TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

150 קבלנים השתתפו היום בכנס הסברה שיזם רשם הקבלנים לקידום הבטיחות באתרי הבנייה


משרד הבינוי והשיכון
היום (ג') קיימו אגף רשם הקבלנים שבמשרד הבינוי והשיכון והתאחדות בוני הארץ כנס מיוחד ויום עיון לקבלנים בנושאי בטיחות, רישיונות, אכיפה, מחקרים בנושאי בטיחות ותאונות עבודה, קבלנות לא רשומה, וחדשנות בתיעוש הבניה

בכנס הוצגה בין היתר עבודת רשם הקבלנים, הרגולציות שהוא מפעיל בנושאי בטיחות וסמכויותיו ותכניות לרגולציה עתידית. עוד הוצגו הצעות לתיקוני חקיקה ולהגברת האחריות על הבטיחות באתרים.
מטרת הכנס, להעמיק את השיח בין הרשם לקבלנים ולקיים פעילות הסברתית נכונה באשר לתרבות הבטיחות באתרי בנייה, הסבר על דרישות הבטיחות ואמצעי האכיפה השונים לליקויי בטיחות.

בנימין דרייפוס, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אמר: דווקא ביום הקשה הזה, בו התבשרנו על תאונה קשה נוספת באתר בנייה, חשוב לומר, כי חינוך והסברה בתחום כפי שהתכנסנו היום, זה חשוב, אבל לא מספיק. ענישה והרתעה נכונה הם כלים הכרחיים במאבק בתאונות הבנייה ובשינוי התרבות באתרי הבנייה.
הצעת החוק הקיימת, המאפשרת סגירה מיידית של אתר בנייה במקרה של מוות היא חשובה אך לא מספיקה.


על מנת לייצר הרתעה אפקטיבית, אנו זקוקים למגוון כלי ענישה התואמים מגוון של ליקוייים. אסור לנו לחכות רק למקרי מוות, אלא לייצר ענישה מותאמת גם לעבירות הקלות החוזרות ונשנות כדי לעקור מן השורש תרבות עבודה קלוקלת.


אי אפשר לראות את התאונות ולקבל זאת כגזרת גורל. אנחנו יודעים שבעולם זה עובד יותר טוב ואין סיבה שישראל לא תהיה כמו יתר מדינות ה OECD.


ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ ביקש לקיים הליך משמעתי מדורג לקבלנים בשל ליקויי בטיחות, כדי למנוע פגיעה מקיפה באתרים שרוב נושאי הבטיחות בהם הוסדרו כראוי, וליקויי הבטיחות בהם הם ליקויים קלים. לדבריו, "יש לייצר מדרג של ענישה שיותאם לחומרת הליקוי הבטיחותי, שבסופו יישלל רישיון הקבלן".
מנהל אגף רשם הקבלנים, אילן אליהו מסר: "בשנה האחרונה הגברנו את האכיפה ובמיוחד את הצווים שאנו מוציאים. ההחלטות שלי בנושאי אכיפה הן כאלה שלא תמיד מסכימים איתן בקרב קבלנים, אבל חשוב שכולם ידעו מה עומד מאחוריהן, ומה המטרות שלהן. אנחנו חושבים שחובת כל הקבלנים לשפר את רמת הבטיחות באתרים שלהם ונציג לכם את הדרישות שלנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il