TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קלאודינרי משיקה פלטפורמת ניהול וידאו אונליין מבוססת בינה מלאכותית


קלאודינרי
הפתרון המשופר מאפשר לחברות לספק וידאו דינמי, אשר יוצר מעורבות לקוח בתוך דקות
חברת קלאודינרי המפתחת ומשווקת פלטפורמה לניהול מדיה (וידאו ותמונות אונליין) למותגים המובילים בעולם, הכריזה על שיפורים משמעותיים בפתרון ניהול הוידאו שלה. בין שיפורים אלו נכללת הוספת יכולות בינה מלאכותית, המאיצות את כלל תהליכי העבודה הכרוכים בהעלאה וניהול וידאו אונליין, ומסייעות לשפר את חווית הלקוח ומעורבותו. הגישה החדשנית של קלאודינרי לניהול וידאו, מאפשרת למותגים לשפר ולספק ללקוחותיהם חוויות וידאו דינמיות במהירות ובצורה חסכונית. הפתרון ניתן ליישום גם בהיקפים גדולים וגם מכל מקום בו צופים בתוכן.

כמעט 90% מהצרכנים מסתמכים על קטעי וידאו כדי לקבל החלטות רכישה. כמו כן, עמודי נחיתה המכילים קטעי וידאו משיגים שיעורי המרה גבוהים ב-80% או יותר. בזכות עוצמת ה-storytelling והיעילות שלו, הוידאו משמש כלי מועדף על משווקים מזה זמן רב. פלטפורמות הוידאו המסורתיות לא נבנו באופן אשר מסוגל לתמוך בכמויות הוידאו הקיימות כיום ברשת ובהתאם לכך, בחוויה הדיגיטלית אשר מותגים זקוקים לה כיום.

"הצמיחה החדה בכמויות תוכן הוידאו המקוון דורשת אימוץ של גישה חדשה לחלוטין לניהול וידאו. רוחב הפס המשמש להזרמת וידאו בפלטפורמה של קלאודינרי שילש את עצמו במהלך החודשים האחרונים, והוא מהווה עדות לביקוש הגובר לחוויות וידאו עשירות", אמר נדב סופרמן, מייסד שותף ומוביל קבוצת ניהול המוצר בקלאודינרי. "חברות מבינות את העוצמה הטמונה בוידאו ועדיין, רבות מהן ממשיכות להתמודד עם מכשולים בתהליכי היצירה וההצגה של תכני וידאו בקצב ובהיקפים שהתחרות מחייבת. למפתחים ומשווקים מגיעה גישה חדשה לניהול וידאו אונליין והפתרון שלנו עונה על הצרכים שלהם בעזרת בינה מלאכותית אשר מבצעת אוטומציה למשימות הגוזלות זמן וכך, מותגים יכולים לספק בקלות את חוויות הוידאו הדינמיות".

"היכולת לצפות בתקצירי ספורט בזמן אמת הפכה לחלק מרכזי בחוויית הספורט של היום והתיאבון לוידאו לא הולך להיעלם", אמר דייב מרקס, סגן נשיא מחלקת פיתוח הנדסה ב-Bleacher Report. "הפלטפורמה של קלאודינרי מאפשרת לנו לבצע אוטומציה לתהליך ניהול וידאו מורכב, ליצור ולספק חוויות וידאו דינמיות תוך דקות. אני יודע כי כל חוויה תהיה מושלמת, לא משנה היכן המשתמשים שלנו חווים אותה – בין אם במכשירי מובייל באצטדיון, בבר המקומי האהוב עליהם, תוך כדי תנועה או במחשב הביתי. בזכות כל אלו השגנו גידול של 350% בצפיות וידאו במסגרת חווית שידור הוידאו שלנו ואני צופה שהמעורבות סביב הוידאו רק תמשיך לצמוח".

יכולות הוידאו החדשות של קלאודינרי מאפשרות למשתמשים:

● התאמת פורמט ואיכות וידאו באופן אוטומטי בהיקף נרחב: קלאודינרי מבטלת את הצורך בעבודה המסורתית (גוזלת הזמן) של בחירת התוכנה לדחיסת נתונים, קידודם ופענוחם, בחירת הפורמטים והאיכות המתאימים. היא מאפשרת לכל משתמש – משווק או מפתח – לספק בקלות את הוידאו המתאים לכל דפדפן, מכשיר או מיקום.

● אופטימיזציה של תוכן הוידאו למובייל ורשתות חברתיות: יכולות Deep Learning מתאימות את הגודל האופטימלי להצגת הוידאו באמצעות חיתוך תמונה חכם. חיתוך זה מתחשב בתוכן המוצג, כך שהמיקוד יהיה באלמנט החשוב ביותר.

● הוספת וידאו לדפי הצגת מוצר תוך דקות ספורות: באמצעות שימוש בפלטפורמת מדיה אחת, משתמשי קלאודינרי יכולים ליצור דפי מוצר מושכים, אשר כוללים וידאו ותמונות, ללא צורך לדלג בין שתי מערכות או יותר.

● יכולות חיפוש פשוטות, שיפור עבודת צוות ואופטימיזציה לאחסון: תיוג אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית, מטא-דאטה מובנה ויכולות חיפוש מתקדמות, מאפשרים למשתמשים לנהל, לאחסן ולחפש ספריות וידאו בקלות גדולה יותר. רצף עבודה יעיל מבטיח כי כל הגורמים המעורבים נמצאים בסנכרון. באמצעות יצירת מקור אחד עליו מתבססת העבודה, קלאודינרי מסייעת למשתמשים לנהל נכס וידאו יחיד, לא משנה כמה נגזרות מייצרים מהנכס הזה – דבר המייעל מאוד את ניהול האחסון וזמינות הנכסים.

● יעילות ניהול התוכן: קלאודינרי מפשטת את תהליך הניהול, האופטימיזציה והאספקה של אלפי קטעי וידאו המיוצרים על ידי משתמשים, באמצעות אוטומציה של יכולות כגון: חיתוך תמונה, הוספת לוגו חברה, שינוי גודל תמונה, הוספת שכבה עליונה, רמת איכות וידאו ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il