TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אור לגויים – שלוש קבוצות קרב מגע מברזיל לביקור בישראל בליווי מאסטר קובי ראש הפדרציה לקרב מגע בדרום אמריקה


קובי ליכטנשטיין מדגים תקיפה ברכב. קרדיט צלם: יח"צ
בין מטרות הביקור- לימוד מורשת ישראל והצגתה כמודל הישרדות

מאסטר קובי (קובי ליכטנשטיין – ישראלי במקור), ראש הפדרציה לקרב מגע ביבשת דרום אמריקה יגיע במהלך ינואר-פברואר לישראל עם 3 משלחות קרב מגע מברזיל. המטרה הנחלת מורשת ההישרדות ותורת קרב המגע הישראלית. מאסטר קובי, מומחה מוביל ברחבי דרום אמריקה כגורו בתורת "קרב המגע", מאמן ומכשיר כוחות צבא, ומשטרה בברזיל, אימן והכשיר יחידת קומנדו שהוקמה במיוחד לקראת האולימפיאדה בריו. חולש על רשת קרב מגע הכוללת רשת כ-150 מרכזי אימונים ברחבי היבשת.


מאסטר קובי – יגיע לישראל (בין התאריכים 5 בינואר ועד 11 בפברואר 2020) ויילווה 3 קבוצות קרב מגע מברזיל בסיור חווייתי ללמדם על ישראל כפי שנראית במציאות (ולא כהשתקפות של תקשורת עוינת) ועל מורשת ומקורות קרב המגע בישראל – מאסטר קובי ילווה את המשלחת במסע להכרת הארץ וההיסטוריה של ישראל שיכלול תרגול ואימוני קרב מגע באתרים כמו ירושלים, מצדה, רמת הגולן ובאתרים נוספים בעלי משמעות בתחום ההישרדות והמורשת של ישראל.


מאסטר קובי מקפיד על שמירת הזהות הישראלית בכל מה שקשור אליו ולקרב המגע ומקפיד לשמר את המקור של תורת קרב המגע עם ישראל – בכל מרכז אימון קרב מגע של הרשת מופיע דגל ישראל לצד דגל ברזיל כך גם על בגדי האימון של כל המאמנים בקרב מגע. לדברי קובי: "חלק ניכר ממסלול ההתמחות בקידום לתואר בקרב מגע מחייב ידע בהיסטוריה ובמלחמת ההישרדות של ישראל והעם היהודי".

בשנה האחרונה יצא בישראל לאור ספרו - "קרב מגע תורת ההגנה הישראלית" במהדורה עברית (הוצאת אוריון). תרגום של הספר KRAV MAGA"" שהתפרסם במספר שפות ונמכר ברחבי העולם ב-150,000 עותקים בספרו הוא מביא את סיפורו ומציג את הפילוסופיה שעומדת מאחורי קרב המגע.


הספר "קרב מגע" מציג מעין סימולציה של מצבי תקיפה בתמונות ובאמצעות ניתוח הפעולות צעד אחר צעד ב"הילוך איטי" וניתוח כל "פריים". בין היתר קיימת בספר הדרכה בהגנה עצמית לנשים, למנהלים ולילדים, עקרונות בסיסיים בהתמודדות בתקיפת סכין או מקל, התגוננות מפני תקיפה בנשק חם, התגוננות מפני יותר מתוקף אחד, התגוננות על הקרקע, וכן הגנה עצמית לכוחות הצבא.


רקע על מאסטר קובי:
קובי ליכטנשטיין ישראלי (כריזמטי וגם צנוע) שהפך במהלך עשרים השנים האחרונות להיות הגורו של קרב המגע בדרום אמריקה, ייסד את הפדרציה של דרום אמריקה לקרב מגע (מוכרת כיום כאחד מאיגודי קרב המגע הגדולים בעולם ומוסמכת על ידי השלטונות והממסד בברזיל וברוב היבשת), הוא הסמיך והכשיר מאות מדריכים ומאמנים אשר מלמדים ב-17 מחוזות ביבשת דרום אמריקה, כוחות מיוחדים וכוחות עילית של הצבא הביטחון והמשטרה בשיטת קרב המגע.


באיגוד של דרום אמריקה לקרב מגע שהקים ועומד בראשה קיימים כיום מעל 220 מרכזי הדרכה ואימון אשר מפוזרים ברחבי היבשת. קובי מציין בגאווה שבכל אחד ממרכזי האימון וההדרכה שלו תלוי דגל ישראל לצד דגל המדינה או המחוז שבו הוא ממוקם וכי חלק מההכשרה של המאמנים (אשר אורכת כ-4 שנים) כוללת 30 שעות לימוד היסטוריה של ישראל החל מהקמת המדינה דרך המחתרות והמלחמות, קבלת העצמאות ועד היום. קובי נוהג בכל שנה להגיע עם קבוצות מדריכים וחניכים של קרב מגע מדרום אמריקה לישראל (משנת 1994 ועד כה ביקרו אתו כ-1,000 מחניכיו בישראל) – "חשוב לי שהאנשים פה יכירו את ישראל האמתית על נאורותה, חדשנותה, המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת שלה ולא את התדמית השלילית שמציגים לרוב בתקשורת העוינת".


משלחת קרב המגע שמגיעה מברזיל תערוך אימונים וסיורים באתרים בעלי משמעות היסטורית של הישרדות כגון: פסגת מצדה, רמת הגולן (הר-בנטל), מנהרות הטרור בדרום, ירושלים (החדשה והעתיקה), קיסריה, וכן יתארחו במכון ווינגייט, יעלו בנתניה לקברו של אימי ליכטנפלד שדה-אור, האב הרוחני והמייסד של שיטת קרב המגע ויבקרו בעוד אתרים חשובים ליהדות ולנצרות.


רקע על ספרו קרב מגע – תורת ההגנה הישראלית:
הספר "קרב מגע" תורת ההגנה הישראלית מאת מאסטר קובי ליכטנשטיין מביא את סיפורו האישי של קובי ליכטנשטיין ומציג את הפילוסופיה שעומדת מאחורי קרב המגע.


הפילוסופיה שמאחורי התורה מציעה אפשרויות תגובה למצבים שונים של תקיפה אלימה, מצבים שכל אחד מאתנו עלול להיתקל בו בחיי היומיום (כל אדם צריך להיות מסוגל להגן על עצמו ועל חייו), הספר מטפל בדילמה של "להגיב או לא להגיב" ומציע מספר דרכים להתמודד עם איום מידי באמצעות טכניקות ושיטות פשוטות, קצרות ויעילות ללא קשר למין, גיל ולמצב גופני. הספר "קרב מגע" מציג מגוון של מצבי תקיפה ומאפשר לכל אחד לבחור את התגובה המתאימה ביותר כאשר הוא נקלע לתקיפה אלימה.


הספר "קרב מגע" מציג מעין סימולציה של מצבי תקיפה בתמונות ובאמצעות ניתוח הפעולות ב"הילוך איטי" וניתוח כל "פריים" בהתבסס על תנועות גוף טבעיות אשר יסייעו לחסום או להסיט את התקיפה ולהגיע לנקודות רגישות בגוף התוקף ללא קשר לממדי גופו על בסיס העברת המשקל וכוח ההתפרצות. בדרך של אימון והתנסות המתאמן יכול לגלות את הפוטנציאל שלו ולהשתפר ולהתפתח ולהגיע להישגים בכוחות עצמו. בין היתר קיימת בספר הדרכה בהגנה עצמית לנשים, למנהלים ולילדים, עקרונות בסיסיים בהתמודדות בתקיפת סכין או מקל, התגוננות מפני תקיפה בנשק חם, התגוננות מפני יותר מתוקף אחד, התגוננות על הקרקע, וכן הגנה עצמית לכוחות הצבא.


על התפתחות קרב מגע בדרום אמריקה:
תורת קרב מגע החלה להתפתח משנות ה-40 על ידי איימי ליכטנפלד-שדה אור במטרה לאמן אנשי הגנה, עיקרי השיטה: להתמודד עם מצבי סכנה אמתית ולהשבית את היריב התוקף על ידי ידיים או כל כלי נשק זמין. חשוב לציין שלא מדובר בספורט ובוודאי לא ספורט תחרותי אלא בעיקר באימון הגנה עצמית ותקיפת היריב.


אימון קרב מגע התפתח בדרום אמריקה (לאחר אירופה וארה"ב) בסיוע קובי ליכטנשטיין אשר הגיע לברזיל (1990) במטרה לאמן מדריכים ללימוד השיטה, הוא הקים את הפדרציה הדרום אמריקאית לקרב מגע, אשר משמשת עד היום כגוף היחיד המוסמך ללמד את התורה ולהכשיר מדריכי קרב מגע בברזיל ובדרום אמריקה (בעלת רישיון להשתמש בסימן הרשום "קרב מגע". המונח "קרב מגע" משמש גם לוגו רשום במשרד הפטנטים הברזילאי. השיטה על כל הפילוסופיה שמאחוריה נלמדת תוך הקפדה יתרה על כללי קרב המגע המקוריים אשר פיתח אימי כשהסב אותה לתחום האזרחי בשנות ה-60. מדריכים מכל העולם מגיעים למכוני האימון של קרב מגע להשתלם בשיטה, מקבלים שם את הסמכתם ומפיצים אותה בארצותיהם.


קובי ליכטנשטיין זכה להיות בין תלמידיו ובן טיפוחיו של אימי ליכטנפלד אשר אימץ אותו כאב רוחני עוד מילדותו. הוא הוסמך כמדריך מטעם איגוד קרב המגע במכון ווינגייט (וכן סיים תואר בלימודי ביטחון לאומי וטרור), הוא זכה באותות הוקרה והערכה רבים מטעם הממשל בברזיל, גופי משטרה, צבא וכוחות הביטחון ומהיבשת על תרומתו לממסד ולשרות הציבור, בין היתר הוענק לקובי אות הכבוד הגבוה ביותר של העיר ריו דה ז'נרו: מדלית Pedro Ernesto. אות הכבוד למשתפי הפעולה עם הצבא הברזילאי, מדליית הצטיינות של ארמון הקונגרס בעיר ברזיליה ובין היתר קיבל תעודות הסמכה כנציג ארגון טקטיקת ההגנה של משטרת ארצות הברית בברזיל, חבר ארגון שומרי הראש הבינלאומי - IBSSA וכן אסמכת כבוד – דן 8, מאיגוד קרב המגע הישראלי.


קובי ליכטנשטיין (או "מאסטר קובי ליכטנשטיין) התפרסם בעולם בשנת 2010 כאשר נכנס ל"ספר השיאים של גינס" אשר הכתיר אירוע שערך בריו דה ז'נרו בכנס בינלאומי הגדול ביותר לאימון קרב מגע כ"אירוע/אימון ההגנה העצמית הגדול בעולם" השתתפו מאמני קרב מגע מ-28 מדינות ולמעלה מ-2,200 משתתפים.
במהלך שהותו בברזיל הוציא קובי ליכטנשטיין מספר ספרי הדרכה בנושא קרב מגע אשר זכו לפרסום רב, חלקם אף תורגמו והופצו בשש שפות בכ-15,000 עותקים בין ספריו - Krav Maga - The Philosophy of the Israeli´s Defense , Guide Against Strike With Knife And Stick , Krav Magá - Your Self Defense Against Urban Violence, Taught By Master Kobi Lichtenstein, Autodefesa Israelense Para Todos - Kobi Lichtenstein, וכאמור הוציא לאחרונה מהדורה עברית לספר "קרב מגע – תורת ההגנה הישראלית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il