TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורסקאוט מספקת את הכלי הראשון בתעשייה להערכת סיכוני אבטחה על פי רמת הפגיעה עבור מערכות בקרה תעשיתיות ורשתות תפעוליות (OT)


פורסקאוט
SilentDefense ממזער סיכונים אל מול התרחבות איומי האבטחה על ICS, באמצעות אנליטיקה של ביצועים ויכולות עמידה ברגולציה של ארגונים גדולים

פורסקאוט טכנולוגיות (NASDAQ: FSCT), המובילה ב-,Device Visibility and Control הכריזה על שפור חדשני בפתרון האבטחה למערכות בקרה תעשייתיות SilentDefense, אשר יסייע לארגונים לבצע אגרגציה של כל סיכוני האבטחה על מכשירי OT ו-IoT, ולתעדף אותם. פונקציית ה-Asset Risk Framework החדשה תספק למשתמשים לוח בקרה יעיל לשימוש, המעניק דירוג לפגיעה האפשרית בנכסים. באמצעות הדירוג ניתן לקבוע את מצב החשיפה לסיכוני אבטחה, לזהות נכסים בעלי פוטנציאל גבוה לתקיפה, ולאפשר למהנדסים להיכנס לפעולה מהירה בנכסים חשופים.

כלים לניטור רשתות מייצרים כיום כמות גדולה של נתונים, שעלולה להיות מאתגרת מאוד עבור הגורמים האחראים על אבטחת סייבר. באמצעות אגרגציה של כלל הסיכונים על מערכות סייבר ותפעול, ותיעדוף שלהם, ניתן לקבל במהירות החלטות בזמן אמת, לחסוך כסף, ולמזער את הבעיות שעלולות להתרחש ברשתות.

"האיחוד בין רשתות IT ו-OT, יחד עם האיומים שנובעים מהאימוץ של מכשירי IIoT ושירותי ענן, מותירים את הארגונים פגיעים יותר מאי פעם", אמר דמיאנו בולזוני, סגן נשיא OT ופעילות תעשייתית, פורסקאוט. "חיוני שלארגונים תהיה גישה לנתונים בזמן אמת, ושקיפות לכל הרשת, על מנת שיוכלו להבין במהירות את החשיפה שלהם לסיכונים ולאפשר הפעלת אמצעי מנע למזעור איומים".

הגישה האוטומטית והידידותית למשתמש לאבטחת רשתות וניטור רשתות תפעוליות, מאפשרת ללקוחות פורסקאוט להפעיל פתרון אבטחת OT/ICS הוליסטי ומתקדם, שיטפל באיומי הסייבר המתגברים.

הגירסה האחרונה של SilentDefense הזמינה מהחודש מציעה גם יכולות מורחבות נוספות, שיספקו ניתוח סיכונים מניעתי, על מנת להקטין את רמת החשיפה של ארגונים לסיכונים:

שאילתות Active PLC: תהליך מובנה שמאפשר לאנליסטים של אבטחת סייבר ליצור פרמטרים להתרעות. באמצעותו הם יכולים ליצור במהירות הוראות ניטור ועמידה ברגולציה, כך שאף PLC או בקר לא יישאר בלתי נראה.


דיווח מתקדם לעמידה ברגולציה: ארגוני אנרגיה ותשתיות חיוניות נדרשים לעמוד בדרישות רגולטוריות לגבי אבטחת הרשתות. פורסקאוט ביצעה אוטומציה לתהליך הדיווח והעמידה ברגולציה עבור תקינת American Electric Reliability Corporation Critical Infrastructure Protection (NERC CIP).


תקינת FIPS: כל ארגוני הממשל בארה"ב צריכים להבטיח כי הם עומדים בתקינת Information Processing Standards (FIPS). SilentDefense כולל היום כלים ויכולות שמאפשרים לארגונים לעמוד בדרישות האבטחה עבור רשתות OT ו- ICS, כולל הטמעה של אלגוריתמים של הצפנה, סכמות הצפנה, טיפול בנתונים רגישים, ועבודה עם מערכות הפעלה שונות וחומרה.

אודות פורסקאוט
פורסקאוט טכנולוגיות מספקת אבטחה ממבט ראשון. פורסקאוט מספקת ויזביליות ושליטה מלאים המאפשרים לארגונים ולגורמי ממשל לקבל תמונה מלאה על כל המכשירים המחוברים לרשת. למידע נוסף - www.forescout.com. עקבו אחרי פורסקאוט ב-Facebook, Twitter, LinkedIn וב-בלוג.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il