TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה – בעקבות המחסור בישראל ניתן היתר ליבוא קנאביס


דר דדי סגל מנכל פנאקסיה-צילום חן גלילי
פנאקסיה פנתה וקיבלה ממשרד הבריאות היתר ליבוא כמות מוגבלת של תמצית CBD ממתקניה בארה"ב

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "אנו מאמינים בשוק הישראלי וביכולותיו; עם זאת, בשל המחסור גייסנו את היכולות הבינלאומיות של החברה על מנת לתת מענה נקודתי למטופלים הפגיעים ביותר"


חברת הפארמה פנאקסיה ישראל (ת"א: פנאק PNAX), יצרנית ומפיצת תרופות הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, הודיעה היום כי קיבלה היתר ממשרד הבריאות ליבוא כמות מוגבלת של תמצית שמן קנאביס עתיר CBD, המיועד לקבוצות מטופלים ספציפיות הזקוקים לתרופה עם כמות מזערית של THC (מקטגוריית C24 ו C20). ההיתר שניתן הינו חד פעמי לתקופה קצובה של חצי שנה. עם הגעת התמצית לישראל, בכפוף לקבלת היתר ייצוא מארצות הברית, תייצר החברה תוך זמן קצר מלאי מוצרים, אשר יספק את כל הדרישה בישראל עבור אותם מטופלים למשך מספר חודשים. המוצרים מיועדים לשיווק בישראל בלבד ולא ניתן יהיה לייצאם אל מחוץ לישראל.


ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה: "אנו מאמינים בשוק הישראלי וביכולות שלו לייצר חומרי גלם ברמה גבוהה עבור תעשיית הקנאביס הרפואי המקומית. יחד עם זאת, בישראל נוצר בשבועות האחרונים מחסור חמור בחומר גלם עבור קבוצות המטופלים הפגיעות ביותר אשר זקוקות לטיפול באופן אקוטי. לפיכך החלטנו לגייס את כל המשאבים והיכולות הבינלאומיות של החברה על מנת לסייע להם ככל שניתן בתקופה זו. אני שמח שמשרד הבריאות ראה איתנו עין בעין את הצורך במתן פתרון לאותם מטופלים."


אודות פנאקסיה מעבדות ישראל
פנאקסיה מעבדות ישראל הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פנאק, PNAX) היא יצרנית ומפעילת שרות הפצה-עד-הבית של מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה ביותר בישראל כיום, והראשונה אשר קיבלה אישור משרד הבריאות לייצור תרופות מבוססות קנאביס רפואי (תקן GMP-IMC) ומחזיקה באישור למתן שירותי ייצור והפצה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל.


פנאקסיה ישראל היא חלק מקבוצת סגל פארמה של משפחת סגל, הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ- 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ- 40 מדינות. פנאקסיה ישראל הינה חברה בת של פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות (73.7%) אשר הוקמה על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, כחטיבת הקנאביס של קבוצת סגל. חברה בת נוספת, פנאקסיה ארה"ב, מייצרת בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים תרופתיים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות. בקבוצת פנאקסיה כולה מועסקים כ- 150 עובדים וכל הניסויים הקליניים מנוהלים על ידי הקבוצה.


קבוצת סגל פארמה כוללת גם את לומינרה, המייצרת זריקות למילוי קמטים, ו-TREE OF LIFE, המייצרת תרופות ללא מרשם.
לפרטים נוספים: https://panaxia.co.il/ 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il