TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פואמיקס חתמה על הסכם ייצור ואספקה ל-AMZEEQ™ ו-FMX103


פואמיקס
עם חתימת ההסכם , תוכל החברה לללוות את אבן הדרך השניה בהלוואה בהתאם להסכם האשראי שלה עם Perceptive ו-OrbiMed

פואמיקס פרמצבטיקה בע"מ (NASDAQ: FOMX), חברת תרופות למחלות עור על בסיס פלטפורמת קצף, הודיעה היום על חתימת הסכם ייצור ואספקה ארוך טווח עם ASM Aerosol Service (להלן, "ASM") עבור תכשיר AMZEEQ™ (מינוציקלין) בריכוז 4% של החברה שאושר לאחרונה על-ידי ה-FDA לטיפול באקנה וולגריס בינונית עד חמורה בבוגרים וילדים מגיל 9 שנים, ועבור תכשיר הקצף הפוטנציאלי לשימוש מקומי FMX103 (מינוציקלין), בריכוז של 1.5% לטיפול פוטנציאלי ברוזציאה בדרגה בינונית עד חמורה במבוגרים. על פי תנאי ההסכם, ASM תייצר ותספק את AMZEEQ ו-FMX103 במפעלה שבמוהלין, שוויץ.

"חתימה על הסכם זה מהווה ציון דרך נוסף באסטרטגיה הכוללת שלנו להשקת AMZEEQ בינואר 2020 ומסחור FMX103 אם וכאשר יאושר על-ידי ה-FDA," אמר דייוויד דמזלסקי, מנכ"ל פואמיקס. "החתימה על הסכם ייצור עם ASM היא צעד קריטי ביצירת שרשרת אספקה בטוחה ואבטחת זמינות האספקה לכשנשיק את AMZEEQ ואם יאושר, גם את FMX103."

עם קבלת אישור ה-FDA ל-AMZEEQ (בשמו הקודם - FMX101) והחתימה על הסכם הייצור והאספקה עם ASM, יש כעת לחברה גישה למימון נוסף בהיקף של כ- 20 מיליון דולר, זאת בכפוף להסכם האשראי הקיים עם Perceptive ו-OrbiMed. המימון מיועד להשקה המסחרית של AMZEEQ ובכפוף לאישור ה-FDA, גם של FMX103.

מסמך זה מהווה תרגום לצרכי נוחות בלבד להודעה המלאה באנגלית שדווחה על ידי החברה לרשות ניירות הערך האמריקנית (SEC), והיא בלבד מחייבת מבחינת החברה.
מצ"ב לנוחיותכם קישור להודעת החברה באנגלית: http://www.foamix.com/news-releases/news-release-details/foamix-enters-manufacturing-and-supply-agreement-amzeeqtm-and

אודות פואמיקס פרמצבטיקה
פואמיקס (Foamix) היא חברת פרמצבטיקה מתמחה הפועלת למציאת פתרונות לחלק מהאתגרים הטיפוליים הקשים ביותר ברפואת עור.


באמצעות התמחותה בחדשנות בתחום טיפול חיצוני, החברה פועלת לפיתוח ומסחור של פתרונות טיפוליים אשר במשך שנים רבות נחשבו לבלתי אפשריים, לרבות תכשיר המינוציקלין לשימוש מקומי הראשון בעולם, AMZEEQ. הטכנולוגיה הקניינית של החברה לייצוב מולקולות, MST™ משמשת במוצרים הדרמטולוגיים של החברה ובמוצרים אחרים הנמצאים בפיתוח: FMX103 לטיפול פוטנציאלי ברוזציאה בינונית עד חמורה, ו-FCD105 לטיפול פוטנציאלי באקנה בינונית עד חמורה.


פואמיקס הוקמה כחברת פרמצבטיקה מתמחה שונה מעצם הגדרתה. היא פועלת למצוא פתרונות ולהתגבר על מכשולים בכל ההיבטים העסקיים באמצעות חדשנות שהופכת את הבלתי אפשרי לאפשרי וממלאת צרכים שטרם נמצא להם מענה.


פואמיקס משתמשת באתר האינטרנט שלה מעת לעת כערוץ להפצת מידע על החברה ומוצריה הפוטנציאליים. פואמיקס עשויה להשתמש באתר שלה גם על מנת לעמוד בהתחייבויות הגילוי שלה הנדרשות ע"י הרגולטור FD. על כן מוטב למשקיעים לעקוב אחר המידע המתפרסם באתר החברה בנוסף להודעות לעיתונות, דו"חות המוגשים לנציבות ניירות הערך של ארה"ב, שיחות ועידה ושידורי אינטרנט. למידע נוסף, בקרו ב- www.foamix.com.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il