TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

90 סטודנטים השתתפו בהאקתון הראשון שנערך בישראל לבטיחות בבנייה אשר נערך ביוזמת קבוצת תדהר והטכניון


מימין לשמאל- שלמה בכור, הצוות המנצח וטל הרשקוביץ. קרדיט צילום: קבוצת תדהר
בקבוצת תדהר והטכניון מסכמים האקתון מוצלח ביותר ומציינים כי מדובר בסנונית ראשונה ובכוונתם לקיים האקתונים נוספים וגיבוש צוותים משותפים עבור קידום רעיונות נוספים עם פוטנציאל להציל חיים באתרי הבניה ולסייע להם להשתלב בתעשייה ולפתח את הרעיון לכדי מוצר עובד

האקתון אשר התקיים במתכונת של מרתון אשר נמשך 24 שעות ברציפות, עסק באתגרים השונים של בטיחות באתרי בנייה הפגיש את הסטודנטים עם נושאים מהותיים בעבודה באתרי בנייה: בטיחות בהנפה - התמודדות עם השפעות מזג האוויר במהלך הנפת אלמנטים בעלי מפרש גדול, דרכים לשיפור שליטת המנופאי ופינוי פסולת מאתרי בנייה. בטיחות בסביבת העבודה – מערכות זמניות, ציוד בטיחות אישי, סגירת פתחים ופירים, ניהול סיכונים, דילמות עבודה בסביבה אורבנית צמודה ועוד. בטיחות בעבודה בגובה – פתרונות עיגון, ריתום, ציוד מגן וכו'


צוות השיפוט כלל בין היתר את: סמנכ"ל תפעול ותשתיות אינטל ישראל - נדב בר נר ,מנכ"ל תדהר בניה -טל הרשקוביץ ,דיקן הפקולטה להנדסה אזרחית סביבתית בטכניון –שלמה בכור, מייסד ומנהל פרויקט ורסיטל נייצ'ר- דני הרמן, ראש מטה הבטיחות של ענף הבניה, התאחדות הקבלנים- אייל בן ראובן, ראש יחידת הבטיחות בטכניון- ד"ר עדי חן , פרופ אמריטוב יצחק שמולביץ מהטכניון, ועוד.


את צוותי הסטודנטים ליוו מנטורים ומלווים בכירים מהתעשייה וביניהם: מנהל תחום הבינוי אינטל ישראל -זוהר נבו , מנהל קרן מנוף- שגב קיים, מנכ"ל ובעלים של חברת סייפגארד- צחי פז, מהנדס ראשי בתדהר – אלון בן מנחם, פרופ' אמנון כץ- ראש היחידה למבנים וניהול הבנייה בטכניון, רועי לחיאני- מקומסקו ועוד.
הצוות המנצח אשר זכה בפרס כספי ובאפשרות להוציא את הרעיון אל הפועל באתרי הבנייה ובתמיכה מלאה של תדהר הציג את הפתרון הבא: סמן לייזר אשר יותקן בתחתית זרוע ההנפה של המנוף ויהווה בקרה כפולה על אזורים סטריליים באתר.


בקבוצת תדהר והטכניון מסכמים האקתון מוצלח ביותר ומציינים כי מדובר בסנונית ראשונה ובכוונתם לקיים האקתונים נוספים וגיבוש צוותים משותפים עבור קידום רעיונות נוספים עם פוטנציאל להציל חיים באתרי הבניה ולסייע להם להשתלב בתעשייה ולפתח את הרעיון לכדי מוצר עובד.


טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בניה ציין: ההאקתון הוא המשך ישיר של שיתוף הפעולה המתמשך בין תדהר לטכניון ואין תחליף בעינינו לחיבור בין האקדמיה והתעשייה. חיבור הסטודנטים, דור העתיד של המהנדסים בישראל, לתעשייה ולנושאים המרכזיים והבוערים בענף ובמדינה חשוב מאין כמוהו. עבודת צוות רחבה של סטודנטים ומנטורים מקצועיים הן מהטכניון והן מבכירי התעשייה, בהשקעה וההירתמות של הסטודנטים, הביאו תוצאות פנומנאליות ופורצות דרך שנשמח להוציא לפועל בתדהר ושאנו מאמינים שיש להם פוטנציאל להפוך למיזמים של ממש באימפקט משמעותי על התעשייה ולהוביל לשינוי של ממש בתפיסת ובשגרת העבודה והניהול בענף.

פרופ' שלמה בכור, דיקן הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון: "ההאקתון הוא פרי של שיתוף פעולה מבורך בין הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית לתדהר, חברה מובילה בענף הבנייה. מטרת ההאקתון היתה למצוא פתרונות לבעיות הבוערות ביותר כיום בענף הבנייה. זהו אירוע ראשון מסוגו בתחום זה שמתקיים בטכניון, ומאמצים רבים הושקעו כדי לקיימו ולהביא את מיטב המנחים בתחום להדרכת הקבוצות. אנו תקווה כי פתרונות אלו ייושמו בענף ויובילו לשינוי".


אודות קבוצת תדהר:
קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן, היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל ובין החברות הבודדות, שמטפלות בכל תהליך הבנייה מא' ועד ת' - יזום, תכנון וביצוע בפועל של הבנייה – תחת קורת גג אחת.


הקבוצה, שנוסדה בשנת 1993, עוסקת ביזום, תכנון ובניה של מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, בהתחדשות עירונית ובעבודות גמר. בנוסף מחזיקה הקבוצה בנכסים מניבים בארץ ובחו"ל בהיקפים גדולים ובין היתר הינה הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה. תדהר מעסיקה נכון להיום כ- 920 עובדים ומדורגת בעשיריה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בישראל בדירוג BDI ו-DUN'S 100 . מאז הקמתה בנתה הקבוצה למעלה מ- 16,500 יח"ד ומעל 1.8 מיליון מ"ר של שטחי משרדים ומסחר במאות פרויקטים.


פעילותה של תדהר במרוצת השנים מתבצעת הלכה למעשה לאור חזון קבוצה המדגיש את ערכי הדגל שלה : אמינות, מצוינות אישית וארגונית, עבודת צוות, מיקוד בלקוח, מחויבות לתוצאות ועמידה בלוחות הזמנים.
על מצוינותה בתחומי השירות והאיכות, זכתה תדהר ברשימה ארוכה של פרסים. ב- 2018 זכתה תדהר, בפעם השישית, במקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות לקוחות של המי"ל והיא קבוצת הנדל"ן היחידה בישראל עד היום, אשר קיבלה את הפרס הלאומי לאיכות ולמצוינות ע"ש יצחק רבין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il