TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנז ביוסיינס במגעים לביצוע עסקה אסטרטגית


אקסלנז
דירקטוריון החברה אישר התקשרות עם בנק השקעות מוביל להובלת המהלך

חברת אקסלנז ביוסיינס (אקסנ( המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, הודיעה היום כי בעקבות מגעים ראשוניים עם מספר רוכשים פוטנציאליים אשר הביעו עניין לאחרונה בחברה, אישר דירקטוריון החברה להנהלתה להתקשר בהסכם עם בנק השקעות מוביל אשר ירכז את התהליך ויסייע לדירקטוריון בבחינת החלופות השונות. יצוין כי אין כל וודאות בשלב ראשוני זה כי התהליך יבשיל לעסקה וודאית.


דירקטוריון החברה מאמין כי שווי החברה כפי שמתבטא בשוק ההון אינו מבטא נכונה את התוצאות הפיננסיות של החברה ואת גודל השוק בו היא פועלת וכי החברה תתקשה ללא חבירה לפלטפורמת מכירת רחבה למצות פוטנציאל זה.


החברה תשוב ותדווח בנושא זה בהתאם להוראות הדין ככל שהתהליך יתקדם.
רפי ורנר, מנכ"ל אקסלנס ביוסיינס, מסר: "לאחרונה קיבלנו מספר פניות מצד רוכשים פוטנציאליים אשר הביעו עניין בחברה. לאור אמונו של הדירקטוריון כי שווי החברה כפי שבא לידי ביטוי בשוק ההון אינו מבטא את כל הפוטנציאל העסקי של החברה ובעקבות אותן פניות, הדירקטוריון אישר להנהלת החברה להתקשר בהסכם עם בנק השקעות מוביל על מנת לנהל תהליך מקצועי ומסודר לבחינת ההזדמנויות האסטרטגיות העומדות בפני החברה ולסייע לדירקטוריון בבחינת החלופות השונות. אנו ממשיכים להאמין בפוטנציאל העסקי של החברה וביכולתה להמשיך ולהתפתח. דירקטוריון החברה מאמין כי ביצוע עסקה אסטרטגית עשוי לסייע בהצפת הערך החבוי וביצירת ערך לכל בעלי המניות."


בנוסף, לאור מידע שהתקבל בידה בדבר נתוני מכירה מלקוח מהותי, החברה צופה לקצב גידול איטי יותר במכירותיה בהשוואה לתחזיות קודמות. למרות עדכון התחזית, החברה צופה כי תמשיך לקיים תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת ותמשיך בשנים הקרובות בגידול במכירות בשיעור דו-ספרתי. פרטים בדווח המיידי המצורף.


אודות אקסלנז ביוסיינס
אקסלנז ביוסיינס עוסקת בפיתוח ושיווק מכשור רפואי לביצוע בדיקות נשיפה לצורך אבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד. החברה מוכרת את מכשירי ה- BreathID®יחד עם ערכות חד פעמיות הנדרשות לצורך ביצוע הבדיקות. אקסלנז משווקת כיום בדיקה לאבחון חיידק ה-H. pylori בבדיקת נשיפה למעל 400 מעבדות ומרפאות בארה"ב וכן למרכזים רפואיים ומעבדות ברחבי העולם. לאקסלנז אישורים רגולטוריים בארה"ב, אירופה, סין, מקסיקו, סינגפור וישראל לחלק מהאפליקציות, ומצויה בהליכי קבלת אישורים רגולטוריים נוספים. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה: www.exalenz.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il