TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לודן מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2019


לודן הנדסה
עלייה בהכנסות הרבעוניות ל-139.3 מיליון שקל * מעבר לרווח נקי של 240 אלף שקל, בהשוואה להפסד של 1.6 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד

חברת לודן חברה להנדסה בע"מ, העוסקת במתן שירותי תכנון הנדסי וניהול פרויקטים לחברות המובילות בארץ ובעולם, בפרויקטי מחשוב לתחבורה הציבורית ובטכנולוגיות סביבה, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2019.

תוצאות הפעילות כוללות יישום מלא של תקן דיווח כספי בינלאומי - חכירות - IFRS16:
ההכנסות ברבעון החולף הסתכמו ב-139.3 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות בהיקף של 128.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2018. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מקידום פרויקטים מורכבים בתחום הכרטוס החכם בתחבורה הציבורית בישראל.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-.314 מיליון שקל או 10.2% ממחזור ההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי של 17.3 מיליון שקל או 13.5% ממחזור ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי אחרי הכנסות אחרות רשם ירידה והסתכם ב-4.1 מיליון שקל, או 3% מההכנסות, בהשוואה ל-7 מיליון שקל או 5.5% מההכנסות.

בשורה התחתונה, לודן מדווחת על מעבר לרווח הנקי של 240 אלף שקל, בהשוואה להפסד של 1.6 מיליון שקל שנרשם ברבעון המקביל אשתקד.

דגשים בנוגע לרבעון החולף:

הקיטון במחזור המכירות בהשוואה לרבעון השני נובע מהתחזקות השקל מול האירו.
שחיקת הרווחיות הגולמית מיוחסת לפעילות ההנדסה בישראל הנובעת מעיכוב בקידום פרויקטי הנדסה בתעשיית המוליכים למחצה. פרויקטים שהחלו להתממש בחלק במהלך הרבעון הרביעי. כמו כן מיוחסת שחיקת הרווחיות לפעילות חברת שימקוטק בתחום התחבורה הציבורית ופעילות ארדן, כתוצאה מהתגברות תנאי התחרות בשוק המקומי.

אודות החברה
לודן חברה להנדסה בע"מ (להלן: לודן), והחברות המוחזקות על ידה פועלות בתחומי הנדסה שונים. השירותים הניתנים ע"י קבוצת לודן כוללים, בין היתר:


במסגרת מגזר ההנדסה מסופקים שירותי הנדסה וניהול פרויקטים, משרות חד דיסציפלינרי ועד פרויקטי Turn–Key כמו גם פתרונות טכנולוגים לטיפול בשפכים ,פסולת מוצקה, וטיפול בפליטות ממתקנים תעשייתיים. טיהור ושיקום קרקעות ומי תהום.


במסגרת מגזר התוכנה והבקרה מסופקים שירותי תוכנה ובקרה תעשייתית, מערכות כרטוס לתחבורה ציבורית ומערכות לבדיקות אלקטרוניות בתעשיות הביטחונית, מערכות בקרת מבנה ותקשורת, בטחון, מולטי מדיה ובקרה תעשייתית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il