TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת קסימי ווג משיקה שני סניפים חדשים בצפון הארץ: בקניון עזריאלי קריית אתא ועזריאלי עכו - בהשקעה של 2 מיליון ש"ח


סניף דגל קסימי ווג עזריאלי צילום עידו מלר
הסניפים ישתרעו על שטח של 170 מ"ר, והם מעוצב בקווים נקיים ומינימליסטים, המתכתבים עם סניפי המותג בטוקיו
קסימי ווג, המותג היפני שעשה עלייה לישראל והשיק לאחרונה את סניף הדגל בקניון עזריאלי תל אביב מתרחב גם בצפון הארץ ופותח שני סניפים חדשים: בקניון עזריאלי קריית אתא, ובקניון עזריאלי עכו. ההשקעה ב – 2 הסניפים החדשים נאמדת ב – 2 מיליון ₪.

הסניפים ישתרעו על שטח של 170 מ"ר, והם מעוצב בקווים נקיים ומינימליסטים, המתכתבים עם סניפי המותג בטוקיו.

כל סניף מציע למעלה מ 10,000 פריטים המתחלפים ומתחדשים כל חודש, במגוון קטגוריות, כמו ציוד משרדי, אביזרים לבית וגאג'דטים אלקטרוניים, מוצרי צריכה, אופנה, צעצועים, אביזרי טיפוח ואיפור, מוצרים לאמבטיה, מוצרי היגיינה, מוצרים לעיצוב לבית, לצד חווית קנייה צעירה ועכשווית, כשהמחירים נמוכים מהמתחרים בישראל, ונעים מ 5 ₪ עד 99.90 ש"ח בלבד.

מחירים לדוגמא: כוסות החל מ 9.90 ₪ , צלחות החל מ 9.90 ₪ , עכבר למחשב החל מ19.90 ₪,משקפי שמש 29.90 ₪ , תיקים ותיקי גב החל מ-19.9 ₪ , בובות ענק החל מ29.90 ₪ , כריות לבית ומוצרי נוי מ-39.9 ₪ , בשמים וכריות צוואר לנסיעות החל מ-29.9 ₪ , ועוד.

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי הרשת: "השקענו משאבים רבים על מנת להביא לצרכן הישראלי את הבשורה היפנית מצפון ועד דרום, הן מבחינת המגוון ואין מבחינת המחיר. השבוע אנו מתחזקים גם בערי הצפון. הסניפים יציע את תמהיל מוצרים רחב ביותר מול המחירים הטובים ביותר בשוק".

רשת אקסימי ווג נמצאת בבעלות של האחים רוני ופרדי אינסאנז (75%) והיתר בידי האחים אשר וליאור מתתיהו. המותג פועל ב-77 מדינות עם 1,700 חנויות ומחזור שנתי של מיליארד דולר. בישראל הרשת מונה 11 סניפים – לא כולל את 2 הסניפים החדשים בצפון הארץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il