TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IMC השלימה את הליך ההנפקה בקנדה ומניותיה יסחרו ב CSE


אורן שוסטר מנכל חברת IMC יחד עם רפאל גבאי הבעלים של קבוצת Ewave
תהפוך לחברת הקנאביס הרפואי הישראלית הראשונה שתתחיל להיסחר בבורסת CSE הקנדית

החברה השלימה גיוס בהיקף של למעלה מ-20 מיליון דולר קנדי
אורן שוסטר, מנכ"ל חברת IMC: "אנו גאים על השלמתו המוצלחת של מהלך משמעותי זה שיאפשר את המשך הרחבת פעילות החברה באירופה ובישראל כאחד"

חברת IMC , מפורצות הדרך בתחום הקנאביס הרפואי בישראל מזה כעשור ובעלת פעילות ענפה בתחום הקנאביס הרפואי באירופה שמחה להודיע היום על רישום מניותיה למסחר בבורסה הקנדית CSE תחת הסימול המסחרי IMCC. בכך, הופכת IMC לחברת הקנאביס הרפואי הראשונה בישראל שרושמת את מניותיה למסחר בבורסה בקנדה. מהלך הפיכת החברה לציבורית בוצע באמצעות RTO - עסקת מיזוג משולש הופכי לחברת שלד ציבורי קנדית.


כמו כן, החברה השלימה לאחרונה (אוגוסט 2019) גיוס בהיקף של למעלה מ-20 מיליון דולר קנדי אשר ישמשו אותה, בין היתר, להרחבה, צמיחה וחיזוק הפעילות באירופה ובישראל והשלמת יעדי החברה. בימים אלה, מבססת החברה את פעילותה בשוק האירופאי, הצומח והמתפתח, באמצעות יצירת מקורות אספקה של קנאביס רפואי והפצתם באירופה.

התפתחויות עסקיות ונתונים נוספים
החברה הציגה במחצית הראשונה של 2019 גידול בשיעור של 180% בהכנסותיה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אשר הסתכמו בהיקף של 4.3 מיליון דולר קנדי. העלייה ברמת הכנסות החברה נובעת, בין היתר, מגידול במכירות קנאביס רפואי בישראל עקב הגדלת בסיס הלקוחות מהשנה הקודמת לכ-5,000 מטופלים בחודש.


בשנת 2019 חתמה IMC על הסכם אסטרטגי עם מתקן גידול באירופה, בעל תקן EU- GMP. המחזור הראשון של קנאביס רפואי במתקן הגידול האירופאי כבר נשתל בפיקוחה וליוויה הצמוד של החברה והצפי לאספקה לגרמניה הינו ברבעון שני של 2020.


בחודש מרץ 2019 השלימה IMC מהלך לרכישת חברת הפצת תרופות גרמנית, בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בהפצת תרופות בגרמניה. החברה הגרמנית, Adjupharm, מחזיקה בתעודת EU- GMP ויש באמתחתה את כל הרישיונות הנדרשים ליבוא, יצוא והפצת קנאביס רפואי ובחברה עובד צוות ותיק ומנוסה המתמחה בפארמה, לוגיסטיקה ואיכות. רכישה זו הינה משמעותית למיצוב פעילותה של החברה בגרמניה בפרט ואירופה בכלל ומהווה זרוע הפצעה לכלל אירופה.


רשת ההפצה הגרמנית של IMC מתרחבת באמצעות חברת הבת Adjupharm , אשר חתמה על הסכמי אספקה עם מפיצים מקומיים וחותרת באופן מתמיד להרחבה והגדלה של מערך ההפצה למפיצים נוספים באירופה.


החברה מתקדמת ביעדיה להשגת רישיונות גידול באירופה אשר יספקו מקור אספקה נוסף למתקן האירופאי הקיים.

אורן שוסטר, מנכ"ל חברת IMC, אשר יחד עם רפאל גבאי הבעלים של קבוצת Ewave, העוסקת בתחומי התוכנה, נדל"ן: "אנו גאים ושמחים על השלמתו המוצלחת של מהלך הפיכת החברה לציבורית בקנדה. מהלך אשר יאפשר לחברה להרחיב את פעילותה, לצמוח ולהתקדם לעבר יעדיה הרבים באירופה ובישראל כאחד. הניסיון, הידע והמומחיות הייחודית בתחום הקנאביס הרפואי שצברה החברה ב-10 שנות פעילותה, אפשרה לנו למצב את החברה כמותג מוביל בישראל ולהרחיב את פעילותנו ולהתקדם לשווקים נוספים באירופה. אנו צופים כי הדרישה בשוק תעלה ותצמח ואנו, באמצעות מערך הגידול וההפצה שבנינו וביססנו באירופה, נוכל ליהנות מיתרון ראשוניות ומנתח שוק משמעותי באירופה. תמורת הגיוס אשר הושלם זה עתה והשלמת מהלך ההנפקה יסייעו לנו בהמשך הצמיחה המואצת של החברה באירופה, כאשר במקביל נמשיך בחיזוק פעילותינו בישראל, בהשקעה במחקר ופיתוח וביצירת שיתופי פעולה עם מדענים בעלי שם בינלאומי מחזית הטכנולוגיה לטובת המטופלים שלנו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il