TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איי-נט מובייל תשיק בתערוכת CES 2020 את תצורת ה-SDK למערכת למניעת תאונות דרכים המבוססת על תקשורת סלולרית


פורסייט
החברה גם תציג את סימולטור הנהיגה Eye-Net Protect אשר יחשוף את המבקרים לחוויית נהיגה חדשה לחלוטין

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום כי החברה נכדה שלה, איי-נט מובייל בע"מ (Eye-Net Mobile Ltd.), תציג לראשונה את תצורת ה- (SDK) software development kit למערכת ה- Eye-Net Protect למניעת תאונות דרכים בתערוכת CES 2020 שתתקיים ב 7-10 בינואר, בביתן מספר 1307, במלון Westgate Las Vegas.


Eye-Net Protect הינה מערכת V2X (vehicle-to-everything) המבוססת על תקשורת סלולרית, למניעת תאונות דרכים. המערכת נועדה להגן על משתמשי הדרך הפגיעים ביותר בזמן אמת, לרבות הולכי רגל, רוכבי אופניים, רוכבי קורקינטים ונהגים, על ידי מתן התרעות אודות התנגשויות קרבות הנמצאות מחוץ לטווח הראייה של משתמשי הדרך. תצורתSDK מעידה על מוכנות להתקשרות מסחרית ותאפשר לאיי-נט מובייל לשלב את הפתרון שלה עם יישומים מבוססי מיקום מובילים, כגון יישומי ניווט, נסיעה שיתופית, חניה וכושר.
בנוסף, החברה תחשוף את סימולטור הנהיגה של Eye-Net Protect ותספק למבקרים בתערוכת CES חוויות נהיגה מלהיבה ובטוחה תוך כדי שימוש במערכת V2X. כל המעוניין מוזמן ליצור קשר עם חברת איי-נט מובייל לתיאום נהיגה בסימולטור.


"לאחר שלוש שנים של פעילויות פיתוח אינטנסיביות, השלמת תצורת SDK מציינת אבן דרך משמעותית עבור איי-נט מובייל," אמר דרור אלבז, COO ומשנה למנכ"ל בחברת איי-נט מובייל. "התצורה הנוכחית תאפשר חדירה מהירה לשוק ותספק פתרון מציל חיים, למניעת תאונות דרכים, המוכן לפריסה מיידית אשר יגדיר מחדש את עתיד תקשורת ה-V2X מבוססת הסלולר. בתקופה בה פתרונות X2V מבוססי חומרה מצויים בתקופת אי ודאות הנגרמת על ידי אתגרי רגולציה ותקינה, Eye-Net Protect מהווה קרש קפיצה לעידן משתמשי הדרך המחוברים."


למידע נוסף אודות איי-נט מובייל, בקרו באתר החברה www.eyenet-mobile.com או עקבו אחר עמוד החברה בלינקדאין Eye-Net Mobile, ערוץ טוויטר @EyeNetMobile1 וערוץ האינסטגרם Eyenetmobile1, אשר תוכנם אינו נכלל בהודעה זו.


למידע נוסף אודות פורסייט וחברת הבת שלה, פורסייט אוטומוטיב, בקרו באתר החברה www.foresightauto.com, עקבו אחרי @ForesightAutoבטוויטר, או הצטרפו לעמוד החברה Foresight Automotive בלינקדאין, אשר תוכנם אינו נכלל בהודעה זו.

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות חישה לתעשיית הרכב. באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ ואיי-נט מובייל בע"מ, חברות בת בבעלותה המלאה, פורסייט מפתחת מערכות ראייה ממוחשבות "in-line-of sight" והן יישומים סלולאריים "מעבר לטווח הראייה".


חיישן הראייה הממוחשבת של פורסייט הינו מערכת מבוססת ארבע-מצלמות, המשתמשת בניתוח וידאו תלת-מימדי, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה, והיתוך חיישנים. היישום הסלולארי של איי-נט מובייל הינו מערכת V2X (vehicle-to-everything) למניעת תאונות דרכים המבוססת על ניתוח מרחבי בזמן אמת של תנועת המשתמשים.


מערכות החברה נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא, ופונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה מעריכה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il