TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

dayzz מודיעה על תחילת ניסוי קליני עם בית חולים מוביל בארה"ב לבחינת הרגלי השינה של עובדים בארגונים גדולים


אמיר אינדיצקי
הניסוי יבחן את השפעת אפליקציית השינה dayzz על בריאות ואיכות חיי עובדים

הסטארט-אפ הישראלי dayzzהמפתח אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית (AI) לטיפול בבעיות שינה, הודיע היום על חתימת הסכם לביצוע ניסוי קליני רחב היקף בהובלת החברה וחוקרים בבית חולים בבוסטון, ארה"ב. הניסוי הקליני ייערך בבית החולים Brigham and Women’s, של אוניברסיטת הרווארד, ויתקף את יכולות הפתרון של dayzz בתחומי שיפור איכות השינה, בריאות ו- well-being, יעילות ובטיחות העובדים בארגונים גדולים.


"אנו מברכים על התחלת הניסוי הקליני בבית חולים BWH אשר מחזק את מאמצי החדירה שלנו לשוק היעד. את הניסוי יוביל פרופ' צ'ארלס סייזלר, בין מומחי השינה המובילים בעולם אשר הביע עניין רב בפתרון של dayzz ואף הצטרף לגוף המייעץ של החברה. הכרה משמעותית זו מצד מומחים אקדמיים מצביעה על עומק הצורך בפתרון מסוג זה בשוק. ביצוע הניסוי תורם רבות לשיפור המוצר שלנו ולקידום מטרתנו להנגיש לעולם שינה טובה יותר. אנחנו שמחים להמשיך ולשפר את בריאות המשתמשים שלנו לצד הפחתת העלויות למעסיקים, מבטחים וגופי בריאות נוספים אשר נובעות משינה לא מספקת", אמר אמיר אינדיצקי, מנכ"ל ושותף מייסד של dayzz.


מנתונים של המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), עולה כי עד 70% מהאמריקאים מדווחים שאינם זוכים למספיק שעות שינה באופן קבוע כאשר 50-70 מיליון אנשים בארה"ב סובלים מבעיות שינה. בנוסף, 30% מהעובדים בארה"ב ישנים בממוצע רק 6 שעות בלילה. מלבד ההשלכות הבריאותיות החמורות, מכון המחקר האמריקאי RAND מעריך כי העלויות בגין מחסור בשינה מספקת בארה"ב מסתכמות בלמעלה מ- 400 מיליארד דולר בשנה.


אנשים רבים סובלים מהפרעות שינה כרוניות אשר אינן מאובחנות או מטופלות. מצב זה מוביל לפגיעה באיכות החיים, בעיות בריאותיות נוספות וכן לפגיעה במקום העבודה אשר באה לידי ביטוי בסיכונים בטיחותיים, תאונות עבודה, ירידה בערנות ויעילות העובדים וכן היעדרויות מרובות.


"אנו שמחים להתחיל את הניסוי הקליני שלנו עם תחילת השנה החדשה", אמרה ד"ר מירב כהן-ציון, המדענית הראשית ב- dayzz. "מחסור בשינה הינו העלות הנסתרת בתרבות ההיי-טק שלנו המעודדת עבודה 24/7. מטרתנו היא לעזור לעובדים בארגונים גדולים לישון טוב יותר, דבר שאנו מצפים שיוביל לעליה ביעילות, במצב הרוח, בעירנות ובאנרגיה, לצד הפחתה בימי מחלה ועלויות בריאות לאורך תשעת חודשי המעקב".
הניסוי יחל בינואר 2020, וייערך על ידי מומחי שינה מובילים בעולם, פרופ' צ'ארלס סייזלר - רופא בכיר במחלקה להפרעות שינה ומקצבים צירקדיים בבית החולים Brigham and Women’s, ופרופסור בלדינו לרפואת שינה באוניברסיטת הארוורד.


אודות dayzz
חברת dayzz המספקת פתרון חדשני לשיפור שינה, מעניקה תוכניות מותאמות אישית לשיפור השינה למעסיקים, מבטחים וגופי בריאות נוספים ברחבי ארה"ב. אפליקציית dayzz המבוססת בינה מלאכותית (AI) , מציעה דרך את לשפר השינה ואיכות חייהם של המשתמשים, להפחית שימוש במערכת הבריאות ולצמצם עלויות נוספות כגון אובדן פרודקטיביות וימי עבודה. החברה הוקמה ב- 2018 ומנוהלת ע"י צוות מיומן בתחומי הפיתוח העסקי, טכנולוגיה וטיפולים קליניים. למידע נוסף בקרו ב: https://dayzz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il