TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנשי עסקים מסין הגיעו ללמוד על יזמות בירוק


משלחת מסין בביקור בירוק. צילום: יח"צ
לפני מספר ימים אירחו בירוק, המרכז ליזמות ורובוטיקה יישומית בעמק חפר, משלחת של אנשי עסקים הלומדים לתואר EMBA באוניברסיטת גואנגג'ואו שבדרום סין, במטרה להכיר להם את המודל המיוחד שלהם, המשלב חדשנות, יזמות, רובוטיקה וקהילה

פער התרבויות הגדול בין סין לבין ישראל מוכר לרובנו, והיחסים הטובים בין המדינות לצד העניין הגובר של סין בישראל ובמזרח התיכון, מושכים לא מעט משלחות של יזמים, אנשי עסקים ואנשי אקדמיה מסין לארץ, בניסיון ללמוד על האופן בו מקדמים חדשנות, על מודלים שונים של עבודה ועידוד יזמות מגיל צעיר.


מרכז היזמות והרובוטיקה היישומית ירוק, השוכן בעמק חפר, אירח לפני מספר ימים משלחת, אותה ארגנה חברת אופקים, אשר הורכבה מכ – עשרים אנשי עסקים, הלומדים לתואר EMBA באוניברסיטת גואנגג'ואו, שבדרום סין. אנשי המשלחת הביעו עניין רב במודל הייחודי בו עובדים בירוק, המשלב עבודה עם יזמים, חברות בתעשייה, נציגות אקדמית ובני נוער במקום אחד, אשר בו פועלת גם סדנת הרובוטיקה הגדולה בארץ, וביקשו לבקר במרכז על מנת ללמוד על אופיו של המקום, ועל היתרונות שבסביבה המשלבת בין הכוחות השונים.


לירן שחר, שותף מייסד של מרכז ירוק שליווה את המשלחת בביקור, סיפר כי חברי המשלחת התפעמו מהמודל פורץ הדרך של ירוק, שאין עוד כדוגמתו בארץ או בעולם:" האנשים במשלחת הסבירו לנו שמערכת החינוך בסין שונה מאוד מזו שיש לנו כאן בארץ. הממשלה לא מעודדת סוג כזה של חינוך ליזמות, הם מתמקדים במסלול הקבוע שאותו עוברים כולם. כאן בירוק בני הנוער עובדים בצורה עצמאית לחלוטין, ממש כמו היזמים שעובדים במתחם שלנו, מה שמכין אותם לעתיד בצורה שאין שווה לה כיום".


לצד ההיכרות עם הפעילות של בני הנוער במועדון הרובוטיקה, המשלחת נחשפה לעבודה שנעשית עם יזמים, המקבלים מנטורינג מיועצים מנוסים, במטרה להביא את החברה לגיוסים משמעותיים וצמיחה. כמו כן, למדו על עבודה במודל של מתחם עבודה משותף, תחום שאנשי עסקים ואנשי היי טק רבים מהמזרח מתעניינים בו מאוד.


מחברי המשלחת נמסר:" התוכנית של ירוק מרשימה ומעצימה, התרשמנו במיוחד מהמודל אשר מותאם לצרכים של בני הנוער כיום, אותם הרשת החינוכית הפורמלית בסין לא מסוגלת למלא".


אודות ירוק:
ירוק, מרכז היזמות והרובוטיקה היישומית בעמק חפר מהווה מקום מפגש ליזמים, חברות, גורמי ממשל, אנשי מחקר ואקדמיה, משקיעים ונוער, בקשת רחבה של גילאים, מהארץ ומהעולם. במקום פועלות מגוון תכניות מנטורינג וליווי עבור יזמים, במקביל לפעילות מועדון הרובוטיקה של עמק חפר, בו לוקחים חלק פעיל עשרות בני נוער כל שנה. במתחם מופעלת סדנת הרובוטיקה הגדולה בישראל בה לומדים לבנות ולהפעיל מגוון רחב של רובוטים, שחלקם הגדול מייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות שונות בכל רחבי העולם. את ירוק, ייסדו אלי ברק ולירן שחר תושבי עמק חפר, יחד עם המועצה האזורית עמק חפר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il