TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוסי דגן מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת פאבפלוס


יוסי דגן, סמנכל כספים בפאבפלוס, צילום פאבפלוס
פאבפלוס (PubPlus): פלטפורמת אנליטיקס לניהול רווחיות של אתרי תוכן בזמן אמת
חברת פאבפלוס, פלטפורמת אנליטיקס לניהול רווחיות תוכן בזמן אמת עבור גופי תוכן, הודיעה היום על מינויו של יוסי דגן לסמנכ"ל הכספים של החברה.

דגן החל את דרכו המקצועית ב-PWC ישראל שם צבר במשך חמש שנים מומחיות בתחומי ההייטק וההון סיכון ובין היתר ליווה חברות כמו מובילאיי וריטליקס. לאחר מכן שימש כחשב בכיר בחברת אבטחת המידע אימפרבה ("IMPV") שנרכשה לאחרונה על ידי Thoma Bravo, את אימפרבה ליווה עוד מהיותה חברת הזנק קטנה ועד לאחר הנפקתה המוצלחת ב-2011 בבורסת ניו יורק שם לקח חלק פעיל ומשמעותי בהפיכתה לחברה גלובאלית ציבורית מצליחה.

בין השנים 2012-2015 שימש דגן כיהן כסמנכ"ל הכספים בחברת טכנולוגיית הפרסום הישראלית קנשו (Kenshoo), ושם ביסס מומחיותו בחברה עם פעילות גלובאלית בשוק הפרסום הדיגיטלי. במסגרת תפקידו בחברה הוביל את כל הפעילות הפיננסית של החברה, על כל רבדיה, החל מבניית אגף כספים, בניית והובלה של צוות בתקציב של 100 מיליון דולר שכלל מודל הכנסות, חיזוי ויישום של מדדי ביצוע מרכזיים ועוד.

בין השנים 2015-2017, שימש כסמנכ"ל הכספים של חברת התוכנה הישראלי(“TISA”) Top Image Systems הנסחרת בנאסד"ק, שנרכשה לאחרונה ע"י חברת Kofax האמריקאית. ובשנתיים האחרונות שימש דגן כסמנכ"ל כספים חיצוני של מספר סטארט-אפים וחברות בורסאיות.

יוסי דגן הינו רואה חשבון משנת 2005, בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל.

גיל בר-טור, מייסד ומנכ"ל פאבפלוס: "השנה האחרונה היתה מלאת הישגים, ובהם הכפלת כוח האדם בחברה, התרחבות החברה לשוק הגלובאלי וזכייה במקום השלישי מבין החברות הישראליות הצומחות ביותר באזורי ה- EMEA בדירוג דלויט האחרון. מהלכים אלה מועצמים עם התזמון המושלם של מינויו של דגן לסמנכ"ל הכספים של החברה והניסיון הרב שהוא מביא עמו בהובלת חברות טכנולוגיות".

פאבפלוס (PubPlus)

פאבפלוס (PubPlus) הינה פלטפורמת אנליטיקס לניהול רווחיות תוכן בזמן אמת עבור גופי תוכן. הפלטפורמה של פאבפלוס מאפשרת לגופי תוכן לנתח את אפקטיביות התוכן ולקשר בין ההוצאה בהפצת התוכן להכנסות מפרסום, ובכך לשקף להנהלה את ההחזר על ההשקעה בתקציבי השיווק (ROI) בזמן אמת. פאבפלוס מדורגת ב- Top3 של 20 החברות הישראליות הצומחות ביותר באזורי ה- EMEA (אירופה, אפריקה והמזרח התיכון) בין השנים 2014-2017 על פי דירוג דלויט.

החברה נוסדה בשנת 2014 בידי גיל בר-טור (30), יזם ואיש טכנולוגיה. בעבר שימש במגוון תפקידים טכנולוגיים בשירות הביטחון. החברה משרתת כיום עשרות לקוחות ברחבי העולם, ביניהם גופי התוכן הגדולים בעולם כמו Scripps Media E.W . משרדי החברה ממוקמים בתל אביב, והיא מעסיקה כ-100 עובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il