TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AOC ונבחרת הגיימינג G2 Esports מחזקות את הקשר ומכריזות על שיתוף פעולה ארוך טווח


AOC
מומחית התצוגה AOC מכריזה על הרחבת החסות ל- G2 Esports, אחד מארגוני הגיימינג הגדולים והמצליחים בעולם
AOC ו- G2 Esports החליטו להאריך את שיתוף הפעולה המוצלח בין השתיים, שהחל כש- AOC העניקה את חסותה לקבוצת ה- Esport כבר בינואר 2018. AOC הינה אחד ממותגי מסכי המחשב המובילים ביותר בתחום ה- esport ובעולם הגיימינג התחרותי, והיא מספקת ל- G2 מתקני אימון עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שניתן להעלות על הדעת. כך מבטיחה AOC שהקבוצה תשמור על יכולת ביצועים ודיוק גבוהים ככל שניתן, באימונים וגם בקרב. שיתוף הפעולה הביא ליצירת מהדורה מיוחדת של מסך במיתוג הקבוצה, שעוצב במיוחד עבור חברי הצוות ומעריציהם.

G2 מוכיחה עצמה שוב ושוב כאחת השחקניות הגדולות ביותר בעולם בתחום ה- esport, במיוחד לאור הזכייה במקום השני והמכובד באליפות העולם ב- League of Legends. הקבוצה מצליחה במיוחד גם ב- CS:GO, Hearthstone, Rocket League, Sim-Racing, Apex Legends, Rainbow Six Siege ו- Playerunknown’s Battlegrounds. חברי הקבוצה שומרים על מעמדם הגבוה מאז הוקמה G2 ב- 2013.
"זה מקור ענק לגאווה כשיש שותפים גדולים כל כך בצד שלנו, וזה כולל את AOC. התרומה האדירה שלהם מאפשרת לנו לעשות את מה שאנחנו עושים על הצד הטוב ביותר- לזכור בכמה שיותר גביעים, ולעשות את זה בסטייל. דבר מכך לא היה מתאפשר ללא התמיכה והציוד המצוין שהם מעניקים לנו. 2020 הולכת להיות שנה מרגשת במיוחד עבור המעריצים שלנו, ואנחנו נרגשים מכך ש- AOC תהיה לצידנו ברגעים האלה. היא מסייעת לקבוצה שלנו להיות הטובה ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר", אמר קרלוס רודריגז, מנכ"ל קבוצת G2 Esports.

כל צוותי ה- PC והמשפיענים של G2 יצויידו במסכי גיימינג באיכות הגבוהה ביותר, כמו ה- AOC AGON AG251FZ. כל תובנה שיש להם על המסכים, מסייעת ל- AOC ללטש את המוצר הסופי, שגם כך מציג תוצאות מרהיבות. שיתוף הפעולה יעצים את החוויה לשחקני G2 Esports, משפיענים, יצרני תוכן ומעריצים, תוך ניצול היתרונות משיתוף הפעולה. לצד קידמה טכנית זו, צפויות לחלוק AOC ו- G2 הופעות משותפות בביתנים, טורנירי קהילה, מתנות ממותגות ושלל אירועים אחרים, הכל יתקיים בשנה הקרובה.

"אנו נרגשים להמשיך ולתמוך בארגון כל כך בולט. G2 הוכיחו שוב את יכולת התעוזה שלהם באליפות העולם של League of Legends לשנת 2019", אמר סטפן סומר, מנהל AOC אירופה, על הנבחרת שקטפה את המקום השני בעולם. "בעזרת החסות הזו הצלחנו לזקק את צרכיהם של שחקנים מקצועיים ממסך המחשב שלהם, מה שאומר שנוכל לספק את החדשנויות הטובות ביותר לצוות המיוחד הזה. אנו נרגשים ממה שצופן לנו העתיד, וכן להתחיל לבנות על מה שכבר הצלחנו להשיג יחדיו".

אודות AOC
AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצויין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם. www.aoc-europe.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il