TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן מכרה מערכת DragonFly LDM עבור Additive Manufacturing למעבדת הרובוטיקה המשותפת של אוניברסיטת הונג קונג (CityU) והאקדמיה הסינית למדעים (CAS)


ננו דיימנשן לוגו
חוקרים באוניברסיטת הונג קונג ישתמשו בהדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה על מנת ליצור במהירות אבות טיפוס של מערכות הפעלה ייחודיות לחיישנים ורובוטיקה, תוך הקטנת עלויות מחקר ופיתוח
חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי מכרה מערכת DragonFly LDM לאוניברסיטת CityU בהונג קונג, המדורגת במקום 52 בעולם בסקר QS World University Rankings 2020, והינה אוניברסיטה מחקרית ציבורית הנמצאת בקואלון, הונג קונג. צוות של חוקרים ומהנדסים במעבדת הרובוטיקה המשותפת של האקדמיה הסינית למדעים (CAS) ו- CityU, הממוקמת ב- CityU, מתכננים להשתמש במערכת ה- DragonFly LDM לטובת הדפסת תלת מימד מהירה של אבות טיפוס של מבנים משולבים של רובוטיקה וחיישנים, תוך הקטנת עלויות מחקר ופיתוח.

באמצעות מערכת ה- DragonFly LDM של ננו דיימנשן, החוקרים ב- CityU יוכלו להדפיס אבות טיפוס ולייצר כרטיסים אלקטרוניים רב שכבתים וכן אלקטרוניקה שאינה ישרה ובעלת אלמנטים גיאומטריים מורכבים ומבנים קומפקטיים, וזאת בעזרת היכולת להדפיס בתלת מימד בדיוק גבוה ובו זמנית מתכות מוליכות ופולימרים. כך תוכל מעבדת המחקר להימנע מטכניקות הייצור המסורתיות כגון ליתוגרפיה וחיתוך, מה שיכול להקטין את עלויות הפיתוח של מכשירים וחיישנים אלקטרוניים ולאפשר ייצור מהיר של אבות טיפוס. חידושים עתידיים יכולים להוביל לפיתוח של מפעילים בעלי ארבעה מימדים (4D), שהינם הסוג החדש של מפעילים רובוטיים בעלי ארכיטקטורה משובצת לתכנות שיכולים לשנות את עצמם בתגובה לגירויים חיצוניים.

"הטכנולוגיה הייחודית של ה- DragonFly LDM תאפשר לחוקרים של CityU את היתרון התחרותי המשמעותי על מנת לבצע מחקר פורץ דרך בפיתוח הדור הבא של מערכות חיישנים ורובוטיקה", ציין דוקטור צ'אן או-יין, פרופסור עוזר מחקר ב- CityU. "במהלך השנתיים הבאות, הצוות שלנו מתכנן ליישם את טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד של אלקטרוניקה במספר פרוייקטים מתקדמים, לרבות בפיתוח חיישני תנועה הניתנים לשימוש בבעלי חיים ואנטנות משולבות לסייבר-רובוטים פיזיים".

"אנו רואים ביקוש הולך וגדל מאוניברסיטאות ומעבדות מחקר להגדלת האימוץ של Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה, עבור חדשנות מהירה המקצרת בלוחות זמנים, ללא תלות בסיבוכיות של המעגל או הרכיה החשמלי", ציין עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן. "טכנולוגיות Additive Manufacturing יתרמו משמעותית לפיתוח על ידי CityU של מערכות חיישנים חדשות ורובוטיקה".

טכנולוגיית ההדפסה של ה- DragonFly LDM הינה הפלטפורמה היחידה בתעשייה להדפסת תלת מימד מסביב לשעון של אלקטרוניקה בטכנולוגיית Additive Manufacturing. המערכת פורצת הדרך, שהושקה על ידי ננו דיימנשן ביולי 2019, מיועדת לתעשיית 4.0 ולייצור עבור תחום ה- IoT. מערכת ה- DragonFly LDM הינה שדרוג של מערכת ה- DragonFly Pro המדויקת והמוצלחת להדפסת רכיבים אלקטרוניים, לרבות מעגלים אלקטרוניים, קבלים, סלילים, סנסורים, אנטנות ועוד.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית ההדפסה המדויקת לאלקטרוניקה בתלת מימד ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB), אנטנות וחיישנים, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני. הטכנולוגיה רלוונטית למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור ייצור מהיר של אבות טיפוס וכן עבור ייצור סדרות קטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il