TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'וניפר נטוורקס מקבלת בחזרה את המלצת מעבדות NSS עבור פיירוולים למרכזי נתונים


גוניפר נטוורקס
הפיירוול של ג'וניפר זכה לדירוג "מומלץ" ממעבדות NSS במסגרת מבחן הפיירוולים למרכזי נתונים לשנת 2019

סאניוויל, קליפורניה - ג'וניפר נטוורקס (NYSE: JNPR), מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), הודיעה כי זכתה לדירוג "מומלץ" עבור הפיירוול שלה, במסגרת מבחן הפיירוולים למרכזי נתונים לשנת 2019 שערכה Labs NSS, חברת הייעוץ והמחקר המובילה בעולם בתחום אבטחת מידע. ה- SRX5400 של ג'וניפר עם כרטיס SPC3 נבדק על ידי מעבדות NSS בתחומי יעילות אבטחת מידע, ביצועים, יציבות ועלות.


"ג'וניפר חזרה", היתה הכותרת הראשונה שהדגישו במעבדות NSS תחת המוצרים המומלצים בדו"ח ההשוואתי של מוצרי הפיירוול הטובים ביותר למרכזי נתונים (DCSG Security Value Map™ Comparative Report). מנתוני הדו"ח עולה כי ג'וניפר השיגה 100% בשיעור חסימת התקפות, 99.62% על שיעור חסימת ניצול (exploit) והציגה קצב מממוצע של העברת נתונים במהירות של 13.962 ג'יגה-ביט לשנייה.


ג'וניפר מאמינה כי הדירוג הגבוה שקיבלה בקטגוריות אבטחת מידע, ביצועים ועלות כפי שנבחנו על ידי מעבדות NSS מעיד על יעילות סדרת ה- SRX שלה בהגנת פיירוול על מרכזי נתונים. ה- SRX בשילוב עם מדיניות אבטחה מרכזית, תוכנה מתקדמת מבוססת ענן להגנה מפני איומים ומודיעין אבטחת מידע מבוזר הינם מרכיבים חשובים באסטרטגיית אבטחת המידע המחוברת של ג'וניפר. יכולות אלו מאפשרות לג'וניפר להגן על משתמשים, יישומים ותשתיות בעזרת הרחבת אבטחת המידע לכלל נקודות ההתקשרות ברשת.
ציטוטים:


"אנו מאמינים כי תוצאות הדו"ח של מעבדות NSS מעידים על מחויבותנו להציע את את הטוב ביותר באבטחת מרכזי נתונים. אימות חיובי זה של יכולותינו לחסום איומים מחזק את מה שלקוחותינו כבר יודעים – שהפיירוול של ג'וניפר הוא בין היעילים ביותר הקיימים בשוק היום", אמר סמנת'ה מדריד, סגנית נשיא לאבטחת מידע ואסטרטגיה בג'וניפר נטוורקס.


"מעבדות NSS שמחות להעניק את הדירוג "מומלץ" לג'וניפר נטוורקס על ביצועיה במבחן הפיירוול למרכזי נתונים לשנת 2019. לאחר הערכה פרטנית מדוקדקת, תוצאות המבחן הראו כי ה- SRX5400 הינו פיירוול מצויין למרכזי נתונים". אמר ג'ייסון ברבניק, מנכ"ל מעבדות NSS.

מידע נוסף
קרא את הדו"ח: NSS Labs' 2019 Data Center Security Gateway Test Report
דף המוצר: SRX5400

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) קוראת תיגר על המורכבות המובנית הכלולה ברשתות מחשבים בעידן ריבוי העננים (multicloud). אנו עושים זאת עם מוצרים, פתרונות, ושירותים המשנים את האופן בו אנשים מתקשרים, עובדים ומנהלים את חייהם. אנו מפשטים את תהליך המעבר לסביבת ריבוי עננים מאובטחת ואוטומטית ומאפשרים רשתות מאובטחות מונעות בינה (AI) המאפשרות חיבוריות לעולם. מידע נוסף זמין באתר החברה www.juniper.net, או להתחבר עם ג'וניפר ב- Twitter, LinkedIn ו- Facebook.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il