TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

BigBI ואופיסופט מנגישים את כח ה-Spark למנתחי בינה עסקית


צביקה גולדרייך-מנכ'ל אופיסופט מקבוצת אסקיולינק.צילום: אפרת קופר
ספארק הינו הפתרון המוביל לפתרון בעיות ביג דאטה

חברת אופיסופט, מקבוצת SQLink וחברת הסטארט-אפ BigBI, חתמו על הסכם שת"פ שבמסגרתו תפיץ אופיסופט את מוצרי BigBI ללקוחות מובילים בשוק הישראלי.


הפתרון של BigBI Studio מאפשר לאנליסטים להגדיר ולממש אלגוריתמי בינה מלאכותית, למידת מכונה ואלגוריתמים בגרפים לניתוח עוצמתי של המידע וכל זאת באופן מהיר ועצמאי. המשמעות הינה הקמת תהליכי עיבוד מידע Big data גולמי לתובנות עסקיות בתוך שעות (באמצעות ETL גרפי) במקום סבבי פיתוח ארוכים בני שבועות עד חודשים, המבוצעים כיום על ידי מתכנתים.


הפתרון תוכנן על מנת להתמודד עם אתגר מרכזי המצוי בפתחם של ארגונים המעבדים ומשלבים נתוני Big Data לטובת ניתוח וחיזוי. ארגונים אלה נדרשים להכשיר ולנהל צוותי תוכניתנים יעודיים ל-Big Data (תוכניתני Python, Scala או Java) אשר אמורים לבצע תהליכי פיתוח מורכבים, ארוכים ויקרים מאוד.
הכלי נבנה מלכתחילה לשליטה מלאה ונוחה של האנליסט בספארק (הפתרון המוביל לבעיות ביג דאטה), החל מהגדרת העיבוד הנדרש, המשך בצפיה בעיבודי דוגמא, שילוב בתהליכי פרודקשן, וכלה באבטחה, תיעוד מידע ועוד.


המוצר זמין לעיבוד המידע ברשת הלקוח (On-premise), בענן (On cloud) ובארכיטקטורות היברידיות ומתממשק למגוון הסביבות והטכנולוגיות בארגון ובענן.


BigBI studio הינו כלי גרפי המנגיש לידי האנליסטים את הכח המצוי בפלטפורמת Apache Spark (הסטנדרט העולמי לעיבוד Big data), עם שורה של יכולות הנדרשות לשילוב מידע Big data וביניהם:
חישוב יעיל ומבוזר, של נתונים בעצמה של עד פי 100 מפתרונות אחרים, עם מינימום שינוע מידע בין שרתים ובין אחסון לזיכרון.


שילוב מידע מ-Data lake (על Hadoop), ממקורות זורמים וממבני NoSQL עם מידע ולוגיקה עסקית מסורתיים של הארגון.


כלים נוחים לעיבוד מידע טקסט, אודיו ווידאו ושילובו באנליטיקה.
מימוש קל של אלגוריתמי בינה מלאכותית, למידת מכונה ואלגוריתמים בגרפים לניתוח עוצמתי של המידע, כמו גם ניקוי חכם והסקת מסקנות ממידע בכמויות ענק.


צביקה גולדרייך מנכ"ל אופיסופט, אומר: "פלפורמת הספארק מהווה פתרון מוביל לבעיות Big data רבות. BigBI studio מנגישה את כח הספארק לאנשי הבינה העסקית בדרך גרפית ונוחה לשימוש ומאפשרת תובנות ברמה של שעות. כעת נוכל להציע ללקוחותינו מוצר מהפכני בתחומו בשל יכולתו לבצע אנליטיקה מתקדמת הנדרשת כיום לכל מי שרוצה להיות מוביל עסקית. היתרון הגדול בפלטפורמה הינו הקיצור המשמעותי בלוחות הזמנים, כמו גם צמצום העלויות".


רביב קנולר, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ BigBI, אומר: "כשהקמתי פרוייקטי בינה עסקית משולבי ביג דאטה לחברות מובילות, נתקלתי בצורך לכלי שיאפשר לעבד ולשלב נתוני big data בתהליכי הבינה העסקית במהירות על ידי האנליסטים על גבי הספארק, ללא צורך בתהליכי פיתוח ארוכים או מורכבים. לכך בנינו את BigBI. בחרנו באופיסופט, שלה צוות מנוסה אשר מכיר לעומק את צרכי הלקוחות והפרוייקטים בתחום הבינה העסקית".


אודות חברת אופיסופט
חברת אופיסופט מתמחה בהטמעת פתרונות מתקדמים בעולמות ה-Big Data ו- בקרב מגוון רחב של לקוחות ומגזרים.


לחברה ניסיון רב במימוש פתרונות מבוססי ענן הכוללים איסוף וארגון מידע, ניתוח וחיזוי של אתגרים עסקיים, פתרונות לניהול חכם מבוסס מידע, וכן תצוגה אישית ומתקדמת של עולם המידע הארגוני.
החברה מנוהלת ע"י צביקה גולדרייך, מונה כ-200 עובדים, ולפני כשנה נרכשה על ידי קבוצת SQLink – מחברות התוכנה וה-IT הגדולות בישראל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il