TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

XacTech העבירה את מערך ה-SAP של כתר פלסטיק לסביבת הענן Azure של מיקרוסופט


נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל XacTech
היקף הפרויקט מוערך בשני מיליון שקלים

XacTech, קבוצת ה-SAP של ONE, סיימה בהצלחה פרויקט להעברת מערך ה-SAP של כתר פלסטיק לסביבת ענן ציבורי בפלטפורמת Azure של מיקרוסופט. מערך ה-SAP של קבוצת כתר משרת את כל הארגון הגלובלי, אשר פרוס בעשרות סניפים ברחבי העולם. הפרויקט החל בספטמבר השנה והסתיים בהצלחה לפני שבועות אחדים. היקפו הכספי מוערך בשני מיליון שקלים.


קבוצת כתר היא חברה בינלאומית המייצרת ומספקת פתרונות ריהוט ואחסון לבית ולגן. מאז 2016 נמצאת הקבוצה בבעלות קרן ההשקעות BC partners, והיא מחזיקה 24 מפעלי ייצור ומרכזי הפצה ב-11 מדינות, ומעסיקה יותר מ-4,500 עובדים. מוצרי כתר נמכרים ביותר ממאה מדינות שברובן היא מפעילה גם משרדי מכירות, והיא מפיצה את מוצריה ב-25,000 רשתות שיווק ונקודות מכירה ברחבי העולם.


בהיותה חברה אשר מנהלת ייצור גלובלי ותמיכה בינלאומית רחבה, כתר מפעילה מערך מתקדם ביותר של לוגיסטיקה גמישה, המאפשר לה לספק ללקוחותיה שינוע מהיר מהמפעל לשוק, ויכולת תגובה מהירה בשירות הלקוחות.


עקב הצורך בהגברת הזמינות, שיפור רמת השירות והגמישות, וכן הרצון להפחתת העלות על הבעלות (TCO), פנתה חטיבת מערכות מידע של כתר בראשות המנמ"ר עדי נוב, לפתרון של מעבר לענן הציבורי. לביצוע הפרויקט נבחרה XacTech, קבוצת ה-SAP של ONE בראשות שני אנקוריון.

אייל דרוסקין, מנהל IT גלובלי, קבוצת כתר: "העברת מערכת ה-SAP הארגונית שלנו ל-Azure סייעה לנו להפחית את ה-TCO, העלתה את רמת השירות, והוסיפה לנו מידה רבה של גמישות חיונית לקראת פרויקטים עתידיים. יתרונות המעבר לענן הציבורי כוללים גם רמה גבוהה יותר של אבטחת מידע ויכולות גיבוי נתונים והתאוששות מאסון".

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל XacTech: "מגמת המעבר לענן ציבורי של מערכות ליבה בקרב לקוחות אנטרפרייז תופסת תאוצה בארץ. היתרונות בענן הם גדולים ומגוונים, במיוחד כשמדובר על מערכות SAP מבוססות HANA שם העלויות לאורך חיי הפרויקט נמוכות יותר ברוב המקרים בהשוואה לרכישת חומרה ייעודית ל-HANA. כיום XacTech היא הגוף המוביל במיגרציות של SAP לענן הציבורי, ואנו צופים שבדומה לקבוצת כתר, עוד לקוחות רבים בארץ יבצעו את המעבר הזה בקרוב, כולל הארגונים הגדולים במשק".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדד ת"א 90 והכנסותיה השנתיות הן כ-1.6 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.


ONE מציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגוני העתיד. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il