TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ישראכרט וטורקיש אירליינס משיקות כרטיס אשראי חדש עם הצעת ערך משתלמת במיוחד לצרכן הישראלי


רון וקסלר מנכל ישראכרט צלם סיון פרג
הכרטיס החדש כולל צ'יפ המאפשר תשלום בטאץ' בחו"ל וברשתות המובילות בארץ

כרטיס האשראי החדש, שיושק ב- 22.9.19 צובר מיילים לחופשה הבאה בכל עסקה*.
הצעת הערך כוללת יחס המרה אטרקטיבי במיוחד שניתן למימוש בעשרות חברות תעופה החברות ב-*star alliance.


במסגרת מבצע ההשקה מציעות החברות 5,000 מיילים מתנה, בשווי של 17% מכרטיס בונוס לאירופה . בנוסף ייהנו הלקוחות גם מתוכנית ההטבות המשתלמת של ישראכרט*.


הכרטיס החדש כולל צ'יפ המאפשר תשלום בטאץ' בחו"ל וברשתות המובילות בארץ.
*הכל בכפוף לתנאי התוכנית

ישראכרט, חברת האשראי המובילה והוותיקה בישראל, וחברת התעופה טורקיש אירליינס משיקות כרטיס אשראי למועדון הנוסע המתמיד של טורקיש אירליינס.


טורקיש אירליינס היא חברת התעופה הזרה החזקה בישראל והיא מפעילה 10 טיסות יומיות לארץ וממנה. כך, תל אביב מקושרת באופן מושלם לשדה התעופה של איסטנבול ובאמצעות הרשת העולמית של חברת התעופה, שאין דומה לה, הנוסעים מאזור תל אביב יכולים לטוס ליותר מ-300 יעדים ברחבי העולם עם חווית טיסה מפנקת ובאמצעות נמל התעופה של איסטנבול, הבית החדש של טורקיש איירליינס.


בכל שנה מטיסה טורקיש כמיליון נוסעים בקו מנתב"ג. כ-85% מהם ממשיכים מאיסטנבול בטיסות המשך ליעדים שונים בעולם.


במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, לקוחות שינפיקו את כרטיס האשראי החדש Miles&Smiles יוכלו ליהנות משימוש במיילים עבור טיסות, מלונות, השכרת רכב ועוד.


בכל קנייה* בכרטיס האשראי, בכל הענפים והרשתות, הלקוח ייהנה גם מצבירת מיילים שמקרבת אותו לחופשה הבאה וגם מהטבות ישראכרט, בארץ ובחו"ל.


בנוסף במסגרת מבצע ההשקה לקוחות שינפיקו את הכרטיס בתשעת החודשים הבאים יהנה מ-5,000 מילים מתנה בהצטרפות.

לדוגמה, לקוח שמוציא כ-6,800 ₪ בכרטיס האשראי, יוכל לטוס לאירופה בחינם בתוך שנתיים (בכפוף למלאי מקומות, מחירים הכרטיס באותה עת ולתנאי התוכנית)!

מחזיקי הכרטיס ייהנו מהטבות משלימות כגון כניסה אחת חינם לטרקלין, ביטוח נסיעות לחו"ל לחמישה ימים, הטבות ייחודיות לקראת טיסה, ועוד*.


רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט מסר: "אנו שואפים לתת ללקוחותינו ערך ייחודי ומשמעותי המלווה את השימוש בכרטיס האשראי. בהתאם לכך אנו ממשיכים באסטרטגיית הרחבת פורטפליו המוצרים שלנו כך שייתן מענה לצרכים האמיתיים של לקוחותינו. כ-2 מיליון ישראלים יוצאים לחופשה פעמיים ויותר בשנה. זאת, בהתאם למגמת הגידול בביקוש לטיסות בקרב הישראלים מאז הסכמות "שמיים פתוחים. חופשות בחו"ל הן חוויה משמעותית שכולנו מצפים לה. שיתוף הפעולה עם טורקיש יאפשר ללקוחות לחסוך לחופשה במהלך ביצוע רכישותיהם השוטפות בכרטיס האשראי".
לפרטים נוספים על הכרטיס 1-800-20-44-66


אודות ישראכרט-
ישראכרט הינה קבוצת כרטיסי האשראי הוותיקה והמובילה בישראל עם מחזור עסקאות של 155 מיליארד שקל ונתח שוק של כ- 47% .לישראכרט כ-4 מיליון כרטיסים פעילים;
הקבוצה הינה בעלת תיק המותגים הרחב בענף- ישראכרט, ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס. החברה מפוקחת על ידי בנק ישראל.
לחברה 3 מגזרי פעילות: הנפקה, סליקה ואשראי:
הנפקה- כמעט כל כרטיס אשראי שני בישראל הינו של קבוצת ישראכרט.
סליקה- ישראכרט סולקת את מרבית בתי העסק בישראל המכבדים כרטיסי אשראי עם מחזור עסקאות כמעט כפול בהשוואה לכל אחת מהמתחרות, מעל 100,000 נקודות מכירה. ישראכרט הינה בעלת תיק מותגים רחב המהווה בסיס בהתקשרות עם בתי עסק.
אשראי- פוטנציאל צמיחה באשראי הצרכני, נוכחות בתחום האשראי המסחרי.
יו"ר החברה הוא איל דשא ומנכ"ל החברה הוא ד"ר רון וקסלר.

אודות טורקיש איירליינס
כמי שנוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים, טורקיש אירליינס (Turkish Airlines).
החברה בסטאר אלייאנס עם צי של 344 מטוסי נוסעים ומטען, הטסים ל-315 יעדים ברחבי העולם, מתוכם 265 בינלאומיים ב-126 מדינות ו-50 בטורקיה.

נמל הבית של טורקיש איירליינס הושק לאחרונה והנו שדה התעופה החדש ביותר באיסטנבול. עד שנת 2030 הוא יהיה השדה הגדול בעולם: המשתרע על שטח של 76.5 מיליון מ"ר, הנמצא 35 ק"מ מאיסטנבול ויטפל בכ-90 מיליון נוסעים בשנה. עד שנת 2030, מספר הנוסעים שיעברו בשדה מדי שנה צפוי להגיע לכ-200 מיליון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il