TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חיזוק משמעותי למחקר בתחום הקנאביס


Cann10
הסכם חדש בין Cann10 ו-Epigenetics יאפשר להשביח את צמח הקנאביס ולייעל את גידולו

חברת הקנאביס Cann10 חתמה על הסכם עם חברת EPI GENETICS שיאפשר, לראשונה בעולם, להשביח את צמח הקנאביס באמצעות טכנולוגיה חדשנית המבוססת על אפיגנטיקה; במחקר יושקעו עשרות אלפי דולרים


מטרת שיתוף הפעולה היא לשפר את המופע של תכונות רצויות בצמח ולהגדיל את יעילות ואיכות הגידול שלו

חברת Cann10 המייצרת מוצרי קנאביס רפואי וטכנולוגיות בתחום, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת EPI GENETICS אשר פיתחה טכנולוגיה חדשנית המבוססת על אפיגנטיקה לשיפור המופע של תכונות רצויות בצמח. הטכנולוגיה החדשנית תאפשר להביא לקדמת הבמה את הגנים הנבחרים בצמח, וכך לייעל את אפקטיביות הגידול והטיפול בקנאביס. בין מייסדי EPI GENETICS נמצא החוקר, ד"ר אבנר שנפלד, מנכ"ל Cann10 הוא אורי אלפרוביץ.

במסגרת ההסכם, ישקיעו יחד חברת Cann10 וחברת EPI GENETICS סכום של עשרות אלפי דולרים לטובת קידום המחקר של צמח הקנאביס בטכנולוגיה החדשה. כבר בשבועות הקרובים יתחיל המחקר הראשון בטכנולוגיה החדשה במסגרת חוות הקנאביס של החברה הציבורית "שיח מדיקל גרופ", כאשר תוצאות ראשוניות מהמחקר צפויות להיחשף תוך 6 חודשים. הטכנולוגיה החדשנית צפויה להימכר כזיכיון לחוות גידול קנאביס בישראל ובעולם, וכך לשפר את יעילות הגידול והתפוקה של חוות בתעשיית הקנאביס העולמית.

שיתוף הפעולה בין החברות צפוי לייעל את גידול הקנאביס באמצעות קידום תכונות שישפרו את איכותו – הגדלת שיעור ריכוז החומרים הפעילים בצמח, ועל ידי כך למקסם את החומר הפעיל בגידול, וכמו כן להגדיל את כמות הביומאסה שבצמח.

במסגרת ההסכם שנחתם תוקם חברה משותפת תחת השם Cann10 EpiGen. Cann10 בין היתר באמצעות חברת שיח, תספק את התשתית המתאימה לביצוע המחקרים, לואלידציה ובדיקת התכנות של הטכנולוגיה וכן תלווה את כל תהליך הפיתוח העסקי והשיווק של החברה. EPI GENETICS תרתום את הטכנולוגיה והניסיון המוכח בגידולי חקלאות אחרים לטובת פיתוח פעילות של אפיגנטיקה בתחום הקנאביס.

השבחת צמחים הנה שיטת פיתוח לחיזוק תכונותיו הרצויות של הצמח. הטכנולוגיה של אפיגנטיקה הינה השבחה מתקדמת מדור 3, השיטה מתמקדת בחשיפת חלקים נסתרים בDNA של צמח הקנאביס ומאפשרת ביטוי לגנים נבחרים בצמח הירוק. השיטה מיושמת כיום בגידולים חקלאיים שונים ברחבי העולם. כך למשל, במסגרת ניסויים שבוצעו בעגבניות ובתירס הצליחה הטכנולוגיה להגדיל פי 100 את רמת הפוטוסינתיזה שבצמחים וכך להגדלה במידה ניכרת של היבול.

Cann10 היא חברת מוצרי קנאביס רפואי וטכנולוגיות בתחום, אשר בין פעילויותיה היא משווקת את ליין מוצרי הקנאביס Cannareet ומפעילה מרכז חדשנות CannXL בתחום הקנאביס.

אורי אלפרוביץ', מנכ"ל Cann10: "שיתוף הפעולה עם EPI GENETICS היא תולדה של חיפוש מתמיד אחר הפיתוח יוצא הדופן הבא בתחום הקנאביס. אנו מאמינים כי הפיתוח החדשני צפוי לשנות את כללי המשחק של תעשיית גידול הקנאביס העולמית. שיתוף הפעולה החדש מהווה אבן דרך משמעותית במימוש אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה בארץ ובחו"ל, והגדלת כושר הייצור שלה באמצעות שימוש בטכנולוגיות גידול חדשניות, וקידום מחקר ופיתוח בתחום הקנאביס. עם התקדמות המחקר עשויה החברה המשותפת לפעול למתן זיכיונות לשימוש בטכנולוגיה בישראל ובעולם".







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il