TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים חתמה על הסכם בלעדיות גלובלי עם קבוצת הביטוח Tokio Marine Kiln Insurance Limited‏


גדעון המבורגר
חברת הביטוח Tokio Marine Kiln Insurance Limitedהיא מקבוצת טוקיו מארין החזקות היפנית, אחת מתאגידי הביטוח המובילים בעולם

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים חתמה על הסכם בלעדיות גלובלי להיות הנציגה בישראל של ענק הביטוח היפני Tokio Marine Kiln Insurance Limited. הסכם זה מצטרף להסכמי שיתוף פעולה גלובאליים שמקיימת הראל עם למעלה מ-14 תאגידי ביטוח בינלאומיים מהגדולים בעולם ובהם AXA-XL; Zurich; Allianz; Royal Sun Alliance ; HDI; QBE; IF, Sompo; Swiss Re- Corporate Solutions ; INI; CHUBB.

חברת הביטוח Tokio Marine Kiln Insurance Limitedהיא מקבוצת טוקיו מארין החזקות היפנית, אחת מתאגידי הביטוח המובילים בעולם. טוקיו מארין החזקות, הוקמה בשנת 1879 והיא פועלת כיום ב-38 מדינות בכל רחבי העולם. היקף ההכנסות השנתי של התאגיד הסתכם אשתקד ב- 4.6 טריליון יין יפני (כ-150 מיליארד ₪).


זאת תקופה ארוכה שהקבוצה מראה צמיחה יציבה באמצעות מודלים עסקיים מגוונים עם בסיס רווח יציב ביפן, כמו כן באמצעות זיכיונות בשווקים מפותחים וחדירה לשווקים מתפתחים. בשנים האחרונות, הקבוצה היפנית מטמיעה חדשנות בגישה המבוססת על 3 עקרונות: "מכוונות למשימה", "חיבור בין אנשים לטכנולוגיה" ו"סינרגיה גלובאלית דיגיטאלית".


יצוין כי בחודש יולי האחרון, חתמה הראל על הסכם שיתוף פעולה עם "טוקיו מארין החזקות" שהינו תאגיד הביטוח הגדול ביותר ביפן וכן גם חברת האם של Tokio Marine Kiln Insurance Limited. לפי ההסכם שתי החברות יפעלו במשותף כדי לאתר טכנולוגיות, מוצרים ושירותים חדשניים בתחומים שונים, וביניהם בתחומי הבריאות, הסייבר, ההפצה וחווית הלקוח, אשר ישולבו בעסקי הליבה של הביטוח. כמו כן נקבע כי החברות ישתפו ידע בתחומים רחבים - הן מעולם השירות ללקוח הן מעולם הטמעת מערכות טכנולוגיות לשיפור חווית הלקוח, תשלום תביעות מהיר, לרבות למידה משותפת של עולם הסייבר.

גדעון המבורגר, נשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, מסר כי "ההסכמים של הראל עם חברות ביטוח גלובליות מהמובילות בעולם, מעצימים את מעמדה המקצועי של קבוצת הראל ומאפשרים לה להיענות לדרישות ביטוחיות של חברות ישראליות גלובליות בעלות שלוחות ומפעלים בכל העולם. כמו כן מהווים ההסכמים הבינלאומיים פלטפורמה שיווקית משמעותית כלפי חברות בינלאומיות שמעוניינות לפעול בארץ".


המבורגר הוסיף כי "לקבוצת הראל ביטוח ופיננסים ניסיון רב בהסכמים גלובליים עם חברות ביטוח בינלאומיות מהמובילות בעולם המדגישים את מקצועיותה של קבוצת הראל, ומחזקים את רמת האמון שקבוצת הראל זוכה לה מצד המבטחים ומבטחי המשנה בעולם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il