TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שלב נוסף ברפורמה במכון התקנים יוצא לדרך!


אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה
טקסטיל, ציוד רפואי, מערכות אנרגיה ועוד נפתחים לתחרות

אחרי מוצרי החשמל והאלקטרוניקה שלב נוסף ברפורמה במכון התקנים יוצא לדרך הפעם בתחומי הטקסטיל ציוד היגייני, ציוד רפואי, מוצרי עץ וחלונות, בניין, מערכות אנרגיה, ציוד משרדי וגפ"מ.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "יישום הרפורמה במכון התקנים היא מהפכה צרכנית היסטורית, שכן שבירת המונופול של מכון התקנים היא בעלת השפעה רחבה על ציבור הצרכנים ועל הצמיחה עבור העסקים הקטנים והבינוניים. הרחבת היצע המעבדות בהן יוכלו היבואנים לבצע בדיקות תוריד את עלויות התקינה ותצמצם את משך זמן הבחינה, דבר שיסייע בהגברת התחרות, וכן יקל על חברות קטנות וחדשות להגדיל את היקפי הסחר באופן שיסייע לצמיחה במשק".


משרד הכלכלה והתעשייה ממשיך את קידום הרפורמה במכון התקנים בתחום בדיקות המוצרים המיובאים ועל פתיחת תחרות בתחום זה וביטול בלעדיות מכון התקנים. מטרת המהלך – קיצור זמני האישור וההגעה לשוק של המוצרים המיובאים עליהם חל תקן רשמי, וכן הוזלת עלויות בדיקה. שתי מטרות אלו יתרמו להקטנת עלויות היבואנים והגברת התחרות.


הממונה על התקינה במשרד הכלכלה מודיע על כניסתה לפועל של הפעימה השלישית ברפורמה לפתיחת התחרות בתחום בדיקות התקינה ביבוא.


הפעימה השלישית נכנסה לתוקפה החודש וכוללת בתוכה מגוון רחב של מוצרים שחלים עליהם תקנים רשמיים בתחומים הבאים: טקסטיל, ציוד היגייני, ציוד רפואי, מוצרי עץ וחלונות, בניין, מערכות אנרגיה, ציוד משרדי וגפ"מ.


מטרתה של הרפורמה הינה להרחיב את מעגל המעבדות הרשאיות לאשר מוצרים מיובאים שחלים עליהם תקנים רשמיים ובכך להוזיל את מחירי הבדיקות והמוצרים בהתאם. הפעימה הראשונה שהופעלה ב- 01.04.2018 כללה מוצרים חשמל ביתיים, אלקטרוניקה בידורית, כלי עבודה חשמליים ומצברים.


הפעימה השנייה שהופעלה ב- 30.04.2018 כללה מתכות יקרות, מוצרי ניקוי, תקשורת סלולרית, מנורות וגופי תאורה ועוד. בתאריך 01.03.2021 תתבצע הפעימה הרביעית והאחרונה אשר תכלול בתוכה את כל שאר המוצרים עליהם חלים התקנים הרשמיים.

הממונה על התקינה, יעקב וכטל: "הפעימה הנוכחית פותחת לתחרות מגוון רב נוסף של בדיקות יבוא למוצרי צריכה שבשימוש נרחב, אני קורא למעבדות פרטיות נוספות להגיש בקשות לקבלת הכרה לביצוע בדיקות אלו, להצטרף למעבדות המוכרות הפועלות כיום ובכך להגביר את התחרות ולסייע בהצלחת הרפורמה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il