TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Chardan Healthcare Acquisition Corp.מודיעה על השלמת המיזוג עם ביומיקס


ביומיקס
החברה החדשה BiomX Inc. צפויה להיסחר החל מה - 29 באוקטובר 2019 בבורסה לניירות ערך בניו-יורק NYSE תחת הסימול PHGE
Chardan Healthcare Acquisition Corp. ((NYSE: CHAC, חברה המיועדת למטרות רכישה והממומנת על ידי חברות קשורות ל - Chardan Capital Markets LLC (Chardan), הודיעה היום על השלמת המיזוג שלה עם ביומיקס (BiomX), חברת מיקרוביום שמפתחת טיפולים מבוססי פאג'ים (וירוסים שתוקפים חיידקים).

עם השלמת המיזוג, החברה המשולבת תיקרא BiomX Inc.. עד סגירת העסקה ל CHAC נותרו למעלה מ – 60 מיליון דולר בחשבון הנאמנות שלה. המניות של החברה המשולבת צפויות להיסחר החל מה 29 באוקטובר 2019 בבורסה לניירות ערך בניו-יורק NYSE תחת הסימול PHGE. היום, ה 28 באוקטובר 2019, החברה תמשיך עדיין להיסחר תחת הסימול הנוכחי שלה. החברה המשולבת תמשיך להיות מנוהלת על ידי צוות ההנהלה הנוכחי של ביומיקס, בהובלתו של המנכ"ל יונתן סולומון.

ג'ונס גרוסמן, נשיא ומנכ"ל CHAC אמר, "אנו נרגשים שהשלמנו את המיזוג עם ביומיקס, ומצפים לעבודה משותפת עם הצוות והבורד המצויינים שלה כדי לממש את ההבטחה המשמעותית שאנו סבורים גלומה בטכנולוגיה ובמוצרים מבוססי מיקרוביום של החברה. אנו שמחים במיוחד על כך שחברנו לביומיקס לפני אבני הדרך המשמעותיות שצפויות לחברה במהלך 2020, שאם יצלחו, יובילו למימוש הפטנציאל הגלום בתרופות מבוססות פאג'ים כאמצעי מדויק ופורץ דרך להשמדת חיידקים מזיקים שאחראיים למצבים כרוניים קשים".

בעלי מניות קיימים של ביומיקס ומשקיעים חדשים שתמכו בעסקה כוללים את אורבימד, RTW Investments, ג'ונסון אנד ג'ונסון (JJDC), Takeda Ventures, Seventure Partners’ Health for Life Capital I, MiraeAssets, קרן החדשנות SBI יפן-ישראל ו RM Global Partners (RMGP) BioPharma Investment Fund.

יונתן סולומון, מנכ"ל ביומיקס, אמר, "הכספים שגייסנו בעסקה זו והתמיכה של המשקיעים הנוכחיים והחדשים שלנו יסייעו במימוש תוכניות הפיתוח הקליניות והפרה-קליניות שלנו בעודינו מתקדמים לקראת השגת אבני הדרך העתידיות שלנו. לטיפולים מבוססי פאג'ם פוטנציאל אדיר לטפל במגוון מחלות כרוניות, ואנו גאים לעמוד בחזית המחקר והפיתוח של תרופות בתחום".

הכספים שגויסו בעסקת המיזוג יספקו לביומיקס הון משמעותי לפיתוח צנרת המוצרים של החברה שכוללת מוצרים מבוססי פאג'ים לטיפול בעור עם נטייה לאקנה, מחלות מעי דלקתיות (IBD), מחלת כבד כרונית חסימתית (PSC) וסרטן המעי הגס. המוצר של ביומיקס לשיפור עור עם נטייה לאקנה החל לאחרונה בניסויים קליניים בבני אדם, והמוצר לטיפול בIBD צפוי להתחיל בניסויים קליניים במהלך 2020.

אודות העסקה
כפי שדווח ב 16 ביולי 2019, CHAC הסכימה להתמזג עם ביומיקס, חברת ביוטכנולוגיה פרטית.

התיאור של העסקה המוצג כאן הוא רק תמצית הדברים, והינו כפוף להסכם המחייב של העסקה
שעותק ממנו דווח על ידי CHAC לרשות לניירות ערך האמריקנית(SEC) .

יועצים
Chardan שימשו כיועצי M&A ושוק ההון של CHAC. קנטור שימשו כיועצי שוק ההון של ביומיקס.
Loeb & Loeb LLP ו - Meitar Liquornik Geva Leshem Tal ייצגו את CHAC. Goodwin Procter LLP, Mayer Brown LLP ו - ZAG-S&W Zysman Aharoni Gayer & Co ייצגו את ביומיקס.

אודות ביומיקס
ביומיקס היא חברה בתחום המיקרוביום עם מוצרים בשלבי פיתוח קליניים. החברה מפתחת מוצרים מבוססי פאג'ים (וירוסים שתוקפים חיידקים) טבעיים ומהונדסים, שביכולתם לזהות ולהשמיד חיידקים מזיקים לשיפור מראה של עור עם נטייה לאקנה, כמו גם חיידקים מזיקים במחלות כרוניות כגון מחלות מעי דלקתית (IBD), מחלת כבד כרונית חסימתית (PSC) וסרטן. החברה מגלה ומתקפת מטרות חיידקיות ייחודיות ומתאימה את הרכבי הפאג'ים שלה כנגד מטרות אלו. למידע נוסף www.biomx.com

אודות Chardan Healthcare Acquisition Corp.
CHAC הינה חברת SPAC (Special Purpose Acquisition Company) שנוסדה כדי להוציא לפועל מיזוג, רכישה או עסקה דומה. CHAC גייסה 70 מיליון דולר בדצמבר 2018 במטרה להתמזג עם חברה פרטית או ציבורית. CHAC נוסדה על ידי Chardan Capital Markets LLC. . CHAC היא החברה החמישית הציבורית ש Chardan הקימה לצורכי רכישה. המניות של CHAD צפויות להיסחר תחת הסימול PHGE, PHGE.U ו – PHGE.WS לאחר הסגירה של עסקת המיזוג עם ביומיקס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il