TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'נריישן קפיטל: התקבל רישיון ייצור קבוע לתחנת הכוח רמת גבריאל


ארז בלשה. צילום תמוז רחמן
התקבל רישיון ייצור קבוע לתחנת הכוח רמת גבריאל, וזו תחל עתה בהפעלה מסחרית לאספקת 73 מגה וואט לשעה

תחנת הכוח אלון תבור החלה בהפעלה מסחרית לאספקת 73 מגה לפני חודשיים

בשבוע שעבר נחתם הסכם המימון לרכישת אתר ייצור החשמל הנוסף באלון תבור מחברת החשמל והשלמת העסקה צפויה בתחילת דצמבר

ג'נריישן הינה בעלת 50% ממניות רפק אנרגיה, המחזיקה ב-82.2% מהזכויות בתחנות הכוח אלון תבור ורמת גבריאל וב-33% מהזכויות בקבוצת MRC שזכתה במכרז של חברת החשמל

ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן קפיטל: "אנו מרוצים מאוד מקבלת רישיון היצור הקבוע מרשות החשמל לתחנת הכוח רמת גבריאל המצטרף לרישיון הייצור אשר התקבל לאחרונה לתחנת אלון תבור ובכך אנו משלימים את תחילת הפעילות של שתי התחנות הצפוניות.


מדובר באבן דרך משמעותית, שיחד עם החתימה על הסכם המימון לרכישת תחנת הכוח מחברת החשמל על ידי MRC בלוח זמנים קצר במיוחד, מבססת את מעמדה של רפק אנרגיה כשחקנית מובילה בתחום ייצור החשמל בישראל, אשר בבעלותה יהיו שלושה אתרים פעילים לייצור חשמל בגז טבעי בהיקף של 738 מגה וואט. מומחיותה ומעורבותה האקטיבית של ג'נריישן בפרויקטים אשר רכשה באה לידי ביטוי בהצלחות של חברות הפורטפוליו באופן רוחבי. הקרן ממשיכה בתנופת הפעילות של פיתוח התשתיות בישראל באופן חסר תקדים תוך מיקוד בייצור חשמל, גז טבעי, סביבה ותחבורה".

קרן התשתיות והאנרגיה, ג'נריישן קפיטל, מדווחת על אבן דרך משמעותית נוספת בחברת רפק אנרגיה, המוחזקת בשיעור של 50%, ומהווה את זרוע הפעילות בתחום ייצור החשמל באמצעות תחנות כוח של הקרן.
ג'נריישן מדווחת, כי חודשיים לאחר שהתקבל רישיון הייצור לתחנת הכוח אלון תבור, קיבלה גם תחנת הכוח רמת גבריאל רישיון יצור קבוע מרשות החשמל. רפק אנרגיה מחזיקה ב-82.2% בשתי תחנות הכוח הצפוניות אלון תבור ורמת גבריאל. עם קבלת רישיון הייצור תחל כעת תחנת רמת גבריאל בהפעלה מסחרית ותספק ללקוחותיה חשמל בהספק מותקן של 73 מגה וואט חשמל לשעה, בדומה לתחנת אלון תבור. בנוסף, בדומה לתחנת אלון תבור, הושלמה הקמת קו הקיטור בתחנה ובמהלך חודש דצמבר צפויה התחנה להשלים את היערכותה לאספקת קיטור ותחל באספקת הקיטור למפעל נילית.

השלמת ההקמה של התחנות הצפוניות מגיעה יחד עם החתימה על הסכם המימון לרכישת אתר ייצור החשמל 'אלון תבור' מחברת החשמל על ידי קבוצת MRC, בה חברה ג'נריישן קפיטל באמצעות רפק אנרגיה. עם החתימה על הסכם המימון, אשר הושגה בפרק זמן קצר במיוחד של כשלושה חודשים, הושגו התנאים המתלים העיקריים לרכישת אתר הייצור, והשלמת רכישתו מחברת החשמל צפויה בתחילת חודש דצמבר. האתר כולל 3 תחנות כוח פעילות בהספק של כ-583 מגה וואט, כאשר בנוסף ניתנה לקבוצה אופציה להקים באתר תחנת כח נוספת בהספק של עד 230 מגה וואט. יצויין, כי מדובר בתחנת כוח הנפרדת מתחנת הכוח אלון תבור המוחזקות ב-82.2% ע"י רפק אנרגיה. חלקה של רפק אנרגיה בקבוצת MRC צפוי לעמוד על 33.3% לאחר העברת אתר הייצור לקבוצה.

חלקה החזוי של רפק אנרגיה ב-EBITDA וה-FFO הממוצע השנתי של כל תחנות הכוח שבהחזקתה הינו כ-190 מיליון שקל וכ-155 מיליון שקל בהתאמה.

בחודש ספטמבר השלימה ג'נריישן קפיטל בהצלחה הנפקת מניות בהיקף של 525 מיליון שקל. ההנפקה יותר מהכפילה את הונה העצמי של החברה שעמד ב-30.6.2019 על כ-385 מיליון שקל.

ג'נריישן קפיטל השלימה לאחרונה מספר עסקאות וזכיות משמעותיות. כאמור לעיל, בשבוע שעבר חתמה קבוצת MRC בה חברה ג'נריישן קפיטל, באמצעות רפק אנרגיה, על הסכם המימון לרכישת אתר ייצור החשמל 'אלון תבור' לאחר שזכתה במכרז לרכישתו בחודש יולי. השלמת רכישת האתר צפויה בתחילת דצמבר. בנוסף, רכשה ג'נריישן מידי אלקטרה את החזקתה בחברות בעלות הרישיון להקמה והפעלה של התשתיות לחלוקת גז טבעי בדרום ובנגב וכן התקשרה במזכר הבנות עם גרנית הכרמל לרכישת חברת GES, הפועלת בתחום המים ואיכות הסביבה. בנוסף, הגדילה ג'נריישן קפיטל את חלקה בחברת סולגרין הבורסאית, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות, והפכה לבעלת השליטה בה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il