TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניבו קיבלה את התקינה הנדרשת מהיק"ר לייצור ושיווק קנאביס רפואי באסדרה החדשה


גולן ביטון - מנכל יוניבו קרדיט צילום-יוניבו בעמ
מוצרי הקנאביס הרפואי של יוניבו יהיו זמינים למטופלים בבתי מרקחת בישראל בתקופה הקרובה

חברת יוניבו (ת"א: יונבו) חברה המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות וכן חוות גידול לקנאביס רפואי הנמצאות בתהליכי הקמה, מדווחת על קבלת אישור קבוע בתקן IMC-GMP ותקן IMC-GDP למפעל הייצור שלה.

המשמעות היא כי החברה תחל במכירת מלאי מוצריה בימים הקרובים בבתי המרקחת, על פי הסכמים עליהם היא חתומה עימם עבור מטופלי הקנאביס הרפואי בישראל. בנוסף, יוניבו תרכוש קנאביס רפואי מחוות גידול ותייצר מוצרי קנאביס רפואי על פי האסדרה החדשה, לרבות שמנים, מיצויים בטכנולוגיות פיתוח מבית החברה ותפרחות, באופן מסחרי מלא.

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "בקרוב מאוד מטופלי הקנאביס הרפואי בישראל יוכלו לרכוש מוצרים בתקן GMP ובאיכות פרימיום מתוצרת יוניבו בבתי המרקחת. עברנו כעת לפעילות מסחרית מלאה הכוללת רכישת קנאביס וייצור מוצרים על פי האסדרה החדשה בתקינת GMP, ועם הגעת המוצרים לבתי המרקחת נציג הכנסות עוד במהלך 2019. כושר הייצור השנתי של יוניבו עומד על 18 טון קנאביס רפואי, ואנו יכולים להכפילו ללא צורך בהגדלת המפעל כך שאנו ממוצבים כיום בחזית תעשיית הקנאביס הישראלית.


חוות עמית, חוות גידול קנאביס רפואי בבעלות החברה, נמצאת בתהליכי הקמה מתקדמים, ובשלב הבא תגדל יוניבו גידול עצמאי של קנאביס רפואי, ותפעל מייצור ושיווק משלב הזרע עד מוצר לבתי המרקחת. החברה שואפת לשליטה מלאה בכל שרשרת הערך כך שמהלך זה ייתן לחברה יתרון משמעותי בשוק ושליטה בכמות ובאיכות המוצר משלב הגידול והייצור.


לצד הפעילות בארץ, אנו מסתכלים על שווקים מחוץ לישראל, נערכים לייצוא לכשיגיע ומכינים עצמנו לעמידה בתקינה האירופאית על מנת שנוכל לפנות גם ללקוחות בחו"ל עם מוצרים בתקינת EU-GMP ולספק מוצרים ללקוחות איתם חתמנו חוזי מכירה והפצה."

למיטב ידיעת החברה, נכון למועד דיווח זה, מפעלה של החברה הינו המפעל השלישי הקיים בישראל שקיבל תקן IMC-GMP . בהינתן היתר ייצוא של מוצרי קנאביס רפואי ממדינת ישראל, על פי הוראות היק"ר, יהיה ניתן לייצא מוצרי קנאביס רפואי שיוצרו במפעלים בעלי תקן זה בלבד. להערכת הנהלת החברה קבלת האישור ממצבת את החברה בחזית תעשיית מוצרי הקנאביס הרפואי בישראל. בנוסף, כפי שציינה החברה בעבר, היא פועלת לקבלת תקן EU-GMP.

בחודש אפריל 2019 השלימה יוניבו את הקמת המפעל באשקלון והיא החברה היחידה היום שמחזיקה בבעלות ישירה בכל הרישיונות בשרשרת הערך, על פי האסדרה החדשה. לחברה מרכז מו"פ פעיל והיא חברת הקנאביס היחידה שחתמה הסכם פיתוח עם ויאולי מבית "סאנרה" לפיתוח פורמולציה ייחודית למשאף מבית "ויאולי".

המפעל של יוניבו משתרע על שטח של 750 מ״ר וכולל מעבדה למחקר ופיתוח ומערכות ייצור מיוחדות. שטח הגידול של יוניבו עומד על מספר דונמים בדרום הארץ כך שבאמצעות עלויות ייצור והפצה בישראל, הנמוכות ביחס לשאר העולם, צפויה החברה לשמר ערך מקסימלי בין היצור למכירה. יוניבו הינה בין החברות הבודדות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי אשר מנהלת את מערך הפיתוח החל משלב השתילה, הגידול, הייצור ועד שלב אספקת מוצרים רפואיים (from seed to market).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il