TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"לפעמים אני מתעצל לרשום"


רשות המיסים
העלמות בעשרות אלפי שקלים התגלו במבצע מס הכנסה בנצרת והסביבה
פקיד שומה נצרת ערך לאחרונה מבצע ביקורות ניהול ספרים בענפי התעשייה, המסחר ומתן השירותים. המבצע התרכז בדיר חנא, שפרעם, אעבלין, טמרה, נצרת, כפר מנדא, כפר כנא, כפר יפיע, כפר סאלמה, כפר איכסאל, כפר דבוריה, נוף הגליל ועוד.

הביקורות התמקדו בין היתר בעסקים בעלי מחזור עסקאות גבוה במיוחד, בעסקים בהם נמצאו ליקויים בעבר, ובעסקים בהם קיימות חשדות לכאורה לאי רישום הכנסות כחוק. לקראת המבצע, ערכו עובדי מס הכנסה קניות ביקורת סמויות לאורך יומיים בימים שישי ושבת, וביום המבצע בדקו המבקרים באם קניות אלו נרשמו. מתוך 89 בתי עסק שנבדקו במבצע עלה כי ב-26 לא רשמו הכנסות כחוק.

בביקורת במשרד עורך דין בשפרעם, עלה במהלך בדיקת ספרי החשבונות, כי קיים אי רישום של הכנסות מפיקדונות בסכום כולל של 69,280 ₪ ואי רישום תשלומים בסך 2,300 ₪. כאשר נשאל על כך, הסביר עורך הדין: "לא רשמתי משכחה". גם בחנות קוסמטיקה בעיר, עלה כי בעל העסק אינו רושם הכנסות כחוק. הסברו: "לפעמים אני מתעצל לרשום". בחנות למכירת ציוד חשמלי בנצרת, נתקלו המבקרים בתירוץ דומה כאשר מצאו אי רישום של תשלומים בסכום כולל של 24,428 ₪. כאשר שאלו אותו על כך המבקרים, הסביר בעל החנות: "לפעמים אני רושם , אבל לא מקפיד על רישומים".

בחנות לחומרי בנייה בנוף הגליל, נערכה ביקורת במהלכה נמצא אי רישום של חמישה תשלומים מלקוחות שונים בסכום כולל של 43,989 ₪ שלא נרשמו בספרי החברה. בתגובה לכך טען בעל העסק: "אולי פספסתי רישומים". בביקורת אחרת, במשרד עורכי דין באיכסאל, נמצאו תשלומים ממספר לקוחות שונים על סך 19,500 ₪ שלא נרשמו בספרים. הסברו לכך: "הייתי זקוק לכסף".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il