TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פגיית רמב"ם אוחזת בתואר ארצי כפול לשנת 2019


רמבם
הפגייה של רמב"ם היא גם המצטיינת בין מרכזי העל הרפואיים בישראל וגם הפגייה עם השיפור הגדול ביותר משנה לשנה

הפגייה של בית חולים רמב"ם, (השוכנת במבנה החדש של בית החולים רות לילדים) קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר בבקרה של משרד הבריאות שנערכה בכל הפגיות בישראל. לפי הפרסום של משרד הבריאות, פגיית רמב"ם עומדת בראש רשימת הפגיות המצטיינות לשנת 2019 בהתאם לציוני בקרת המשרד בין מרכזי העל הרפואיים. ובנוסף, הפגייה של רמב"ם היא אחת משתי פגיות שגם רשמו את השיפור הגדול ביותר בין שנת 2018 ל 2019.


מסביר פרופ' אמיר קוגלמן, מנהל הפגייה של רמב"ם: "הבחירה נעשתה על סמך ביקורת של משרד הבריאות במסגרת מודל תמרוץ שמטרתו לשפר את רמת הפגיות בישראל. הפגייה ברמב"ם נחשבת למרכז על בשל כמות הלידות בה, ובעיקר בשל היותה מרכז שלישוני, כלומר מרכז המטפל במקרים המורכבים ביותר.


הפגייה מטפלת לא רק בפגים, (תינוקות שנולדו לפני שבוע 37), אלא גם בתינוקות שנולדו במועד ונדרשים לטיפול נמרץ בילוד. כלומר הפגייה היא למעשה מחלקת טיפול נמרץ בילוד ובפג. תינוקות שנולדו במועד ומאושפזים בטיפול נמרץ לילוד הם תינוקות הסובלים מתחלואה נשימתית או זיהומית או אחרת בסמוך ללידה, בעלי מומים מולדים (בלב, במח, בכליות ובמערכת העיכול) סובלים מבעיות הקשורות במבנה הגנטי, או ממחלות מטבוליות (חילוף החומרים בגוף).


הטיפולים המורכבים מתאפשרים בזכות המומחים בנאונטולוגיה (רפואת הילוד והפג) וצוות סיעודי מקצועי ומיומן ומעטפת של מומחי על בבית החולים לילדים ע"ש רפפורט שברמב"ם. בבית החולים לילדים מומחים בתחומים הכירורגים (כירורגית ילדים, נוירוכירורגיה, כירורגיית לב, אורולוגיה, אא"ג), ומומחים בתחום הלב, הריאות, הכליות, מערכת העיכול, הדמיה, מחלות מטבוליות ומחלות גנטיות בילדים. בשל מערכת מקצועית זאת רמב"ם מהווה מוקד הפניה לכל הפגיות בצפון הארץ".

ברמב"ם הסבירו כי ההצטיינות והביקורת של המשרד מכוונים לכמה תחומים: רמת הבינוי, הניקיון, הציוד המודרני, ובעיקר ברמה האנושית של צוותי הרופאים, האחיות והצוותים התומכים (דיאטנית, עובדת סוציאלית, פיזיותרפיסטיות, קלינאית תקשורת, מרפאות בעיסוק, פסיכולוג, טכנאי הנשמה, אם הבית). אלו מאפשרים טיפול מקצועי בתינוקות, וטיפול מחבק ותומך במשפחות.


פרופ' קוגלמן מוסיף: "ההישג המשמעותי ביותר היה הפחתת הזיהומים הנרכשים מצנתרים מרכזים לאפס זיהומים בשנה האחרונה. לאור מורכבות המקרים המאושפזים ברמב"ם, והטיפול הפולשני להם נדרשים התינוקות בשל תחלואתם הקשה, יש להישג זה משמעות רבה. כל אלו הושגו בזכות עבודה מאומצת ובלתי מתפשרת של צוות האחיות, הרופאים, מומחי מניעת הזיהומים של רמב"ם, וההנהלה שסיפקה את האמצעים האנושיים והחומריים ותמכה בתהליכים שעברה מחלקת טיפול נמרץ ילודים ופגים ברמב"ם בשנים האחרונות" .

סרטון ראיון עם מנהל הפגייה
https://www.youtube.com/watch?v=_dfUEuVAeDo&feature=youtu.be



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il