TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אולפני אמזון הודיעו שהסדרה שלהם המבוססת על שר הטבעות תצולם בניו זילנד


אמזון
קדם ההפקה התחילה, והסדרה תתחיל באוקלנד בחודשים הקרובים

(NASDAQ: AMZN) אולפני אמזון הודיעו שהסדרה שלהם המבוססת על ספרי הפטנזיה האיקוניים של ג'.ר.ר. טולקין שר הטבעות תצולם בניו זילנד. קדם ההפקה התחילה, והסדרה תתחיל באוקלנד בחודשים הקרובים.

"כשחיפשנו את אתר ההסרטה שבו נוכל ליצור את היופי הראשיתי של העידן השני של הממלכה התיכונה, ידענו שאנחנו צריכים למצוא מקום נשגב, עם חופים, יערות והרים קדמוניים, שיש בו גם סטים ברמה גבוהה, אולפנים ואנשי מקצוע ועובדים אחרים מאוד מיומנים ומנוסים. ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים עכשיו לאשר רשמית שניו זילנד היא הבית של הסדרה שלנו המבוססת על סיפורים משר הטבעות של ג'.ר.ר. טולקין", אמרו השואוראנרים והמפיקים הראשיים ג'.ד. פיין ופטריק מקיי. "אנחנו אסירי תודה לתושבים ולממשלה של ניו זילנד ובמיוחד לאוקלנד על התמיכה בנו בשלב הזה של קדם הפקה. הכנסת האורחים הקיווית השופעת שבה קידמו את פנינו כבר גרמה לנו להרגיש ממש בבית, ואנחנו מצפים להעמיק את השותפות שלנו בשנים הבאות".

העיבוד הטלוויזיוני, שמתרחש בארץ התיכונה, יציג קווי עלילה שקודמים לאחוות הטבעת של ג'.ר.ר. טולקין. ספרי שר הטבעות, יצירה ספרותית בעלת שם עולמי שזכתה בפרס הפנטזיה הבינ"ל ופרס היכל התהילה של פרומתאוס, נבחרו כספר האהוב של המילניום על ידי הלקוחות של אמזון ב-1999 והספר האהוב ביותר בכל הזמנים של בריטניה בתוכנית Big Read של ה-BBC ב-2003. העיבודים התיאטרוניים שלהם, מאת New Line Cinema והבמאי פיטר ג'קסון, גרפו ביחד קרוב ל-6 מיליארד דולר ו-17 פרסי אקדמיה, כולל הסרט הטוב ביותר.

המפיקים הראשיים והשואוראנרים של הסדרה הם ג'.ד. פיין ופטריק מקיי. ג'.א. באיונה (בית היתומים, פארק היורה: נפילת הממלכה) יביים את שני הפרקים הראשונים וישמש גם כמפיק ראשי, לצד השותף שלו בלן אטיינזה. מפיקים ראשיים הם לינזי וובר (דרך קלוברפילד 10), ברוס ריצ'מונד (משחקי הכס), ג'ין קלי (אימפריית הפשע), שרון טל יגואדו, ג'ניפר הצ'ינסון (שובר שורות), ג'ייסון קאהיל (הסופרנוס) וג'סטין דובל (דברים מוזרים).

אודות Prime Video

Prime Video הוא שירות הזרמת מדיה פרימיום שמציע ללקוחות אוסף עצום של סרטים דיגיטליים -- והכל עם הנוחות של מציאת מה שהם אוהבים לצפות במקום אחד.

כלול ב-Prime: צפו באלפי סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים, כולל Amazon Originals שלנו שהמבקרים משבחים, כולל זוכי האמי גברת מייזל המופלאה, ג'ק ריאן של טום קלנסי, הנערים, Homecoming, האנה, פליבג, בשורות טובות, אי הגויאבות של דני גלובר, זוכי האוסקר מנצ'סטר ליד הים והסוכן, המועמדים לאוסקר חולי אהבה ואהבה בימים קרים וילד יפה שהמבקרים שיבחו, תוכניות בלעדיות, ספורט בשידור חי כולל פוטבול של יום חמישי בערב ותוכן ברישיון ובהוצאה עצמית שזמינים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.


צפו ביותר עם הערוצים של Prime Video: חברי Prime יכולים להוסיף 150+ ערוצים בארה"ב כמו HBO, סינמקס, סטארז, שואוטיים, CBS All Access, NBA League Pass ו-MLB.tv - בלי יישומים נוספים שצריך להוריד, ולא צריך כבלים. תשלמו רק על הערוצים שאתם רוצים, ותבטלו בכל זמן. צפו הרשימה המלאה של הערוצים הזמינים כאן: amazon.com/channels.


לשכור או לקנות: תיהנו ממאות אלפי כותרים, כולל סרטים חדשים ועונות שלמות של תוכניות טלוויזיה עכשוויות, שכל לקוחות אמזון יכולים לשכור או לקנות.


גישה מיידית: צפו היכן ומתי שאתם רוצים באמצעות היישום Prime Video בטלוויזיה חכמה, מכשיר נייד, Fire TV, טבלט Fire, Apple TV, כרומקאסט, קונסולות משחק, Comcast X1 או מהאינטרנט. לרשימה מלאה של מכשירים תואמים, בקרו באתר amazon.com/howtostream.


חוויות משופרות: הפיקו את המיטב מכל צפייה עם תוכן שמתאים ל-4K Ultra HD ול-High Dynamic Range (HDR). גשו מאחורי הקלעים של הסרטים ותוכניות הטלוויזיה שאתם אוהבים באמצעות גישת רנטגן בלעדית, המופעלת על ידי IMDb. תשמרו לאחר כך באמצעות הורדות למכשירים ניידים נבחרים לצפייה לא מקוונת.


בנוסף לגישה לסרטים ותוכניות טלוויזיה שכלולות ב-Prime, החברות ב-Prime כוללת אפשרויות של משלוח מהיר חינם בלתי מוגבל בכל הקטגוריות שזמינות באמזון, יותר משני מיליון שירים ואלפי רשימות השמעה ותחנות עם Prime Music, אחסון מאובטח של תמונות עם Prime Photos, קריאה בלתי מוגבלת עם Prime Reading, גישה בלי מוגבלת לקטלוג של ספרי שמע דיגיטליים עם Audible Channels for Prime, מבחר מתחלף של משחקים דיגיטליים חינם ושלל בתוך משחקים עם Twitch Prime, גישה מוקדמת ל-Lightning Deals נבחרות, גישה בלעדית והנחות בפריטים נבחרים ועוד. כדי להירשם ל-Prime או למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/prime.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il