TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מינויי בכירים בדל טכנולוגיות


דן ענבר
דן ענבר מונה לנשיא ומנהל הפעילות העולמית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות

דן ענבר אשר כיהן עד כה כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל מרכזי הפיתוח של דל טכנולוגיות בישראל, מונה לנשיא ומנהל הפעילות הגלובלית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות. ענבר ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל, ויהיה אמון על הובלת טכנולוגיות האחסון המתקדמות של החברה והטמעתן בארגונים ברחבי העולם, לרבות חברות Fortune 500, הנמצאות בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.


לדן ענבר ניסיון של מעל עשרים שנה בתעשיית ההייטק. ל- EMC הוא הצטרף טרם המיזוג עם Dell, בשנת 2016 כסגן נשיא בכיר ומנהל פתרון האחסון בטכנולוגית פלאש, אשר הוקמה בעקבות רכישת חברת הסטרטאפ הישראלית XtremIO. בשנת 2018 מונה ענבר למנכ"ל מרכזי הפיתוח של Dell-EMC בישראל (ארבעה מרכזים – באר שבע, חיפה, הרצליה וגליל-ים) והמשיך לנהל את פעילות XtremIO בישראל ובמרכזי פיתוח נוספים של החברה בעולם. למרכזי הפיתוח בישראל יש תפקיד אסטרטגי בפיתוח הדור הבא של מוצרי הדגל של דל טכנולוגיות בתחום אחסון הנתונים.


ענבר הגיע ל-EMC לאחר שלוש שנים בהן כיהן כמנכ"ל N-trig, עד רכישתה על ידי מיקרוסופט. קודם לכן, במשך 12 שנים, מילא שורה של תפקידי ניהול בחברת M-Systems (לימים SanDisk), לרבות מנכ"ל החברה בישראל. עוד מילא תפקידי ניהול ושיווק שונים בחברת e-Mobilis ובחברת NICE.
לדן ענבר תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מ- INSEAD (Institut Européen d'Administration des Affaires).

במקביל, החברה הודיעה על מינויו של אייל שפין, סגן נשיא להנדסה במרכזי הפיתוח של Dell-EMC ישראל, לתפקיד מנהל קבוצת ההנדסה לפתרונות הדור הבא בתחום אחסון ה-midrange, מוצר דגל של החברה אשר מפותח בעיקר בישראל, ובארה"ב. אייל שפין הוא בעל ניסיון של מעל עשרים שנים בניהול צוותי מחקר ופיתוח בסטארטאפים ובחברות בין-לאומיות, ועובד ב- Dell EMC ישראל משנת 2015.

אודות Dell-EMC

Dell EMC, זרוע תשתיות המידע בקבוצת Dell Technologies, מאפשרת לארגונים לקדם את מרכז הנתונים שלהם לעידן הדיגיטלי, תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות בתעשייה, בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע. Dell EMC מספקת לעסקים בסיס אמין לטרנספורמציה של ה-IT שלהם, באמצעות ענן היברידי, פיתוח יישומים לסביבת ענן ופתרונות Big Data. Dell EMC מספקת שירותים ללקוחות ב-180 מדינות - 98% מהן חברות Fortune 500 - והינה בעלת היצע המקיף והחדשני ביותר בתעשייה של פתרונות קצה, ליבה ועד הענן.


דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל. פעילות הפיתוח מוביל דן ענבר ואת פעילות המכירות, השירותים והתמיכה מוביל ליאור פוני.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il