TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

One1 חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם WEBLET הישראלית


בתמונה המצורפת - משמאל לימין (צילום: עודד סנדלר):
תשווק ותפיץ בשוק העסקי את פתרונות המובייל של WEBLET לניהול תהליכים לוגיסטיים ופיננסיים מול אנשי שטח ומערכות הליבה הארגוניות

חברת One1, מיישמת ה-ERP הגדולה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם WEBLET הישראלית, מומחית בפיתוח ויישום פתרונות מובייל. במסגרת ההסכם, חטיבת One1 ERP בראשות רונן בנבניסטי תשווק ותפיץ בשוק העסקי את הפתרונות של WEBLET, הכוללים אפליקציות לניהול מערכי שטח של שירות, טכנאים, ליסינג, מכירות, הפצה, מלאי ועוד.


חברת WEBLET היא בית תוכנה בעל יותר מעשרים שנות ניסיון, שהוביל תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים גדולים ומובילים. לחברה מעל תריסר פתרונות מגוונים ויותר מ-150 פרויקטים שיישמה בהצלחה, עם אלפי משתמשים מכל מגזרי המשק. בין לקוחותיה נמנים ארגונים מרובי משתמשים וחברות גדולות בתחומי המסחר, הלוגיסטיקה, התעשייה והפיננסים. פלטפורמת המובייל של WEBLET מספקת פתרון דינמי לניהול מערכי שירות (Field Service Management), ומעתה תהיה זמינה ותעמוד לרשות מאות הלקוחות של One1 ERP, הכוללים כמה מהארגונים הגדולים בישראל.


במסגרת שיתוף הפעולה, One1 ERP תקים מחלקת מובייל שתכלול תוכניתנים, מיישמים ואנשי טכנולוגיה שיאפשרו עבודה עצמאית של One1 מול הלקוחות ביישום ותחזוקת הפתרונות של WEBLET.


רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1 ERP: "אנו רואים תמיד לנגד עיננו את הרצון להעמיד לרשות לקוחותינו פתרונות ערך מוסף ולשלב מוצרי תוכנה מובילים במערך ה-ERP שלנו. שיתוף הפעולה עם WEBLET והוספת הפתרונות שלהם למעטפת שירותי One1 ERP תואמים את האסטרטגיה הזו ומאפשרים ללקוחותינו ליהנות משילוב מנצח בעל ערך עסקי ממשי".


חן לוטן חביב, סמנכ"לית הפיתוח העסקי של WEBLET: "אנו שמחים וגאים שחברת One1, מיישמת ה-ERP הגדולה בישראל, בחרה בפלטפורמה הדיגיטלית שלנו כפתרון חדשני וגמיש שבעזרתו תציע ללקוחותיה העסקיים ערך מוסף בעולמות ה-Field Service Management. אני משוכנעת ששיתוף הפעולה בין החברות יתרום למימוש הפוטנציאל הגבוה של הפלטפורמה ויניב ערך רב ללקוחות הקיימים של One1 ו-WEBLET , וכן ללקוחותיהן העתידיים".

אודות One1
One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א 90 והכנסותיה השנתיות הן כ-1.4 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת One1 הוא עדי אייל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il