TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור מדווחת על התוצאות הכספיות השלישי לשנת 2019:


נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור. צלם רפאל בן דו
הכנסות החברה ברבעון השלישי צמחו ב-22% ל-206 מיליון שקל; הרווח הנקי לבעלי המניות הסתכם ב-3.5 מיליון שקל

חברת טלדור, ספקית מובילה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ, מדווחת היום על תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים לשנת 2019.

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו בכ- 206 מיליון שקל, עלייה של 22% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הסתכמו ההכנסות בכ-608 מיליון שקל, עלייה של 18% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי של החברה ברבעון השלישי הסתכם ב 8.3 מיליון שקל (כ-4% מסך ההכנסות), וזאת בהשוואה להפסד תפעולי של כ-1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת 2019 הסתכם הרווח התפעולי בכ-22.9 מיליון שקל (כ-3.8% מסך ההכנסות), וזאת בהשוואה להפסד תפעולי של 7.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השיפור ברווח התפעולי נבע מהגידול בהכנסות, שיפור שולי הרווח בעסקאות וכן מתהליכי התייעלות שנעשו בחברה.

הרווח הנקי לבעלי המניות של טלדור ברבעון השלישי הסתכם ב-3.5 מיליון שקל, וזאת בהשוואה להפסד של 4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הרוויחה טלדור 7.9 מיליון שקל, וזאת בהשוואה להפסד של 11.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

החל מהדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2019, מיישמת טלדור את תקן IFRS16. השפעת התקן על התוצאות הכספיות באה לידי ביטוי בקיטון של 0.5 מיליון שקל ברווח הנקי של החברה.

ההון העצמי של טלדור נכון ל-30 בספטמבר הסתכם ב-159 מיליון שקל.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את מגמת השיפור העקבי בפעילותה של החברה בשני מגזרי הפעילות, מגזר המערכות ומגזר תשתיות התקשורת. היצע הפתרונות שלנו, לצד בחירה קפדנית ודקדקנית של פרויקטים, הובילו לשיפור ברווחיות התפעולית. במהלך הרבעון השלישי היינו מעורבים בפרויקט בקרה מתקדם של ועדת הבחירות, ואנו ממשיכים לקחת חלק פעיל בפרויקטים בתחומים חדשניים להם קיים ביקוש בשוק כמו Digital, Data, בלוקצ''יין, אבטחת מידע, סייבר, עמדות לשירות עצמי ומבחנים ממוחשבים".

אודות טלדור:
קבוצת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית. טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור. טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il