TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלעד קנדה מקבוצת אלעד גרופ מפרסמת הערכת שווי כלכלית של BDO קנדה כחלק מבחינת מהלך של הנפקת הון בבורסה בת"א


רפי לזר מנכל אלעד קנדה 1 צילום חן גלילי
השווי ההוגן של החברה מוערך בכ-מיליארד דולר קנדי; השווי ההוגן המהוון של תזרימי המזומנים הצפויים (ללא הוצאות המימון), מפרוייקטי הייזום של החברה נע בין 978.3 – 867.1 מיליון דולר קנדי

רפי לזר, מנכ"ל אלעד קנדה: "זוהי אבן דרך משמעותית נוספת בתהליך לבחינת הנפקה ראשונה של החברה בבורסה של ת"א"

אלעד קנדה מקבוצת אלעד גרופ פרסמה היום הערכת שווי כלכלית שנערכה לחברה, כחלק מתהליך בחינה עליו הודיעה החברה בחודש נובמבר האחרון, להנפקת הון בבורסה של ת"א במחצית הראשונה של שנת 2020. מהערכת השווי, אשר הוכנה על ידי מעריך שווי בינלאומי בלתי תלוי – BDO קנדה - עולה כי השווי ההוגן של החברה החברה עומד על כ-מליארד דולר קנדי.


הדוח מתאר בפירוט את עיקר נכסי החברה, הכוללים בין היתר נכסים מניבים בהיקף של כ-7.2 מיליון רגל רבוע (SQF) המניבים NOI של כ-62 מיליון דולר קנדי בשנה, לצד פורטפוליו יזמי הכולל כ-6,000 יח"ד בשלבים שונים של פיתוח. זאת, בנוסף לזכויות שמחזיקה אלעד קנדה בנכסים בפלורידה ובפורטפוליו מולטי פמילי שהועברו לחברה, במסגרת תרומת בעלים מאלעד גרופ, בחודש נובמבר האחרון.


מהערכת השווי עולה, כי סך השווי ההוגן המהוון של תזרימי המזומנים הצפויים (ללא הוצאות המימון), אשר צפוי לנבוע מפרוייקטי הייזום של החברה נע בטווח של 978.3 – 867.1 מיליון דולר קנדי. השווי הכלכלי ההוגן העודף של נכסי הייזום של החברה על פני ערכי המלאי המוצגים בדוחות הכספיים של החברה ליום 30 בספטמבר הסתכם בטווח של 327.7 – 438.9 מיליון דולר קנדי לפני מס.


הערכת השווי הכלכלית התבססה על דוחותיה הכספיים של החברה ליום 30 בספטמבר בתוספת התאמות לשווי ההוגן הכלכלי של נכסי הייזום וכן התאמות שווי הוגן לסעיפים שונים כגון הלוואות, אג"ח מונפק, מסים נדחים, הוצאות הנהלה וכלליות וכן פרמייה המבוססת על נתוני עסקאות שבוצעו באחרונה, פרסומים מקצועיים בלתי תלויים וניתוחי חברות ברות השוואה בצפון אמריקה.


בין נקודות החוזקה של אלעד קנדה, שמופיעות בדוח הערכת השווי מציינים כלכלני BDO קנדה גםאת עובדת השתייכותה של אלעד קנדה לקבוצת אלעד גרופ, שהינה קבוצה בעלת שם עולמי, וניסיון עשיר בתחום הנדל"ן בצפון אמריקה, המוניטין המוכח של הקבוצה בפיתוח מוצלח של פרוייקטי ענק בהיקף של אלפי יח"ד, ואת הידע העשיר של הנהלת החברה בתהליכי קבלת זכויות בנייה ורישוי, כמו גםגישתה הזמינה של הקבוצה למקורות מימון וגופים פיננסיים מובילים בינלאומיים.


יצויין כי לצורך חישוב שווים ההוגן של נכסיה המניבים של החברה, התבססה ההערכה על השווי ההוגן של הנכסים כפי שהוצג בדוחות החברה ליום 30 בספטמבר 2019 בהתאם להערכות שהתקבלו ממעריכי שווי חיצוניים בלתי תלויים (Cushman Wakefiled, JLL, CBRE), וללא התאמות נוספות. זאת, למעט אירועים מהותיים לאחר תאריך המאזן שפורסמו בדוחות הכספיים האחרונים של החברה (תרומה הונית של אלעד גרופ והנפקת אג"ח בהיקף כולל של כחצי מיליארד ש"ח, שהסתיימה בהצלחה לאחר תאריך המאזן).


רפי לזר, מנכ"ל אלעד קנדה: "נתוני הערכת השווי מדברים בעד עצמם ומדגישים את החוזק של פורטפוליו הנכסים של החברה. זוהי אבן דרך משמעותית נוספת במסגרת מהלך שלהנפקת מניות ראשונה של החברה בבורסה של ת"א, מהלך אותו בוחנת החברה מתוך כוונה להוציאו לפועל כבר במהלך המחצית הראשונה של השנה."

אודות אלעד קנדה

אלעד קנדה היא חברה מקבוצת אלעד גרופ, העוסקת בנדל"ן בצפון אמריקה, ונמצאת בבעלות יצחק תשובה. פעילות הקבוצה בקנדה החלה בשנת 1997, ומאז היא עוסקת בייזום, השבחה וניהול של נכסי נדל"ן מובחרים באזורי ביקוש בקנדה ובארה"ב. פורטפוליו חברת אלעד קנדה כולל כ-4 פרויקטים בשלבי בניה והקמה שונים בהיקף כולל של כ- 5.7 מיליון רגל רבוע, המיועדים למגורים, משרדים ומסחר, וכן כ-7.2 מיליוני רגל רבוע נוספים, של נכסים מניבים בתחום התעשייה, המשרדים והמסחר ברחבי ארה"ב וקנדה.


עד כה השלימה הקבוצה בהצלחה הקמה והסבה של למעלה מ-5,000 יח"ד על פני כ- 13 פרויקטים ברחבי קנדה, בעיקר באזורי טורונטו ומונטריאול. בפברואר השנה השלימה אלעד קנדה את רכישת מלוא ההחזקות (100%) בקרן הריט הקנדית Agellan, שבבעלותה פורטפוליו של נכסים מניבים איכותיים בשווי כולל של כ-790 מיליון דולר קנדי המפוזרים ברחבי ארה"ב ו- NOI שנתי של כ-54 מיליון דולר קנדי



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il