TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ממשיכים ללוות עסקים


אורי הכהן מנכל מעוף מרכז
מאות בעלי עסקים וספקים השתתפו בכנס הזדמנויות עסקיות עם בנק פועלים

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באמצעות מערך מעוף מרחב מרכז , קיימו השבוע (10/12) בשיתוף בנק הפועלים, כנס הזדמנויות עסקיות לבעלי עסקים קטנים ובינונים

אורי הכהן, מנכ"ל מעוף מרכז: "נמשיך לפעול ליצירת קשרים בין חברות מקומיות ובינלאומיות לעסקים קטנים על מנת ליצור עבור אלו, חלון הזדמנויות אמיתי כספקי רכש. החיבור הראשוני שאנו מייצרים פותח דלת להמשך עבודה משותפת שלהם ויכולה לקדם משמעותית את העסקים הקטנים בישראל ".

זאב קליגר, מנהל אגף הרכש התאגידי בבנק הפועלים: "רכש מעסקים קטנים ובינוניים מהווה חלק מתפיסת הרכש החברתי של בנק הפועלים ואנו מייחסים לנושא חשיבות רבה ושמחים לסייע לעסקים אלה"

מאות בעלי עסקים מאזור גוש דן הגיעו השבוע לכנס הרכש במועדון בנק הפועלים. הכנס התקיים כחלק מפעולות משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף מרכז, לפיתוח כלכלי באזור. בכנס נחשפו מאות בעלי העסקים למערך הרכש של הבנק ולמדו על תחומי הרכש המבוקשים והתחומים הרלוונטיים לספקים מקומיים. במסגרת הכנס, הוצג מערך הרכש של הבנק, לרבות המעורבות העמוקה בתהליכי רכש מרכזיים. היבט משמעותי וחשוב לבעלי עסקים שהשתתפו בכנס הוא הצגת דרכי הפעולה והמסלולים השונים על מנת להתקבל כספק מן המניין של בנק פועלים, מה שתרם רבות למשתתפים הרבים שהגיעו.

אורי הכהן, מנכ"ל מעוף מרכז פתח את הכנס ואמר לנוכחים: "נמשיך לפעול ליצירת קשרים בין חברות מקומיות ובינלאומיות לעסקים קטנים על מנת ליצור עבור אלו, חלון הזדמנויות אמיתי כספקי רכש. החיבור הראשוני שאנו מייצרים פותח דלת להמשך עבודה משותפת שלהם ויכולה לקדם משמעותית את העסקים הקטנים בישראל. לשמחתנו, אנו עדים להתקשרויות של בעלי עסקים קטנים, שרק לאחרונה הצליחו לסגור עסקאות מרשימות, בזכות כנסים וחיבורים כמו אלה שאנו עורכים במהלך השנה לטובת בעלי עסקים קטנים ובינוניים".

קרין מאיר, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית של בנק פועלים הציגה את מגוון פעילות המרכז בפריסה ארצית והזמינה את המשתתפים לקחת חלק פעיל בסדנאות המתקיימות ברחבי הארץ. כמו כן במהלך הכנס נערך פאנל שאלות ותשובות עם הקהל בהשתתפות המנהלים ממרכז הרכש הלוגיסטי של בנק פועלים.

זאב קליגר, מנהל אגף הרכש התאגידי בבנק הפועלים העביר הרצאה על מנגנון הרכש וכיצד הוא עובד ומתופעל. בדברים שנשא לבאי הכנס אמר: "רכש מעסקים קטנים ובינוניים מהווה חלק מתפיסת הרכש החברתי של בנק הפועלים ואנו מייחסים לנושא חשיבות רבה ושמחים לסייע לעסקים אלה"


הכנס שהתקיים עם בנק הפועלים, מצטרף לשורה של כנסים שמערך מעוף במרכז מפיק ומקיים בשנים האחרונות. בכנסים אלו השתתפו אלפי בעלי עסקים מהאזור והשתלבו כספקים במוסדות השונים. "מעוף " הינו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il