TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

EVIATION השלימה את אב-הטיפוס הראשון של מטוס הנוסעים החשמלי שלה בעל פליטת אפס בשיתוף עם דאסו סיסטמס


דסאו סיסטמס
חלוצת הניידות האווירית החשמלית השתמשה בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן כדי לפתח את אב הטיפוס בתוך שנתיים

חוויית הפתרונות התעשייתיים "Reinvent the Sky" מספקת אבטחת נתונים מלאה בסביבה משותפת יחידה מבוססת סטנדרטים אחידים.


דאסו סיסטמס מאפשרת לחברות בכל הגדלים ליצור קטגוריות חדשות של מערכות ניידות אווירית בנות קיימא שישנו את האופן בו נוסעים בעולם.


דאסו סיסטמס הודיעה היום כי חלוצת הניידות האווירית החשמלית, Eviation Aircraft, השתמשה בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן כדי לפתח את אב-הטיפוס הראשון של מטוס הנוסעים האזורי, בעל פליטת אפס וממונע חשמל – אליס – בתוך שנתיים.


במירוץ ליצירה ומסחור של קטגוריות חדשות של מערכות ניידות אווירית בנות קיימא, Eviation Aircraft האיצה את פיתוח אב-הטיפוס על ידי שימוש בחוויית הפתרונות התעשייתיים "Reinvent the Sky" על בסיס פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס ובתמיכה ושיתוף בפרויקט של חברות סיסטמטיקס ואדקום, מפיצות של דאסו סיטסטמס בישראל. פתרון ענן מדרגי זה תומך בגישה ההוליסטית של החברה ל-3D, תכנון מורכב וסימולציות זרימה עם שיתוף פעולה משופר, תוך כדי אבטחת מידע מלאה בסביבה יחידה משותפת, המבוססת סטנדרטים אחידים.


"המעבר למטוסים ממונעי חשמל אינו שאלה של האם, אלא מתי. בעת שאנו שואפים להנגיש נסיעות אוויריות נקיות לכל, היינו חייבים להיות מסוגלים להפיק מוצר שאנשים סומכים עליו, ישבו בו ויטיסו אותו, ולעשות זאת במהירות," אמר עומר בר-יוחאי, מנכ"ל Eviation Aircraft. "הדרך הנכונה לעשות זאת הייתה להשתמש בכלים שנרצה להשתמש בהם בטווח הרחוק, ולעבוד בענן כדי להבטיח גישה מהירה ומאובטחת ושיתוף פעולה עולמי. כשבחרנו את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE היינו סטארט-אפ בשלב מוקדם עם משאבים וזמן מוגבלים. פיתחנו את אב-הטיפוס שלב המסחרי שלנו מהר יותר משיכולנו לדמיין, וכבר החתמנו את הלקוח הראשון שלנו בארה"ב."


Eviation Aircraftהבינה שעל מנת להפוך את אב-הטיפוס למוצר שניתן לייצר בכמויות של מאות בכל שנה, עליה להעצים את מהנדסיה ולצייד אותם בכל היכולות והידע הדרושים לטווח ארוך על מנת לבסס מוצר מושלם שישרת גם את הדור הבא.


בעת כניסתו לשוק המסחרי, אליס יהיה כלי טיס הנוסעים האזורי החשמלי הראשון בעולם, ויהיה מסוגל לשאת תשעה נוסעים ושני אנשי צוות בטעינה יחידה למרחק של 1050 ק"מ בגובה 3050 מטר.


"דאסו סיסטמס עובדת עם חברות בכל הגדלים, כולל חברות חדשות כמו Eviation Aircraft, שמשתתפות ברנסנס אמיתי בתעופה ובחלל, ומשנות את הדרך בה נוסעים בעולם," אמר דוד זיגלר, סגן נשיא, תעשיות התעופה, החלל והביטחון, דאסו סיסטמס. "פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מספקת פתרונות המותאמים לחברות חדשניות אלו ליישום דרכים חדשות להמשגה, תכנון, ייצור, בחינה, הסמכה והפעלה של התוכניות שלהם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il