TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטליקנה חתמה על הסכם לאספקת עד 6 טון קנאביס רפואי, בהיקף מוערך של עד 36 מיליון שקל, עם אלויט פארמה, בעלת השליטה בחברה


אורי וייס מנכל אינטליקנה קרדיט צלם-ניתאי שאנני
העסקה כפופה לאישור האסיפה הכללית של החברה

תוצרת הקנאביס הרפואי תגודל על פי תקן IMC-GAP ותסופק למתקן של אלויט במלטה אשר צפוי להיות מוסמך בתקינת EU-GMP במטרה להכניס את התוצרת לאירופה

אינטליקנה (ת"א: אנטל) העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים ושלבים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח ומקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי, מדווחת כי חתמה על הסכם למכירת 6 טון קנאביס רפואי, לשלוש שנים, במחיר מכירה של עד 6 שקלים לגרם - בהיקף של עד 36 מיליון שקל, לאלויט פארמה, בעלת השליטה בחברה. העסקה תובא לאישור האסיפה הכללית כעסקת בעלי שליטה.


אורי וייס, מנכ"ל אינטליקנה: "ההסכם עם אלויט מביא את היקף ההסכמים שלנו למכירת תוצרת קנאביס רפואי לסך של למעלה מ-100 מיליון שקל. במהלך השנה דיווחנו על הסכמים למכירת תוצרת קנאביס רפואי בהיקף של כ-80 מיליון שקל ללקוח בישראל. ההסכם כעת נועד לייצר הכנסות גם מחו"ל, עם הסדרת הייצוא וקבלת האישורים הנדרשים לכך. אנו ממשיכים לקדם הסכמים נוספים על מנת להבטיח מראש מכירה של כלל התוצרת שנוכל לגדל במתקנים שלנו."


אינטליקנה מקימה מתקן עצמאי בהיקף ראשוני של 5.5 דונם וכן מתקן נוסף, יחד עם שותף, בהיקף ראשוני של 5 דונם. במסגרת ההסכם, תוצרת הקנאביס הרפואי תגודל במתקנים אלו על פי תקינת IMC-GAP וכפוף לאישורים נדרשים תועבר למתקן בעל תקינת EU-GMP לייצור מוצרים לצורך הפצתם באירופה.


לאלויט פארמה, בעלת השליטה בחברה, רישיונות להקמת שני מתקנים אשר צפויים לפעול על פי תקינת EU-GMP במלטה. הרישיונות של אלויט כוללים אישורים למחקר ופיתוח וכן ייבוא, גידול, עיבוד, מיצוי, ייצור, אריזה ומכירה של תפרחות ושמני קנאביס רפואי לאירופה. מתקן החברה הראשון צפוי להיות מושלם בתחילת 2020 וצפוי לספק מוצרים לגרמניה במחצית הראשונה של 2020. כושר הייצור של המתקן הראשון במלטה צפוי לעמוד על כ-10 טון קנאביס רפואי בשנה.


מתקני אלויט במלטה צפויים להוות דלת של אינטליקנה לאירופה, עם קבלת כל האישורים הנדרשים לייצוא, לרבות אישורי היק"ר.


לאחרונה ציינה החברה כי שותף החברה סיים מחזור גידול של 180 צמחי קנאביס ונערך לשתילה מסחרית במתקן שלו, בו לאינטליקנה זכויות לתקבולים ממכירת תוצרת הקנאביס הרפואי וזכויות בגנטיקה.
לצד פעילות בתחום הקנאביס הרפואי, החברה מקדמת פעילות בשוק חיות המשק וחיות המחמד יחד עם חברות בר מגן ו-וט מגן, אשר עוסקות בפיתוח, בייצור ובשיווק תרכיזי ויטמינים ותוספי מזון לחיות משק וחיות מחמד.


בנוסף מקדמת החברה שיתוף פעולה בשוק הקוסמטיקה הטיפולית יחד עם מורז צמחי מרפא. מורז היא חברה ישראלית בעלת תשתית מכירתית ב-18 מדינות ברחבי העולם שהציגה מכירות מצטברות בהיקף מאות מיליוני שקלים בשנים האחרונות. מורז מתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק והפצה בארץ ובעולם של מוצרי קוסמטיקה טיפולית המבוססים על טכנולוגיית מיצוי של צמחים.

אודות אינטליקנה
החברה עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים ובשלבים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח והיא מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il