TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מסכי המחשב החדשים של חברת LG מסדרת "ULTRA" לשנת 2020: מתאימים במיוחד לאנשי מקצוע ולגיימרים


LG
תכנון ארגונומי חדש מבטיח נוחות שימוש ופריון עבודה; צג בטכנולוגיית IPS בקצב ריענון של מילי-שניה (GTG) המספק ביצועי שיא במשחקי 4K

חברת LG תחשוף בתערוכת CES 2020 דור חדש של מסכים מסדרת Ultra, המתוכננים להציע שיפור דרמטי בחוויית המשתמש, עיצוב באיכות גבוהה וביצועי שיא. כאחת ממובילות החדשנות במגזר מסכי הפרמיום, זכו דגמי UltraFine, UltraGear ו- UltraWide של LG בפרסי חדשנות של תערוכת CES.
מסך LG UltraFine Ergo Display 2020


מסך 32 אינץ' UltraFine Ergo 4K UHD של LG (דגם 32UN880) הוא פתרון ארגונומי חדשני המספק ערך מוסף וייחודי. הקונספט המיוחד של המסך משלב יחד את שלושת המרכיבים של איכות תמונה, תכנון ארגונומי וחיבור USB-C המאפשר פתרון של כבל יחיד, על מנת להציע ביצועים חסרי תחרות, נוחות שימוש ושולחן עבודה נקי וחופשי מכבלים, בבית ובמשרד. הצג ממשיך במסורת איכות התמונה הידועה של סדרת UltraFine, על מנת להציע ביצועים המתעלים מעל ומעבר לדרישותיהם של רוב רובם של אנשי המקצוע. זאת, בזכות יכולתו להפיק תמונות ברזולוציה גבוהה, רמת פירוט מצוינת, ודיוק צבעים.


LG Ergo פותח לטובת אנשי מקצוע ומי שמבלים זמן ניכר מול שולחן העבודה שלהם. הטכנולוגיה ובסיס הצג בעל הזרוע המתקדמת מציעים טווח רחב של אפשרויות כיוונון, ומאפשרים ליצור סביבת תחנת עבודה בהתאמה אישית מדויקת. הבסיס של צגי LG Ergo מאפשר תנועה החוצה, לכיוון המשתמש, או הצבה בצמוד לקיר; ניתן להעלות את הצג לגובה העיניים או להוריד אותו עד קו השולחן. אפשר אף לסובב את הצג ולהפנותו אל הצד השני של השולחן, על מנת לחלוק מידע עם עמית לעבודה, היושב מולך. מסך Ergo ניתן להצבה בגובה, במרחק ובזווית המבוקשים – הכל על מנת להבטיח חוויית משתמש מקסימלית ונוחה במיוחד.


פתרון קישוריות בכבל בודד - USB -C– מספק תמונות באיכות 4K, העברת נתונים מהירה כמו גם זרם חשמל הנדרש לטעינה של מחשב נייד המקושר למסך: הכל באמצעות כבל בודד אחד. LG Ergo מחליף בנוסף את בסיס המסך הקונבנציונלי בתפס- שולחן, על מנת לפנות מקום נרחב ככל האפשר. חיבור One Click לשולחן הופך את הצבת המסך במקומו לעניין מהיר ופשוט.


מסכי LG UltraGear 2020 למשחקי מחשב
מסכי LG UltraGear החדשים למשחקי מחשב (דגמי 27GN950, 34GN850 ו- 38GN950) ממשיכים לבסס את המוניטין של קו מסכים זה בכל הנוגע למהירות גבוהה ולאיכות התמונה. המסכים משלבים את הטכנולוגיה אותה הציגה LG מוקדם יותר השנה, המאפשרת מעבר בתוך מילי-שניה בודדת ממצב אפור וחזרה למצב אפור (GTG) – תוך שהם מעלים את רף הביצועים בתעשייה בכל הנוגע למהירות ולתצוגה באיכות תמונה גבוהה.


דגם נוסף שזכה בפרס החדשנות בתערוכת CES, הינו מסך UltraGear 4K UHD בגודל 27 אינץ' (דגם 27GN950) המציע צג עם תמונה באיכות Nano IPS במהירות מילי-שניה אחת, וקצב ריענון של 144Hz אותו ניתן להעלות באמצעות (over-clock) עד 160Hz. יחידת תצוגה זו מציעה בנוסף אפשרות כיוונון חומרה, זאת על מנת לאפשר מיקסום של יכולות טכנולוגיית ה-IPS להפקה מרבית ומדויקת של צבעים.


כבל DisplayPortבודד מספק תמיכה עבור טכנולוגיית דחיסת תמונה VESA DSC אשר מונעת איבוד פרטים בעת הטיפול בתמונות 4K UHD. מעבר לאספקת תמונות עשירות וחיות וקצב ריענון מהיר, VESA DSC תואמת -HDR ו NVIDIA G-SYNC® – באופן המבטיח עבודה במגוון קצבי ריענון וטכנולוגיות סנכרון.


מסכי UltraGear מדגמי 34GN850 ו- 38GN950 משלבים פאנל IPS , קצב תגובה של אחד מילי-שניה וקצב ריענון של 160Hz. מי שמעוניין בחוויית משחקים אולטימטיבית, יאמץ את מסכי 27GN950 ו- 38GN950, המוסמכים לתקן VESA DisplayHDR 600, בעוד מסכי 34GN850 תומכים בתקן VESA DisplayHDR 400. שני צגים אלה משלבים בסיס משופר, מראה חלק ויציבות גבוהה במיוחד.

מסךLG UltraWide 2020
כמי שמובילה מזה שנים את שוק המסכים הרחבים, ממנפת עתה LG את המומחיות אותה צברה על מנת להציע מסכים קעורים בגודל 38 אינץ', UltraWide QHD+ (דגם 38WN95C). מסך זה זכה בפרס החדשנות של CES – ומציע רזולוציה של 3,840 x 1,600, טכנולוגיית צג Nano IPS בת מילי-שניה אחת ,קצב ריענון של 144Hz ותמיכה בתקן NVIDIA G-SYNC.


קישוריות Thunderbolt™ 3 מאפשרת לצרף את המסך אל כל תחנת עבודה. מסכי UltraWide החדשים מציעים פי שלושה שטח מסך בהשוואה למסכים ביחס מסך של 16:9 וברזולוציה גבוהה של Full HD (1,920 x 1,080). שטח זה מאפשר עבודה סימולטנית – צד לצד – במשימות דוגמת כתיבת קוד, עריכה ובחינת תוכן מלא. צג ה- Nano IPS מכסה 98% ממרחב הצבעים המוגדר בתקן DCI P3, ומבטיח תמונה טבעית וריאליסטית. הצג עומד בתקן VESA DisplayHDR 600, ומציע חוויית HDR אמיתית ודינאמית, בממדי ענק של 38 אינץ'.


לדברי Jang Ik-hwan, העומד בראש חטיבת עסקי טכנולוגיות המידע של LG, "קו המסכים שלנו ל-2020 עולה על הציפיות בכל הנוגע לביצועים למקצוענים, לאיכות תמונה ולמהירות. LG Ergo מציע ערך מוסף חדש למשתמשים, ומבטיח נוחות עבודה בעזרת הצג המתכוונן והייחודי שלו, בעוד דגמי 27 אינץ' של UltraGear 4K מציעים תמונה איכותית לחוויית גיימינג אולטימטיבית, ומסכי 38 אינץ' UltraWide ממשיכים את מורשת המצוינות של LG בצגים ביחס מסך של 21:9."


מבקרי CES 2020 יוכלו לחוות בעצמם את נוחות המשתמש האולטימטיבית, את איכות התמונה המדהימה ואת המהירות הגבוהה של מסכי ה- LG ULTRA בביתן מספר 11100 במרכז הכנסים בלאס וגאס. עקבו אחרי LG ברשתות החברתיות לעוד הודעות על CES באמצעות ההאשטג #LGCES2020.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il