TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנרגי'קס מדווחת על זכייה במכרז תעריף בפולין לשתי חוות רוח בבעלות החברה בהספק של כ- MW120


אנרגיקס
במסגרת תנאי המכרז, כל אחת מחוות הרוח שזכו, תהיה זכאית לתעריף מובטח, צמוד מדד, למשך 15 שנים ביחס לתפוקת חשמל בשיעור ממוצע של כ- 65% מצפי ייצור החשמל בכל אחת מחוות הרוח. היתרה תימכר במחירי שוק

חברת אנרג'יקס עדכנה על זכייה במכרז רוח לתעריף מובטח לייצור חשמל שפורסם על ידי רשות החשמל הפולנית לשני פרויקטים שבבעלותה להקמת חוות רוח בהספק כולל של כ- MW120.


במסגרת תנאי המכרז, כל אחת מחוות הרוח שזכו, תהיה זכאית לתעריף מובטח, צמוד מדד, למשך 15 שנים ביחס לתפוקת חשמל בשיעור ממוצע של כ- 65% מצפי ייצור החשמל בכל אחת מחוות הרוח. היתרה תימכר במחירי שוק.


עלות ההשקעה הצפויה להקמת שתי חוות הרוח שזכו במכרז מוערכת בכ-500-600 מיליון ש"ח. החברה צופה כי סך ה- EBITDA השנתי הממוצע שיניבו שתי חוות הרוח הנ"ל עם הפעלתן המסחרית המלאה אשר צפויה להתחיל במחצית השנייה לשנת 2021 מוערך בסך של 55-65 מיליון ש"ח.

אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: "אני שמח על זכייתנו במכרז לתעריף מובטח שהתקיים בפולין ביחס לשתי חוות רוח בהספק של 120 מגה וואט. עם הזכייה במכרז, בכוונתנו להיערך בהקדם האפשרי להשלמת כל הנדרש לתחילת עבודות ההקמה של שתי חוות הרוח, במטרה להגיע להפעלה מסחרית כבר במהלך המחצית השנייה של 2021, ובכך סך ההספק המותקן הכולל של אנרג'יקס בפולין יעמוד על כ- 240MW. בנוסף החברה מחזיקה 68% בפרויקט להקמת חוות רוח נוספת המצויה בשלבי פיתוח מתקדמים בהספק של כ-56MW.


אנו ממשיכים לראות בשוק בפולין פוטנציאל רב ומנוע צמיחה נוסף בתחום הרוח לאור הנתונים המקרו כלכליים הטובים בפולין , הצפי לגידול בביקוש לחשמל וכן הפעולות שמבצעת ממשלת פולין במטרה להגדיל את חלקה של האנרגיה המתחדשת בסל צריכת החשמל. אנו מאמינים שהידע והניסיון שצברנו במהלך השנים האחרונות בפיתוח והקמת חוות גדולות לייצור חשמל מאנרגיית רוח בשילוב הקשרים האיתנים שלנו עם הספקים המובילים וכן מערך הפעילות המקצועי שהחברה הקימה בפולין מאפשרים לנו להמשיך ולחזק את מעמדנו כשחקן משמעותי בתחום הרוח בפולין."

החברה פועלת בשני תחומי פעילות:

התחום הפוטו-וולטאי - ייזום, פיתוח, תכנון והקמה של פרויקטים לייצור חשמל ממערכות פוטו-וולטאיות הנמצאות בבעלותה, ומכירתו לחברת החשמל לישראל. בבעלות החברה (לרבות בבעלות משותפת) מערכות פוטו-וולטאיות המייצרות חשמל בהספק כולל של כ-MWp 139, מתוכו חלקה של החברה הינו כ- MWp130 .לחברה מערכות בהקמה בהספק של כ- MWp65 וכן מערכות בשלבי ייזום שונים בהספק של מעל MWp500.

פעילות החברה בתחום הפוטו-וולטאי בארה"ב החברה פועלת בארה"ב באמצעות מיזם משותף עם שותף מקומי. בבעלות המיזם צבר פרויקטים בשלבים שונים של ייזום ופיתוח בהספק כולל של מאות MW.


במסגרת האמורה המיזם נמצא בעיצומן של עבודות ההקמה של ארבעה פרויקטים בהספק של כ- MWp82 אשר צפויות להסתיים ברבעון הראשון של 2020. בנוסף, החברה פועלת לפיתוח צבר פרויקטים באופן עצמאי ובמסגרת האמור לחברה פרויקטים בהספק של כ- MWp115.


תחום אנרגיית הרוח - ייזום, פיתוח, תכנון והפעלה של חוות גדולות לייצור חשמל מאנרגיית רוח, ומכירת החשמל בשוק הפולני. לחברה חוות רוח פעילות בפולין בבעלות מלאה בהספק של כ- MW119, שתי חוות רוח בהספק כולל של MW120 המצויות ערב הקמה וחוות רוח נוספת בהספק של MW56 אשר נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים. כמו כן, החברה פועלת לייזום ופיתוח של פרויקטים בתחום אנרגית הרוח בישראל בהספק של כ- MW200, בעיקר במסגרת פרויקט אר"ן, בהספק מוערך של כ- MW110-120.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il