TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת F5 Networks ממנה את איתי אמויאל למנהל מכירות המגזר הפיננסי בישראל, יוון וקפריסין


F5
אמויאל שירת בחיל האוויר, בעל תואר ראשון, עם התמחות בשיווק ממכללת אור יהודה

חברת F5 Networks, מובילה גלובלית בשירותי יישומים בסביבות מרובות עננים, ממנה את איתי אמויאל (37, נ+3) למנהל המכירות של המגזר הפיננסי בישראל, יוון וקפריסין.


במסגרת תפקידו יהיה אמויאל אחראי על פיתוח עסקי של החברה והקמת מערך שותפים מקומיים ומפיצים של פתרונות F5 בישראל, יוון וקפריסין.


אמויאל הינו בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים במכירות במגזר הפיננסי, במסגרתן התמחה בפתרונות אבטחת מידע ודטה בבנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות הייטק. בתפקידו הקודם שימש כמנהל מכירות של המגזר הפיננסי בסימנטק. לפני תפקיד זה שימש כמנהל מגזר הלקוחות הפיננסיים בצ'ק פוינט, והיה אחראי לבניית תהליך מכירות מול מקבלי החלטות, תפקיד שבמסגרתו ליווה עסקאות בהיקף גדול עבור לקוחות אנטרפרייז. לפני הצטרפותו לצ'ק פוינט השתלב במספר תפקידי ניהול מכירות בחברת SIT Innovation Business Solutions, טסנט , לאומיכארד ופלאפון.


אמויאל שירת בחיל האוויר, בעל תואר ראשון, עם התמחות בשיווק ממכללת אור יהודה.

אודות F5
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מספקת פתרונות אפליקטיביים לחברות ענק בארץ ובעולם. החברה מקנה לארגונים את החופש להעביר באופן מאובטח כל יישום, לכל מקום ובכל זמן. F5 מספקת שירותי ענן ואבטחת מידע שמאפשרים לארגונים לאמץ את התשתית שבה הם בוחרים מבלי לוותר על מהירות הגישה לאפליקציה ועל השליטה בה.


מרכז הפיתוח הישראלי של חברת F5 הינו המרכז השלישי בגודלו בעולם. המרכז ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים יותר מ-270 עובדים. למידע נוסף בקרו ב- f5.com. תוכלו לעקוב אחר @f5networks בטוויטר או לבקר אותנו ב-LinkedIn וב-Facebook.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il