TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן השקעות סיד לתחום ה Property Tech מוקמת על ידי קבוצת ההשקעות בסדנו


עודד אלישיב צילום איתן יניב
קרן BuiltUP תתמקד בהשקעות במגוון טכנולוגיות בתחום הנדל"ן, תוך חיבור היזמים לקהילה האורתודוכסית בניו יורק, שלה נסיון רב בתחום זה

הקרן הושקה במהלך כנס Mipim PropTech שנערך השבוע בניו יורק,
במהלכו הציגה את חברות הפורטפוליו שלה

קבוצת ההשקעות האמריקאית-ישראלית Besadno (בסדנו) מקימה את קרן BuiltUp Venture שייחודיותה בכך שתתמקד בהשקעות סיד אך ורק בתחומי ה Property Tech (כולל construction retail and logistics). בימים אלו נערכת הקרן להשלים גיוס ראשוני של 10 מיליון דולר ובמהלך 2020 תשלים גיוס בהיקף של 50 מיליון דולר.


הקרן הושקה במסגרת הכנס המוביל בתחום זה – Mipim PropTech , שנערך שבוע שעבר בניו יורק (https://www.mipim-proptech.com/en.html), בכנס הציגה הקרן את חברות הפורטפוליו שלה.
קבוצת בסדנו, שהוקמה על ידי אליעזר (אלי) גרוס, הינה קבוצת השקעות ישראלית-אמריקאית, המתמחה בהשקעות בחברות סטארט-אפ, בחברות מסחריות, הייטק ונדל"ן בארץ ובעולם. המשקיעים הם מהקהילה האורתודוכסית בניו יורק וייחודיות הקבוצה בכך שהיא מבצעת השקעות כשרות.


עודד אלישיב, מייסד ושותף בקרן BuitUp: "בשנה החולפת השקיעה קבוצה בסדנו 4 מיליון דולר במגוון חברות בתחום הפרופטק, והעניקה להם מודל ייחודי של השקעות ושירותים, כאשר חלק מההשקעה מנותב לפעילות של חדירה לשוק על ידי צוות מקצועי בניהולי, שיודע להוריד סיכונים ולעשות אקסלרציה ליצירת הערך של החברות. מדובר במודל שהקבוצה מעניקה לחברות המושקעות במהלך השנה החולפת ונוכחנו לדעת שהוא עובד מצוין גם בתחום הנדל"ן. ראינו כי החברות תופסות תאוצה והחלטנו להמשיך להשקיע בתחומי טכנולוגיות הנדל"ן באמצעות קרן ייעודית.


היתרון היחסי שלנו בא לידי ביטוי במספר מישורים: המשקיעים והשותפים שלנו בארה"ב חיים ונושמים את תחום הנדל"ן ויכולים לסייע ליזמים בתהליך האסטרטגיה של החדירה לשוק האמריקאי, מודל ההשקעות והשירותים שפיתחתי עובד לטובת החברות והנסיון שיש לנו בהשקעות סיד (המתקיים ב BSeed מקבוצת בסדנו) הופך את קרן BuiltUp לשונה וייחודיות מקרנות אחרות ובעלת ערך מוסף ליזמים".


קבוצת בסדנו נוסדה ב 2012 על ידי אליעזר גרוס – יזם ואיש עסקים חרדי הפעיל שנים רבות בשוק האמריקאי. במהלך הזמן הצטרף כשותף אסטרטגי לקבוצה ד"ר אילן כהן מקבוצת ריינהולד כהן (Reinhold Cohn Group) והצטרפו גם אנשי עסקים בולטים מהקהילה החרדית בניו יורק כגון אייב רוט מפירמת רו"ח הגדולה ביותר בברוקלין - רוט אנד קו (Roth & Co). משקיעי הקבוצה הם מהקהילה האורתודוכסית בניו יורק והחוף המזרחי וישראל.


קרן ההון סיכון BuiltUp הוקמה על-ידי עודד אלישיב ואלי גרוס. כמו כן שותפים בה ישי ברסלאור ועמוס מרון. הקרן מתמקדת בהשקעות בתחום הפרופטק (Property Tech) שכולל גם construction tech retail tech and logistic tech. משקיעי הקרן הם הקהילה האורתודוכסית בניו יורק, שמרביתה עוסקת בנדל"ן, עם כל המשתמע מכך מבחינת הבנה, קשרים, סיוע פרקטי לחברות הצעירות.

החברות שיציגו השבוע בתערוכת Mipim PropTech New York:
חברת MyTower, המציעה מגוון שירותים מקוונים למנהלי נכסים ודיירים; Innovesta, פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המספקת מידע על השקעות, כלי תכנון ובדיקת נאותות לבניינים קיימים ופיתוח נכסים חדשים; ,MTtech יוצרת מערכות הפעלה מולטימדיה אינטראקטיביות (שולחנות מגע) לבתים ומשרדים; Solidblock, הופכת את הנכס הנדל"ני לנכס דיגיטלי על ידי התלכדות של השקעה בנדל"ן עם טכנולוגיית בלוקצ'יין, במטרה להפוך את הנדל"ן למוצר פיננסי סחיר ונזיל; Swathly, תוכנת בינה עסקית אשר פותחה כדי למקסם את תהליך קבלת ההחלטות בבנייה בנדל"ן; Xtate, פלטפורמת אוטומציה לפרסום במדיה החברתית עבור מתווכי נדל"ן; Augmind, טכנולוגיית VR&AR המאפשרת ליישם תוכן תלת מימד כגון ספה או רצפת עץ, בחלל המגורים, באופן מושלם כך שלא ניתן להבחין בין פריטים אמיתיים ווירטואליים וחברת SkySaver, המפתחת פתרון לפינוי מגורדי שחקים במצבי חירום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il