TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משהו טוב קורה בבאר שבע


יומנגס באר שבע קרדיט צילום יחצ
רשת ההמבורגרים "יומנגס - Humongous"- פותחת סניף חמישי בבאר שבע

רשת ההמבורגרים 'יומנגס – 'Humongous של האחים טל וגל בכר, פותחת בימים אלה (החל מה-23.12) סניף ראשון בבאר שבע. הסניף החדש, בו הושקעו כ-4 מיליון שקלים, יהיה החמישי של הרשת שהוקמה בשנת 2010.


'יומנגס –'Humongous מוכרת בקרב חובבי הבשר וההמבורגרים בישראל כמוסד שהביא עימו בשורה של המבורגרים "מושחתים" ו"מוגזמים", שלקחו את קציצת ההמבורגר והפכו אותה למאכל גורמה במחיר נגיש לכל אדם. במטבח היצירתי של 'יומנגס –Humongous', נעשה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק כדוגמת רוטב מייפל טהור, כמהין, גבינות מכל העולם, כבד אווז, וכו'.


בין המנות הפופולאריות: המבורגר צרפתי מבשר בקר עם צ׳אנקים של כבד אווז, שמן פטריות כמהין שחורות, חרדל דיז׳ון ונגיעת ריבת בצל. ההמבורגר הפיני שמגיע עם חזה אווז, מולרד, קשיו ומזרק מייפל טהור נעוץ ״לשימוש אישי״. המבורגר פילדלפי עם חזה אווז מעושן, שמאלץ, פרובלונה ואגוזי מלך ומעל גבינת שמנת עם בצל ירוק וזעפרן וטופינג של ריבת ביקון ועוד מנות רבות אחרות.


בסניף החדש הקפידו לשמור על הקו העיצובי הייחודי שמאפיין את הרשת כולה: גרפיטי על הקירות בציורים מלאי אנרגיות, גלגלי שיניים ענקיים, צינורות גדולים חשופים ועוד וכן ברזי הבירה שמאופיינים אף הם עם הרשת, חשופים לכל ומגיעים לברז בצינורות ענק.


הבחירה לפתוח סניף חמישי בבאר שבע היא חלק מהקו המנחה של הרשת שמעודד פתיחת מסעדות בפריפריה, והוא מצטרף לארבעת הסניפים האחרים של הרשת ברופין, כפר סבא, גבעת ברנר ונשר.
האחים טל וגל בכר, הקימו את סניף 'יומנגס – Humongous' הראשון בשנת 2010 ומאז שינו את שוק ההמבורגרים בישראל באמצעות חווית בילוי ייחודית, מקורית ומושקעת וזו שמובילה את שוק ההמבורגר בישראל. הרשת יצרה לעצמה לאורך השנים קהילת חברים/מעריצים נאמנה ושותפה לדרך של המוסד הקולינרי החוויתי- "השמנמן המתמיד". תואר זה הופך את הלקוח לשותף המעורב בפעילויות השיווקיות והקולינריות של הרשת, ואף מאפשר לו להיות חלק ממקבלי ההחלטות ולקבוע אילו מנות ייכנסו לתפריט ואילו יישארו מחוצה לו.

https://humongous.co.il/ 
'יומנגס – Humongous' סניף באר שבע
כתובת: חיים יחיל 18, תחנת דלק "תפוז" באר שבע / טלפון, מוקד ארצי של יומנגס - *9775
שעות פעילות : ימים א' – ד' בין השעות 18:00 – 2:00
ימים ה' – ו' בין השעות 18:00 – 4:00 , יום שבת בין השעות 12:00 – 2:00



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il