TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"אין שום סיבה שסטארטאפים יעברו לת"א על מנת לצמוח ולהצליח"


מארק און מנכ"ל גט טקסי, אופיר דובובי ויוסי אקרמן מייסדי OpenValley ושירי גרין אלגביש מנכ"לית הרשת.צילום: יח"צ
מארק און מנכ"ל חברת Gett, התארח לראיון אישי עם מייסד שותף של רשת היזמות והחדשנות OpenValley, וסיפר על הדרך של Gett ועל התכניות לשנה הבאה
רשת היזמות והחדשנות OpenValley, אירחה לפני מספר ימים את מארק און, מנכ"ל חברת Gett ישראל, במפגש אינטימי ומיוחד שנערך במתחם רמת ישי של הרשת. במסגרת האירוע רואיין און על ידי מייסד שותף הרשת אופיר דובובי, והשניים שוחחו על עתיד החברה אשר בראשה הוא עומד, ועל הצורך בקידום תעשיית ההיי טק והיזמות בערי הדרום.

במהלך האירוע סיפר און כיצד האופי היזמי שלו ייצר לו הזדמנויות וגרם לו להגיע ל - Gett ולהפוך למנכ"ל החברה תוך זמן קצר. "העניין הוא לפתח שיטה, שעובדת בשבילך ומייעלת עבורך את הזמן", הסביר, "הצלחתי להמציא שיטה לסגור עסקה שלוקחת בדרך כלל חמש פגישות, בפגישה אחת וכך יכולתי לתעל את הזמן בצורה הטובה ביותר".

Gett" הצליחה לייצר מודל פורץ דרך, חדשני ושונה ממקום למקום בעולם" אמר אופיר דובובי, מייסד רשת OpenValley, וביקש ממארק להסביר. "בעולם של מרקטפלייס, מי שלא משתמש בדאטה כדי לנתח את הרצונות של הלקוחות שלו, לא יצליח" אמר און. "רוב החברות בתחום מתעסקות בפניה ללקוח הקצה, ורווחיות לא תהיה שם. משקיעים עשרות מיליארדים ואין החזר, Gett ישראל רווחית כבר שש וחצי שנים, וזו פעם ראשונה בעולם שמייצרים מרקטפלייס ומייצרים ממנו כסף, סדר גודל של 800 מיליון שקל. זה ענק עבור חברה קטנה יחסית, כי ייצרנו שוק של B2C וגם B2C ואנחנו עוד רק בהתחלה. Gett delivery למשל, הושקה והפכה לרווחית תוך שלושה חודשים".

און סיפר על שירות השאטלים החדש של החברה, שהפך להיות רווחי תוך חודשיים. וסיפר שבעולם, תאגידים כמו BBC ו - Booking מוציאים כ - 100 מיליון דולר להסעות לעובדים, וכך מצאו ב - Gett עוד דרך לבדל את עצמם בשוק העולמי.

כאדם שגדל בדרום הארץ, וחי באזור גם היום, סיפר און על הצורך בהקמת אקוסיסטם שיתמוך בסטארטאפים ויזמים, דווקא בפריפריה ולא רק בת"א:" אתה רואה עיר עם המון פוטנציאל, ושום דבר לא קורה, והמטרה כרגע מבחינתי היא לתמוך לפתח את התעשיה וההייטק בערים בדרום. אין שום סיבה שסטארטאפיסטים יעברו לתל אביב כדי לפתח את החברה שלהם. הזמן המבוזבז בנסיעה למרכז יכול להיות מתורגם לכל כך הרבה דברים אחרים. יש צורך אמתי בערי הדרום, שיוצאים מהן אנשים מוכשרים, לייצר קהילה ותוכן שיחברו ויעשו דברים יפהפיים, ואני מזמין את OpenValley להרים את הכפפה הזו". סיכם.

אודות OpenValley
OpenValley הינה רשת המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות ומהווה מנוע לצמיחה וטיפוח סטארט-אפים וארגונים, באמצעות מתחמי יזמות, השראה ולמידה. פעילות הרשת מוכוונת להגדלת סיכויי ההצלחה של סטארטאפים וחברות המשתייכות לקהילת OpenValley וזאת על ידי הקמת מרחבי עבודה מעוררי השראה ובעלי ערך, יצירת שיתופי פעולה ונטוורקינג, ליווי ומנטורינג לחברות, תמיכה בתהליכי מימון, שותפות ופיתוח עסקי. המתחמים פועלים במודל Eco Working Space המשלב בין מתחם עבודה מרווח ומעוצב, לבין חיבורים עם מגוון גופים וחברות במשק המקומי ובעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il