TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלסטיק מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם גוגל


Elasticsearch Service
שירות Elasticsearch זמין כעת בגוגל קלאוד מרקטפלייס ותומך בדרישות הלקוחות הפועלים על גבי הענן

חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC), החברה שמאחורי Elasticsearch ו-Elastic Stack, הודיעה כי שירות Elasticsearch זמין כעת גם על גוגל קלאוד מרקטפלייס (GCP Marketplace).

הודעה זו הינה בהמשך להודעת אלסטיק מוקדם יותר השנה, על הרחבת שיתוף הפעולה עם גוגל במטרה לספק למשתמשי פלטפורמת גוגל קלאוד (GCP) גישה קלה יותר לשירות Elasticsearch על גבי Elastic Cloud. כעת, אלסטיק מממשת אבן דרך ראשונה של יוזמה זו: זמינות של שירות Elasticsearch על גבי GCP מרקטפלייס, בעקבות גרסת הבטא המוצלחת שכללה מספר לקוחות.


לקוחות GCP יכולים כעת להצטרף ל Elasticsearch service באמצעות GCP מרקטפלייס, כאשר חשבון GCP שלהם מפשט את תהליך הרכישה והם מחוייבים באמצעותו על השימוש ב Elasticsearch service. הם יכולים להרשם ל Elasticsearch service באמצעות GCP מרקטפלייס ולקבל גישה לכל היכולות הבלעדיות שרק אלסטיק יכולה להציע, כולל Elastic SIEM, APM, לוגים, ניטור תשתיות ועוד.

"הזמינות של Elasticsearch service על גבי GCP מרקטפלייס מעניקה למשתמשים שלנו דרך פשוטה לצרוך את השירות הזה ישירות דרך חשבון הגוגל קלאוד שלהם. אנחנו מחוייבים לספק ללקוחות המשותפים שלנו את חוויית השימוש הטובה ביותר על גבי גוגל קלאוד. זהו אחד היתרונות העיקריים במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם אלסטיק", אמר מנבינדר סינג, מנהל שותפויות בגוגל קלאוד.

מה הלאה?
אלסטיק מתכננת להמשיך לשחרר את שירות Elasticsearch service באזורים נוספים של GCP, להרחיב את האינטגרציה ואת שיתוף הפעולה עם גוגל על מנת ליצור פלטפורמה משולבת - הכוללת את כל היכולות של השירות ומספקת את חוויית השימוש ב Elastic Cloud הטובה ביותר עבור לקוחות GCP.

התחילו להשתמש ב Elasticsearch service דרך GCP מרקטפלייס
לקוחות GCP יכולים להכנס למרקטפלייס על מנת להרשם כבר היום. לקוחות Elasticsearch service קיימים על גבי GCP צריכים ליצור חשבון חדש באמצעות המרקטפלייס על מנת ליהנות מהאינטגרציה הזו ולהעביר לחשבון החדש את הפעילות שלהם. לקבלת מידע על כל ועוד אנא עיינו במידע הקיים כאן וכן הרשמו לוובינר הזה. אנו באלסטיק זמינים לענות על כל שאלה.

אודות אלסטיק:
חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC) המייצרת מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח, הפכה להיות שם נרדף לחיפוש של כל דבר מחוץ לרשת האינטרנט הציבורית - חיפוש נסיעה באובר, חיפוש מאצ' בטינדר, חיפוש איומי סייבר בזמן אמת או חיפוש קבצי לוג של הגישושית על מאדים.

החברה נוסדה ב 2012 על ידי שי בנון, מנכ"ל החברה כיום, אורי בונס, סטיבן שורמן וסיימון וילנאואר. באוקטובר 2018 החברה יצאה להנפקה בבורסת ניו יורק וכמעט והכפילה את שוויה ביום הראשון למסחר.
נכון להיום לתוכנת הקוד הפתוח של אלסטיק יש למעלה מ 350 מיליון הורדות וקהילת אלסטיק מונה מעל 100 אלף חברים. קהילת המפתחים בישראל Tel Aviv Elasticseach meetup group אשר הוקמה זמן קצר לאחר שהחברה נוסדה, הינה אחת מהקהילות הפעילות של Elasticseach עם למעלה מ- 2500 חברים.


אלסטיק המפתחת של Elastic Stack הכולל את מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח – Elasticsearch, Kibana, Beats, Logstash המספקים לחברות תוכנה כשירות SaaS או בניהול עצמי, של מידע בזמן אמת, באמצעות חיפוש, רישום, אבטחה, ניתוח נתונים ועוד.

לחברה, הרשומה בהולנד, 1200 עובדים ב- 35 מדינות בכל העולם, עם משרדים ראשיים בהולנד ובמאונטיין וויו. ומשרדים נוספים בפריז, לונדון, טוקיו, סינגפור, ניו יורק, שיקאגו ועוד. החברה מעסיקה כ- 10 עובדים בישראל, מהצפון ועד הדרום, והיא נמצאת בתהליך פתיחת חברה בישראל וגיוס עובדים נוספים.

לוידאו של החברה - https://youtu.be/yJarWSLRM24
לאתר החברה - https://www.elastic.co/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il