TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאטקום מערכות מפרסמת תוצאות לרבעון השלישי ולתקופה של תשעה חודשים ומציגה גידול בהכנסות, ברווח וברווחיות הגולמית


סאטקום מערכות
ההכנסות ברבעון צמחו בכ-22% והסתכמו לסך של כ-15 מיליון דולר

הרווח הגולמי כמעט והוכפל והסתכם לסך של כ-4.4 מיליון דולר (שיעור של כ-29.2%)
ה-EBITDA הסתכמה לסך של כ- 4.1 מיליון דולר
ההון העצמי לסוף הרבעון השלישי לשנת 2019, הסתכם לסך של כ-16.1 מיליון דולר
התזרים מפעילות שוטפת הסתכם לסך של כ-4 מיליון דולר
צבר ההזמנות עומד על סך של כ-53 מיליון דולר עד לשנת 2023

דן זיצ'ק, מנכ"ל החברה: "סאטקום מציגה ברבעון השלישי לשנת 2019 רבעון שיא בכל הפרמטרים, אודות למימוש המוצלח של אסטרטגיית הצמיחה והרווחיות של החברה. רכישת מלוא הבעלות של המיזם בקונגו, מבטאת אסטרטגיה זו ובנוסף לאחרונה דיווחנו על המשך ההתקשרות עם Vodacom לשלוש שנים נוספות. מתחילת 2019 אנו מטייבים את חוזי ההתקשרות הבאים לידי ביטוי ברווחיות שאנו מציגים ונמשיך לראות גם בהמשך השנה."

עמי ברלב, יו"ר הדירקטוריון: סאטקום, בהובלת דן, ממשיכה להציג שיפור מתמיד בתוצאות החברה, תוך שימור צבר חוזים משמעותי, יכולת מרשימה בשיפור רווחיות החברה והתייעלות בכל רבדי הפעילות. הנהלת החברה ממשיכה להציג ביצועים מרשימים, אגב יכולת פיתוח עסקי גבוהה וניהול אסטרטגיית צמיחה יעילה ומבוקרת. דירקטוריון החברה מברך על התוצאות המרשימות לקראת המשך הדרך.

סאטקום מערכות העוסקת במתן שירותי תקשורת באמצעות תשתית לוין ותשתיות נוספות, פרסמה היום תוצאות שיא לרבעון השלישי לשנת 2019:


במהלך שנת 2018 רכשה סאטקום את חלקו של השותף בקונגו. בעקבות הרכישה רושמת החברה בדוח הרווח והפסד הפחתות משמעותיות. בכדי להציג את הפעילות העסקית הרבעונית של החברה יש לקזז מהתוצאות את ההפחתות שנובעות מהרכישה. המספרים להלן הם מספרי הנהלה (Non-Gaap) בניכוי ההפחתות שנובעות מרכישת השותף.

הכנסות החברה לרבעון השלישי הגיעו לשיא והסתכמו לסך של כ-15 מיליון דולר, גידול של כ-22%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז הסתכמו ההכנסות לסך של כ-12.3 מיליון דולר. הגידול נובע בעיקרו מרכישת פעילות המיזם בקונגו ומעסקאות חדשות מתחום שירותי התקשורת.

ההכנסות ממגזר שירותי תקשורת הנתונים היוו כ-86% מהכנסות החברה לתקופה, גידול של כ-23% בהכנסות המגזר לעומת התקופה המקבילה אשתקד.


ההכנסות ממגזר התקשורת הלוויינית הניידת היוו כ-14% מהכנסות החברה לתקופה, גידול של כ-25% בהכנסות המגזר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני בנטרול השפעות רכישת הפעילות הסתכם לסך של כ-4.4 מיליון דולר (שיעור של כ-29.2%), בהשוואה לכ-2.6 מיליון דולר (שיעור של כ-21%) בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הגולמי והעליה המשמעותית ברווחיות נובעים מפעולות שנקטה החברה לביצוע עסקאות חדשות בעלות רווחיות גבוהה יותר והתייעלות בעלויות משאבי הלוויין כתוצאות מעדכון הסכמי שירותים.

ה-EBITDA ברבעון השלישי לשנת 2019 הסתכם בכ-4.1 מיליון דולר (שיעור של 27.2%) יצוין כי חלק מהגידול ב-EBITDA נובע מיישום של תקן דיווח כספי חדש IFRS16 (בנטרול השפעה הזו ה-EBITDA לרבעון הסתכמה לסך של כ-2.9 מיליון דולר (שיעור של 19.4%)).

ברבעון השלישי החברה רשמה רווח נקי בסך של כ-769 אלף דולר בנטרול הפחתות.

ההון העצמי ליום 30.9.2019 הסתכם לסך של כ- 16.1 מיליון דולר.

תוצאות לתקופה של תשעה חודשים:

הכנסות החברה לתקופה הגיעו לשיא והסתכמו לסך של כ-42.4 מיליון דולר, גידול של כ-23.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז הסתכמו ההכנסות לסך של כ-34.4 מיליון דולר. הגידול נובע בעיקרו מרכישת פעילות המיזם בקונגו ומעסקאות חדשות מתחום שירותי התקשורת.


ההכנסות ממגזר שירותי תקשורת הנתונים היוו כ-86% מהכנסות החברה בתקופה, גידול של כ-29.4% מהכנסות המגזר לעומת התקופה המקבילה אשתקד.


ההכנסות ממגזר התקשורת הלוויינית הניידת היוו כ-14% מהכנסות החברה בתקופה, קיטון של כ-6.6% לעומת הכנסות המגזר בתקופה המקבילה.

הרווח הגולמי לתקופה הגיע לשיא והסתכם לסך של כ-11.8 מיליון דולר (שיעור של כ-28%), גידול של כ-83% בהשוואה לכ-6.45 מיליון דולר (שיעור של 18.7%) בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הגולמי והעליה המשמעותית ברווחיות נובעים מפעולות שנקטה החברה לביצוע עסקאות חדשות בעלות רווחיות גבוהה יותר והתייעלות בעלויות משאבי הלוויין כתוצאות מעדכון הסכמי שירותים.

ה-EBITDA לתקופה הסתכם בכ-11.3 מיליון דולר (שיעור של 26.8%) יצוין כי חלק מהגידול ב-EBITDA נובע מיישום של תקן דיווח כספי חדש IFRS16 (בנטרול השפעה הזו ה-EBITDA למחצית הסתכמה לסך של כ-7.8 מיליון דולר (שיעור של 18.5%)).

הרווח הנקי בתקופה הסתכם בכ-2.1 מיליון דולר בנטרול הפחתות.

סאטקום מערכות מחזיקה 5.9% ב-WIOCC, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019 הכריזה WIOCC על חלוקת דיבידנד, כאשר חלקה של החברה עומד על סך של כ-190 אלפי דולר. כמו כן, במהלך הרבעון השלישי של שנת 2019 קיבלה החברה זיכוי בסך של כ-133 אלפי דולר.

אודות סאטקום מערכות:
סאטקום מערכות הנסחרת בבורסה בת"א עוסקת באמצעות חברות בנות במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין אולם גם באמצעות תשתית קרקעית.


לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
שירותי תקשורת נתונים- שירותי קישור ותשתית לרשת האינטרנט העולמית וכן שירותי הקמה והפעלה של רשתות תקשורת.
שירותי תקשורת לוויינית ניידת- החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית ניידת באמצעות לוויין.
מרבית לקוחות החברה ממוקמים באפריקה אך לחברה לקוחות גם באירופה، צפון אמריקה ואסיה וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, ממשלות, ספקי שירותי אינטרנט (ISP) עסקים פרטיים ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומניטריים בינלאומיים. בישראל החברה מוכרת לגופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il