TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זירוקס משנה את מבנה היחסים עם FUJIFILM ותקבל 2.3 מיליארד דולר בעסקאות קשורות


זירוקס
זירוקס הודיעה כי הגיעה להסכם הבנות מחודש עם FUJIFILM וחברות הבת שברשותה אשר יאפשר לפשט ולקבוע מסלול חדש ליחסים האסטרטגיים של החברות בעתיד
תנאי ההסכם כוללים את התנאים הבאים:

מכירות 25% מאחזקותיה של זירוקס בחברת הבת המשותפת פוג'י זירוקס ל- FUJIFILM.
שינוי תנאי המקור לתוכניות עתידיות אשר יבטיחו את המשכיות אספקת המוצרים של .Xerox
מכירת 51% מאחזקותיה של זירוקס ב-FX לXIP-, מיזם יצור משותף בין זירוקס ל- FX אשר יאפשר לשתי החברות לייצר מוצרים ייחודיים עבור לקוחות XIP מסביב לעולם בתמורה לתמלוגים קבועים.
מחיקת תביעת מיליארד הדולר שהוגשה נגד זירוקס לאחר סיום המיזוג עם FUJIFILM בשנה שעברה.

"הסכמים אלו מאפסים את מערכת היחסים שלנו עם FUJIFILM ומאפשרים לשתי החברות הזדמנויות צמיחה רחבות במשותף ולחוד," ציין ג'ון ויסנטין, סגן יו"ר ומנכ"ל זירוקס. "בנוסף, ההסכמים יעניקו ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו, תוך התמקדות בשקיפות ללקוחות ועזרה בהאצת התוכנית להפיכה לחברה דיגיטלית ראשונה."

התמורה הכוללת לזירוקס, לאחר שיכלול המיסים, מהעסקאות תכלול דיבידנדים שנצברו אך לא שולמו עד למועד הסגירות וצפויים לעמוד על כ -2.3 מיליארד דולר. זירוקס מצפה להשתמש בהכנסות אלו כדי להמשיך לעסוק במו"פ בנושאי הליבה של התעשייה, להחזיר תשלומים לבעלי המניות ולפרוע את פירעונות החוב שלה בדצמבר 2019 שעומד על 550 מיליון דולר.

ההסכמים אושרו באופן גורף על ידי דירקטוריון זירוקס ואינם מצריכים הצבעה של בעלי המניות. סגירת עסקת המכירה כפופה לקבלת אישור רגולטורי ביפן ובתנאי סגירה מקובלים אחרים וצפויה לצאת לפועל בנובמבר 2019. אולם, אין ערבות לגבי מועד סיום הליך הבדיקה הרגולטורי שעלול לעכב את יישום ההסכמים.

זירוקס מצפה לספק הנחיות עדכניות לשנת 2019 לקראת אמצע, סוף חודש דצמבר (2019) המשלבות את השפעת העסקאות (בהנחה שסגירת העסקאות מתרחשת כצפוי).

מידע נוסף הנוגע לעסקאות ייכלל בדו"ח הנוכחי בטופס 8-K שזירוקס מתכוונת להגיש לרשות ניירות ערך (SEC). ברגע שהמסמכים יהיו זמינים ניתן יהיה למצוא אותם באתר של זירוקס ושל ל- SEC www.sec.gov ; www.xerox.com.

אודות זירוקס:
בעידן העבודה האינטליגנטית, אנחנו לא רק חושבים על העתיד, אנחנו יוצרים אותו. חברת זירוקס אחזקות הינה מובילה טכנולוגית המתמקדת בשילוב בין הממד הדיגיטלי לממד הפיזי. אנו משתמשים באוטומציה ובהתאמה אישית של הדור הבא כדי להגדיר מחדש את הפרודוקטיביות, להניע את הצמיחה ולהפוך את העולם לבטוח יותר. מדי יום, הטכנולוגיות החדשניות שלנו ופתרונות העבודה החכמים שלנו המופעלים על ידי Xerox® עוזרים לאנשים לתקשר ולעבוד טוב יותר. גלה עוד באתר http://www.xerox.com ועקובו אחרינו בטוויטר בכתובת @Xerox.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il