TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניבו קיבלה אישורים להחזקת קנאביס בהיקף של למעלה מ-2 טון של תפרחות קנאביס ומוצרים בתקן GMP וכן אישור לשליטה בחוות "עמית"


גולן ביטון - מנכל יוניבו קרדיט צילום-יוניבו בעמ
בנוסף, לחברה יכולת להשתמש בידע, בניסיון ובקניין הרוחני הנצבר שלה גם עבור פעילות דומה בחו"ל
יוניבו קיבלה אישורים להחזקת קנאביס בהיקף של למעלה מ-2 טון של תפרחות קנאביס ומוצרים בתקן GMP וכן אישור לשליטה בחוות "עמית"
התקבל אישור היק"ר להקצאת המניות ליוניבו ולהפיכתה לבעלת השליטה בחוות "עמית".

להערכת החברה, האישור האמור מקנה לחברה יתרון משמעותי ובידול משאר החברות בסקטור, בכך שעם קבלת האישור, החברה משלימה שליטה לאורך כל תהליך הייצור של קנאביס רפואי הכולל, ריבוי, גידול, ייצור מוצרים ושיווק לבתי המרקחת. כעת יכולה החברה לנהל את כל תהליך הייצור, להחליט באופן עצמאי לגבי סוגי הזנים שישתלו, אופן הגידול, היקף הגידול, איכות הזנים, היקף המוצרים וסוגיהם, פיתוח מוצרים עתידיים מבוססי זני קנאביס ייחודיים ושיווקם.

בנוסף, לחברה יכולת להשתמש בידע, בניסיון ובקניין הרוחני הנצבר שלה גם עבור פעילות דומה בחו"ל.

החווה נמצאת בהקמה מתקדמת ובין היתר נדרשת לעמידה בתקינה הישראלית IMC- GAP ובתקינה האירופאית ECGP לצורך האפשרות לייצא את התוצרת לחו"ל.

בהמשך לדיווח אודות קבלת תקן IMC-GMP קבוע ותקן IMC-GDP למפעל, החברה מתכבדת לדווח כי קיבלה מהיק"ר רישיון לעיסוק והחזקה של סם מסוכן, אשר מאפשר לייצר באופן מסחרי במפעל. הרישיון האמור מאפשר, בין השאר, להחזיק בתחומי המפעל למעלה מ-2 טון של תפרחות קנאביס ומוצרי קנאביס בתקן IMC-GMP ולשווק את המוצרים בבתי המרקחת. מלאי המפעל היום מונה מס' ק"ג אשר יגיעו לבתי המרקחת בקרוב לפי ניהול מערך האיכות של המפעל. תוקף הרישיון הינו עד לסיום תקופת ניסיון בחינת מערך המדיקליזציה של יו אן וי, במסגרתו נמסרים מוצריה למטופלים בבתי מרקחת, או עד ליום 27.10.2020, לפי המוקדם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il