TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדניית שפיצר תיישם את OneView - מערכת ה-ERP של ONE


רונן בנבניסטי__צילום רפאל בן משה
היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל אשר נסחרת בבורסה בת"א, חתמה על פרויקט ליישום OneView – מערכת ה-ERP של ONE - במגדניית שפיצר. הפרויקט כולל רישוי, יישום, תחזוקה ואירוח לחמשת השנים הקרובות, והיקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים. ביצוע הפרויקט יחל בקרוב והוא צפוי לעלות לאוויר בתוך כחצי שנה.


מגדניית שפיצר ביצעה לאחרונה רכישה אסטרטגית של חטיבת העוגות של מאפיות אנג'ל. מהלך זה צפוי להכפיל את מחזור העסקים שלה ליותר מ-30 מיליון ₪. במסגרת זו, מתכננת מגדניית שפיצר לעבור למפעל חדיש ומתקדם בבית שמש, שם תוטמע מערכת ה-ERP של ONE.


מערכת OneView תחליף אצל הלקוח שתי מערכות קיימות בתחומי הכספים והלוגיסטיקה (Vision, Source) ותכלול פתרון ענן מלא. מדובר בפתרון ייעודי של ONE למגזר המאפיות, המיושם בהצלחה במאפיות המובילות בישראל, ביניהן: ברמן, דגנית עין בר, אגמי, אורנים, ועוד.


מערכת OneView שתוטמע במגדניית שפיצר תהיה אינטגרטיבית ותאפשר שליטה מלאה על כל תהליכי הייצור, המלאי וההפצה ללקוחות. ONE תיישם את מרבית המודולים המרכזיים של OneView, לרבות מערכת פיננסית, מערכת ייצור לוגיסטית, מערכת הפצה ומודול בקרה ניהולית.


יהודה שפיצר, מנכ"ל מגדניית שפיצר, מרחיב על הבחירה ב-ONE: "אנו עוברים עם ONE תהליך מהיר ויעיל הודות למומחיות שלה בתחום המאפיות. תהליך זה יאפשר לנו לנהל ביעילות ובהצלחה פעילות גדולה ומורכבת יותר, הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינת ניהול הייצור".


רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת ONE ERP: "מדובר בפרויקט חשוב עבור ONE מבחינה אסטרטגית, שכן הוא מבסס את מעמדנו כ-Industry Solution לתחום המאפיות, סגמנט בו יש לנו יתרון משמעותי בשוק. הידע של ONE בתחום המאפיות הוא שיאפשר לנו ליישם את הפרויקט תוך זמן קצר יחסית ולהעניק למגדניית שפיצר כלים ויתרונות יחסיים לניהול עסקיהם".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדדי ת"א 90 ות"א 125, והכנסותיה השנתיות הן כ-1.6 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.


חברת ONE מציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il