TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Syte ממנה את שאול עמרן ל – סמנכ"ל מחקר ופיתוח של החברה


שאול עמרן
עמרן, בן 34, נשוי ומתגורר בתל אביב, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ממכללת תל אביב יפו עם התמחות בכלכלה וניהול

הסטארט אפ הישראלי ,Syte המפתח מערכות חדשניות לחיפוש ויזואלי מבוסס בינה מלאכותית של פריטי לבוש ועיצוב, מודיעה על מינויו של שאול עמרן ל - VP R&Dשל החברה.


עמרן, בן 34, נשוי ומתגורר בתל אביב, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ממכללת תל אביב יפו עם התמחות בכלכלה וניהול. בשבע השנים האחרונות כיהן במגוון תפקידים בסטארט אפ Walk me, ביניהם ניהול חטיבת הווב של החברה.


במסגרת תפקידו ב - Syte יהיה עמרן אמון על תמיכה בגדילת החברה במספר מישורים: פיתוח מוצרים חדשים בתחום החיפוש הוויזואלי, בניית צוותים לצד מענה לצרכי לקוחות קיימים וחדשים.


עופר פרימן, מייסד שותף ומנכ"ל Syte מברך על המינוי: "אנו שמחים לבשר על הצטרפותו של שאול ל – Syte, ובטוחים כי יתרום רבות לייצור פתרונות יצירתיים וחדשניים שיביאו ערך גדול ללקוחות החברה".


אודות Syte:
Syte היא המובילה העולמית בפתרונות בינה מלאכותית וויזואלית לרשתות אופנה ועיצוב הבית. החברה, אשר הוקמה ב2015 מספקת פתרונות כחיפוש מצלמה, מנועי המלצות ויזואליים מבוססי בינה מלאכותית ועוד, שהוכחו כמסייעים לעליה משמעותית בהמרות מהאתר, וכן להגדלת סל הקניה הממוצע. על לקוחותיה נמנות הרשתות הגדולות בעולם, בהן: Tommy Hilfiger, Forever 21, Marks and Spencer ועוד. ל–Syte הסכמי שיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות כסמסונג, מייקרוסופט ו-SAP, ועל משקיעיה נמנים קרן מגמה, Navar מקוריאה, NGN Ventures ועוד. ל-Syte משרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון וז׳נווה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il