TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס התקשרה בהסכם נוסף לפיתוח פתרונות סייבר מתקדמים למדינה זרה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים


מוטי גוטמן -צילום-עידן גרוס
מדובר בעסקת ענק נוספת של מטריקס, בשנת 2017 דיווחה החברה על התקשרות לביצוע פרוייקט בתחום הסייבר למדינה זרה בהיקף של 25 מיליון דולר

חטיבת הביטחון של מטריקס, המתמחה במחקר ופיתוח בתחום הסייבר ובינה מלאכותית, מדווחת היום על התקשרות חדשה, במסגרתה תפתח החברה פתרונות סייבר מתקדמים למדינה זרה. הפרוייקט צפוי להימשך כשנתיים.


מדובר בעסקת ענק נוספת של מטריקס, בשנת 2017 דיווחה החברה על התקשרות לביצוע פרוייקט בתחום הסייבר למדינה זרה בהיקף של 25 מיליון דולר.


למטריקס, המעסיקה למעלה מ- 10,000 עובדים ומדורגת כחברת שירותי הטכנולוגיה הגדולה בישראל, פעילות רחבת היקף בתחום הסייבר ואבטחת המידע עבור גופים אזרחיים ובטחוניים, בדגש על פיתוח וחדשנות בעולמות אלו. החברה מחזיקה זרוע מחקר ייחודית וחדשנית אשר עוסקת ב-Security research ובמו"פ ייחודי בתחומי הסייבר והבינה המלאכותית. החברה מרחיבה כעת את פעילותה ומגייסת חוקרים ומומחים טכנולוגיים מובילים.


בין מגוון פעולותיה במגזר הביטחוני, מטריקס היתה שותפה בשנים האחרונות לתכנון והקמת CERTים במספר מדינות בעולם כולל הקמת ה – CERT הלאומי. לאחרונה דווח כי החברה נבחרה גם להוביל את פרוייקט "הרקולס" לטיפול באיומי סייבר על עולם התעופה.


ירון רז, מנהל חטיבת הביטחון של מטריקס, אומר: "אנו גאים מאוד על הזכייה הנוספת שמעידה על היכולות הגבוהות והביצועיות שלנו. הנכס החשוב ביותר לחברה בתחום זה הוא ההון האנושי שלה, הצוות שישתלב בפרוייקט, משלב בוגרי יחידות טכנולוגיות מובילות ואנשי פיתוח מליבת התחום. אנו משוכנעים כי הידע, היכולות והניסיון המקצועי הרב אשר נצבר בחברה בעולמות התוכן המדוברים יאפשר מענה מיטבי לאתגרי הפרויקט".


רונן בהנמפר, ממובילי הפעילות בחברה, הוסיף כי מדובר על פרויקט מו"פ חדשני בחזית הטכנולוגית, המשלב מגוון תחומים והתמחויות שונות בעולמות הסייבר, הבינה מלאכותית והאנליטיקה תוך פיתוח יכולות פורצות דרך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il